MANÍES
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
MANÍES
Avui, mentre em posava l'equipament per tornar de la feina cap a casa, estava parlant amb una companya la parella de la qual també és motera. Parlavem una mica de motos quan, sense voler, m'he adonat que m'havia posat el guant dret abans de l'esquerrà. M'he tret el guant dret, m'he posat el guant esquerrà i desprès m'he tornat a posar el guant dretà. La noia ha rigut molt, i m'ha dit que tots els moteros som molt maniàtics.
N'esteu d'acord? I si n'esteu, quina és la vostra manía particular per pujar-baixar-anar en moto?
N'esteu d'acord? I si n'esteu, quina és la vostra manía particular per pujar-baixar-anar en moto?
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 5:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bravo
- Presentats
Re: MANÍES
Jo he sigut el primer en votar, i ja sabeu quina és la meva particular manía. No puc començar a rodar si no m'he posat primer el guant esquerrà.

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs jo ara mateix no em reconec cap mania, però prometo que dissabte (SI TINC SORT) ho comprovaré!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Bravo
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="84099"]doncs jo ara mateix no em reconec cap mania, però prometo que dissabte (SI TINC SORT) ho comprovaré!!![/quote]
Ja veuràs com sí, dona ;) ;) ;)
Ja veuràs com sí, dona ;) ;) ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo he votat no més que altres col·lectius, perquè la mania que tinc és que mai em descuido la moto quant marxo amb moto. :D :D

- Bravo
- Presentats
[quote user="Sagal" post="84102"]Jo he votat no més que altres col·lectius, perquè la mania que tinc és que mai em descuido la moto quant marxo amb moto. :D :D[/quote]
Osti, Santi, doncs deus quedar bé amb el traje de cordura, el casc, les botes, els guants i l'autocom fent la pose d'anar en moto, però sense moto...Hei, mestre, potser s'oblida d'alguna cosa????????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Osti, Santi, doncs deus quedar bé amb el traje de cordura, el casc, les botes, els guants i l'autocom fent la pose d'anar en moto, però sense moto...Hei, mestre, potser s'oblida d'alguna cosa????????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Bravo" post="84097"]Avui, mentre em posava l'equipament per tornar de la feina cap a casa, estava parlant amb una companya la parella de la qual també és motera. Parlavem una mica de motos quan, sense voler, m'he adonat que m'havia posat el guant dret abans de l'esquerrà. M'he tret el guant dret, m'he posat el guant esquerrà i desprès m'he tornat a posar el guant dretà. La noia ha rigut molt, i m'ha dit que tots els moteros som molt maniàtics.
N'esteu d'acord? I si n'esteu, quina és la vostra manía particular per pujar-baixar-anar en moto?[/quote]
Dons jo amb els guants faig el mateix, :roll: o sigui que ja he votat!!!!
N'esteu d'acord? I si n'esteu, quina és la vostra manía particular per pujar-baixar-anar en moto?[/quote]
Dons jo amb els guants faig el mateix, :roll: o sigui que ja he votat!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs no se si dir-ne manies, o costums adquirits, o preferències, o ...
Guants: ara que ho dius em sembla que també em poso sempre primer el de la ma esquerra.
Sempre pujo a la moto pel cantó esquerra, i també en baixo.
Per baixar la moto del cavallet central ho faig enfilant-me abans a la moto.
... ufff, no acabaria mai :lol:
Guants: ara que ho dius em sembla que també em poso sempre primer el de la ma esquerra.
Sempre pujo a la moto pel cantó esquerra, i també en baixo.
Per baixar la moto del cavallet central ho faig enfilant-me abans a la moto.
... ufff, no acabaria mai :lol:
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Semppre pujo pel cantó esquerra. A part d'aquesta no en se cap més, pero tranquils que si no en tenim , ja vindran que de maniatics ens hi tornem tots!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gandalfgs" post="84175"]Semppre pujo pel cantó esquerra. A part d'aquesta no en se cap més, pero tranquils que si no en tenim , ja vindran que de maniatics ens hi tornem tots![/quote]
Jo també. Clar, com que la pota de cabra és quasibé sempre pel cantó esquerre..... :mrgreen:
I que jo sàpiga, no en tinc cap més de manía. Bé, sí, posar-me un mocadoret al cap. :razz:
Jo també. Clar, com que la pota de cabra és quasibé sempre pel cantó esquerre..... :mrgreen:
I que jo sàpiga, no en tinc cap més de manía. Bé, sí, posar-me un mocadoret al cap. :razz:

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Personalment no soc conscient de tenir-ne cap, tot i que també acostumo a pujar i baixar pel canto esquerra, entenc que es per comoditat i si algun dia ho faig pel dret no baixo i torno a pujar per l’esquerra.
Però com a col•lectiu penso que hi ha de tot, però que ho som més que d’altres col•lectius.

