Es cremen els ports :(

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Es cremen els ports :(

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 21, 2009 7:22 pm

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Imatge

Imatge

El foc que crema des d'ahir a la nit al Parc Natural dels Ports, a la Terra Alta, ha obligat a confinar els veïns d'Horta de Sant Joan. Les flames avancen cap al nucli urbà, empeses pel vent, que ha revifat i descontrolat l'incendi. Segons ha informat la Generalitat, almenys quatre bombers han quedat ferits en les tasques d'extinció, dos dels quals d'extrema gravetat. El vent ha fet retirar part dels mitjans aeris que treballaven en la lluita contra el foc. Ara hi ha una cinquantena de dotacions terrestres, que s'han reforçat amb efectius procedents de l'Aragó. El foc ha travessat la carretera T-330 cap a les Capçades, que ha quedat tallada

http://www.3cat24.cat/noticia/396484/te ... -Sant-Joan

Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Es Cremen Els Ports :(

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 21, 2009 7:30 pm

Osti Jordi, aquestes imatges parlen per elles soles.
Aixó si que fa mal de veritat, quatre coses que ens queden maques i encara s'en van a fer punyetes,
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Es cremen els ports :(

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 7:33 pm

Hola,

Si Jordi, un desastre, però es la història de tots els estius i especial dels que fa mes calor i mes vent.

Jo també soc de l’opinió que amb tant d’aturat sense fer res, i bastants treballant de sota ma, podrien ajudar a netejar bastant els boscos durant tot l’any.

esperem que sigui massa gran.

:tremolant :tremolant :crys
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Es cremen els ports :(

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 21, 2009 7:35 pm

Es que mira que avisaven.
Amb l´any plujos que hem tingut, junt amb les ventades han fet que el bosc es convertis en un polvori.

Pero han fet com en la sequera. nomes ho deien pero no actuaven.

A Horta de Sant JOan, que hi ha una caserna de Bombers amb capacitat per a NOMES dos camions!!!!!
I aixo a les portes del Parc Natural dels Ports!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7668
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 21, 2009 7:36 pm

Hosti, se m'encongeix el cor cada cop que veig incendis grossos així. :( :(

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 21, 2009 8:23 pm

Una autèntica llàstima.

Tot i aixì encara bò dels bombers, però com sempre podria ser millor.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 21, 2009 8:56 pm

Els quatre bombers son morts : http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=3612449

Vssssssss al cel per ells
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dt. jul. 21, 2009 10:42 pm

Ufff!! Molta mala sort pels bombers! Un d´ells cosí d´un amic. Tinc una amiga que està treballant de forestal i està al foc, aquesta tarda li han passat les flames per sobre a causa d´un cop de vent. La nit serà llarga!!

El meu condol a familiars i amics.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. jul. 21, 2009 10:46 pm

Fa molta ràbia que passin coses d'aquestes, sovint per incompetència de les administracions i fa molta més ràbia que a més dels danys materials, es perdin vides, no hi ha dret!!!!

un record pels bombers i el nostre condol per les seves famíles. :( :( :(
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 21, 2009 10:57 pm

Primer de tot el meu més sentit condòl als bombers morts. Ningú sap prou bé el que és encarar un foc d'aquestes dimensions sense els mitjans adequats ni tècnics ni humans. Per això, el seu sacrifici és més gran encara. Allà on siguin, descansin en pau.

L'altre día, la meva filla gran em deia que què passarà si es cremen tots els boscos. La vaig abraçar i a la tarda la vaig portar al bosc que hi ha prop de casa meva. Li vaig dir que ella encara tenía sort, perquè podía acaronar la escorça dels pins i alzines que vam trobar, però que els nens que han de nèixer encara, potser no tindràn aquesta sort i potser, nomès veuràn els arbres en fotografíes. Mentre s'abraçava a una alzina li vaig dir que allò que tocava és un ésser viu i té tant dret a viure a la Terra, o potser més, que nosaltres, els éssers humans. Em va mirar molt seriosa i em va dir de marxar, "per no fer malbé la terra, papa"

Sento molt aquest incendi, i tots i cadascú dels incendis que cada any ens cremen a tots una mica més per dins.

Ho sento per tu, Jordi, que ets un enamorat d'aquestes muntanyes, però també ho sento per mi mateix, perque, tot i no conèixer-les, les estimo tant com ho puguis fer tú.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 11:54 pm

[quote user="Bravo" post="84816"]Primer de tot el meu més sentit condòl als bombers morts. Ningú sap prou bé el que és encarar un foc d'aquestes dimensions sense els mitjans adequats ni tècnics ni humans. Per això, el seu sacrifici és més gran encara. Allà on siguin, descansin en pau.

L'altre día, la meva filla gran em deia que què passarà si es cremen tots els boscos. La vaig abraçar i a la tarda la vaig portar al bosc que hi ha prop de casa meva. Li vaig dir que ella encara tenía sort, perquè podía acaronar la escorça dels pins i alzines que vam trobar, però que els nens que han de nèixer encara, potser no tindràn aquesta sort i potser, nomès veuràn els arbres en fotografíes. Mentre s'abraçava a una alzina li vaig dir que allò que tocava és un ésser viu i té tant dret a viure a la Terra, o potser més, que nosaltres, els éssers humans. Em va mirar molt seriosa i em va dir de marxar, "per no fer malbé la terra, papa"

Sento molt aquest incendi, i tots i cadascú dels incendis que cada any ens cremen a tots una mica més per dins.

Ho sento per tu, Jordi, que ets un enamorat d'aquestes muntanyes, però també ho sento per mi mateix, perque, tot i no conèixer-les, les estimo tant com ho puguis fer tú.[/quote]

+1

Respon

Torna a “Cerveseta”