El Tobogan Més Llarg Del Món
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
El Tobogan Més Llarg Del Món
Vam estar a Andorra dissabte, Passa que no vam entrar a Andorra per on les persones, vam fer la ruta dels contrabadistes, per Martinet, Aransa, Bescaran, i alehop ! La Rabasa i St. Julià.. i ens venia de pas això, que feia temps ho volia probar:
el "tobotronc", el tobogan més llarg del món -5.3 km- que va per dins del bosc... brutaaaal us el megaturborrequeteaconsello FLIPANT !!!
[youtube]CnV__sE0tVE[/youtube] *
a més està fet amb un gust exquisit, és impossible fer alguna cosa amb més respecte al medi, esquiva arbres, roques, tot per tal de minimitzarne l'impacte... meravellat... per favor, probe-ho
* els xiscles no són meus, i no, no hi havia tanta neu a finals de Juliol...
+ info : NATURLANDIA
el "tobotronc", el tobogan més llarg del món -5.3 km- que va per dins del bosc... brutaaaal us el megaturborrequeteaconsello FLIPANT !!!
[youtube]CnV__sE0tVE[/youtube] *
a més està fet amb un gust exquisit, és impossible fer alguna cosa amb més respecte al medi, esquiva arbres, roques, tot per tal de minimitzarne l'impacte... meravellat... per favor, probe-ho
* els xiscles no són meus, i no, no hi havia tanta neu a finals de Juliol...
+ info : NATURLANDIA
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 27, 2009 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Re: El Tobogan Més Llarg Del Món
Molt bo Arbe, no sabia res de l'existensia d'aquest "tobotronc", aixo es tindra de probar.
Estic d'acord que esta molt ben montat i respecta el medi, pero qui portegeix els animalos dels crits salvatges d'aquesta noia :b9 :b9 :b9
Estic d'acord que esta molt ben montat i respecta el medi, pero qui portegeix els animalos dels crits salvatges d'aquesta noia :b9 :b9 :b9

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ostiiiii, que guapo!!!! :eyes

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
No en sabia res. Apuntat per aquest estiu. Gràcies Arbe! :cerv
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
si, els xiscles són una constant, quan estàs adalt i veus la 1ª corba, a esquerres i en forta baixada ja et fot "subidón" i molta gent crida per alliberar tensió.
Jus allà vaig comentar que els esquirols debien estar estressats amb tant xiscle, mel's imagino amb cotó fluix a les orelles.
Això està al bosc de La Rabassa, asobre Sant Julià de Lòria (pujant a la dreta), has de seguir les indicacions de naturlàndia (compte que un dels carteslls és tan descomunalment gran que pots no veure'l)
Jus allà vaig comentar que els esquirols debien estar estressats amb tant xiscle, mel's imagino amb cotó fluix a les orelles.
Això està al bosc de La Rabassa, asobre Sant Julià de Lòria (pujant a la dreta), has de seguir les indicacions de naturlàndia (compte que un dels carteslls és tan descomunalment gran que pots no veure'l)
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="ARBE" post="85562"] descomunalment gran que pots no veure'l)[/quote]
de tant gran que és ti fots una ostia que quedes a les fosques
de tant gran que és ti fots una ostia que quedes a les fosques

- BettyBoopbarbera
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
- Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona
BUAH!!!
Bones!!! Aixó es el trobotronco¿??¿ Puff!! Dintre de uns dies ens tocarà pasarlo a mi i la meva parella (heavy1987)!! Pufff!!!! M'estimo més no haber vist aquest video...
Rècords!!!
Bones!!! Aixó es el trobotronco¿??¿ Puff!! Dintre de uns dies ens tocarà pasarlo a mi i la meva parella (heavy1987)!! Pufff!!!! M'estimo més no haber vist aquest video...
Rècords!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres, això s'haurà d'anar a provar :jump
- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
El mes guay es que abans de seure a l'atracció, t'has de posar un bolquer per si de cas juaaaas!!! haurieu de haber vist quines llagrimes portava l'ARBE quan va acabar jajajajaja