Personalment no soc conscient de tenir-ne cap, tot i que també acostumo a pujar i baixar pel canto esquerra, entenc que es per comoditat i si algun dia ho faig pel dret no baixo i torno a pujar per l’esquerra.
Però com a col•lectiu penso que hi ha de tot, però que ho som més que d’altres col•lectius.
Sort,
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Sí...
Pujo pel costat esquerra
Em poso el guant esquerra primer
També baixo del cavallet central des de sobre la moto
Engego la moto, primer giro la clau,
desprès polso el botó d'engegar que hi ha a mà dreta,
(així, les llums queden apagades i no consumeix bateria)
espero que la centraleta faci el chek; quan acaba,
premo el fre, perquè s'engegui i obri les llums......
Jo no crec que sigui manies, son més be rutines que adquirim i que ens van bé.
És igual com em faig la maleta; penso com em vesteixo i vaig posant les peces a dins:
Calçotets, mitjons, camisa, pantalons, mocador, corbata, americana, etc etc.
així no me'n descuido de rés (m'ha funcionat molts anys)
Pujo pel costat esquerra
Em poso el guant esquerra primer
També baixo del cavallet central des de sobre la moto
Engego la moto, primer giro la clau,
desprès polso el botó d'engegar que hi ha a mà dreta,
(així, les llums queden apagades i no consumeix bateria)
espero que la centraleta faci el chek; quan acaba,
premo el fre, perquè s'engegui i obri les llums......
Jo no crec que sigui manies, son més be rutines que adquirim i que ens van bé.
És igual com em faig la maleta; penso com em vesteixo i vaig posant les peces a dins:
Calçotets, mitjons, camisa, pantalons, mocador, corbata, americana, etc etc.
així no me'n descuido de rés (m'ha funcionat molts anys)
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
La dels guants també la tinc, si ho podem considerar mania ja que més que una mania ho trobo més còmode posar-me primer el dret i després l'esquerra, degut a que sóc dretà i em costa més fer-ho al revés...
Potser com a mania podriem dir-li també que per baixar-la del cavallet central li trec la pota de cabra, i després la torno a posar per deixar-la de costat!
A veure què diuen els demés... que per cert: Mototurisme no sóm gent maniatica, només tenim personalitat!
Fins aviat!
La dels guants també la tinc, si ho podem considerar mania ja que més que una mania ho trobo més còmode posar-me primer el dret i després l'esquerra, degut a que sóc dretà i em costa més fer-ho al revés...
Potser com a mania podriem dir-li també que per baixar-la del cavallet central li trec la pota de cabra, i després la torno a posar per deixar-la de costat!
A veure què diuen els demés... que per cert: Mototurisme no sóm gent maniatica, només tenim personalitat!
Fins aviat!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo la única "mania" que tinc és que m'agrada jalar de collons quan surto en moto.
Ah! i també m'agrada sortir en bona companyia.
O sigui que he votat que no més que d'altres col.lectius.
El que és punyetero, ho és en moto, en taxi i a peu.
El que és punyetero, ho és en moto, en taxi i a peu.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
[quote user="Alucinamaripili" post="84215"]Jo la única "mania" que tinc és que m'agrada jalar de collons quan surto en moto.
El que és punyetero, ho és en moto, en taxi i a peu.[/quote]
Ostres, es veritat!!! I com tu no jales gaire!!!!
:b9 :b9 :b9
[quote user="Alucinamaripili" post="84215"]Jo la única "mania" que tinc és que m'agrada jalar de collons quan surto en moto.
El que és punyetero, ho és en moto, en taxi i a peu.[/quote]
Ostres, es veritat!!! I com tu no jales gaire!!!!
:b9 :b9 :b9
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Carles" post="84196"]
[/quote]
Si que tens aquesta mania!!! Recordes un dia al padcok amb la meva Deuville????
JO de mania....de manera concient crec que no en tinc cap.
Ja em fixare com pujo a la moto a veure que faig ;)
[/quote]
Si que tens aquesta mania!!! Recordes un dia al padcok amb la meva Deuville????
JO de mania....de manera concient crec que no en tinc cap.
Ja em fixare com pujo a la moto a veure que faig ;)
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Albert" post="84180"]Personalment no soc conscient de tenir-ne cap, tot i que també acostumo a pujar i baixar pel canto esquerra, entenc que es per comoditat i si algun dia ho faig pel dret no baixo i torno a pujar per l’esquerra.[/quote]
Sr. Albert, al ser la moto un substitut del cavall com a mitja de transport, es va agafar el mateix costum que amb els cavalls = SEMPRE si puja per el cantó esquerra, perquè l'espasa no faci nosa al pujar-hi.
Per això la pota de cabra està sempre al costat esquerra. Al costat dret es antinatural, aquí en tens una prova :

Vssssssss
007
Sr. Albert, al ser la moto un substitut del cavall com a mitja de transport, es va agafar el mateix costum que amb els cavalls = SEMPRE si puja per el cantó esquerra, perquè l'espasa no faci nosa al pujar-hi.
Per això la pota de cabra està sempre al costat esquerra. Al costat dret es antinatural, aquí en tens una prova :

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
nomes cal mirar la marca de la moto en que es posen aquestes coses tant antinaturals ;)
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Steelman" post="84368"]nomes cal mirar la marca de la moto en que es posen aquestes coses tant antinaturals ;)[/quote]
Jordiiiiiiiiiiii, que t'he vist!!!!!!!!!
Jordiiiiiiiiiiii, que t'he vist!!!!!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja comencem amb les enveges.
Jordi, t'has de comprar una Vstrom de seguida, aquell trauma infantil amb una Suzuki s'et passaria amb la teràpia de xoc de veure't a sobre una moto de veritat :D :D
Jordi, t'has de comprar una Vstrom de seguida, aquell trauma infantil amb una Suzuki s'et passaria amb la teràpia de xoc de veure't a sobre una moto de veritat :D :D