La TDT Ejpanyola...
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
La TDT Ejpanyola...
-----------
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: La TDT Ejpanyola...
Així vendré més aparells, els que van bé ara, i després els que toquin...
Es penós com es fa tot en aquest país....però el cantó bo, és aquest.
Es penós com es fa tot en aquest país....però el cantó bo, és aquest.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="78885"]Així vendré més aparells, els que van bé ara,[/quote]
Tu també toques el tema de la TDT ? si es així ja tens un client. Ja m'informaràs :mestre
Vssssss
007
Tu també toques el tema de la TDT ? si es així ja tens un client. Ja m'informaràs :mestre
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Fem una compra conjunta...... ho dic en serio :D :D
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Ride" post="79051"]Fem una compra conjunta...... ho dic en serio :D :D[/quote]
M'apunto
M'apunto
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
no es qu vulgui desanimar al venedor, pero, hem sembla que mes que comprar un aparatet mes, hem vendre la tele, o la conectare al ordinador i navegare a 72 polzades :-)))
total, pel que fan...
v'sss :evil:
no es qu vulgui desanimar al venedor, pero, hem sembla que mes que comprar un aparatet mes, hem vendre la tele, o la conectare al ordinador i navegare a 72 polzades :-)))
total, pel que fan...
v'sss :evil:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="jb500" post="79174"]holaaa
total, pel que fan...
v'sss :evil:[/quote]
Es lo més sensat que he llegit avui, o ahir, o avui d'ahir... cada dia m'agrada menys la tele, foten anuncis i falques subliminals per tot arreu.
total, pel que fan...
v'sss :evil:[/quote]
Es lo més sensat que he llegit avui, o ahir, o avui d'ahir... cada dia m'agrada menys la tele, foten anuncis i falques subliminals per tot arreu.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
i tant, jo fa temps que tinc una aspiració, i és poder veure la tele en diferit no en directe, ja que no soc prou home per deixar de veure la tele a seques.
Jo voldria tenir els últims 4 programets a disposició quan l'engegui i ja està (Thalassa, valor afegit, entre línies, 30 minuts, TN, House, karakia... i poques coses més), perquè si no, t'hi poses i passes una estona facin el que facin, lo qual és absurd en si mateix, perquè acabes no veient res... clar que tampoc no tinc cervell per a gaire més a aquelles hores... patètic tot plegat... de fet fa dos anys que tinc el tdt a l'armari, sense connectar, el vaig probar, vaig veure que funcionava però precissament TV3 s'enganxava una mica, així doncs, patada al tdt i quan no hi hagi més remei ja el posaré.
Jo voldria tenir els últims 4 programets a disposició quan l'engegui i ja està (Thalassa, valor afegit, entre línies, 30 minuts, TN, House, karakia... i poques coses més), perquè si no, t'hi poses i passes una estona facin el que facin, lo qual és absurd en si mateix, perquè acabes no veient res... clar que tampoc no tinc cervell per a gaire més a aquelles hores... patètic tot plegat... de fet fa dos anys que tinc el tdt a l'armari, sense connectar, el vaig probar, vaig veure que funcionava però precissament TV3 s'enganxava una mica, així doncs, patada al tdt i quan no hi hagi més remei ja el posaré.
-----------