Demà
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Demà
I jo, i jo!!!!!! :jump
I dilluns venen els paletes a arreglar el pati de casa!!! :tremolant

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="85886"]i demà.................................VACANCES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump[/quote]
Jo encara no se quant les agafaré, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo encara no se quant les agafaré, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Que poc originals que sou.... vacances a l'Agost, pse!! :mad:
Doncs jo m'hauré d'esperar a que torneu vosaltres per a fer-les, algú s'ha de quedar per tirar endavant el pais no??? :enfadat :enfadat :enfadat
Doncs jo m'hauré d'esperar a que torneu vosaltres per a fer-les, algú s'ha de quedar per tirar endavant el pais no??? :enfadat :enfadat :enfadat
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Qué son "les vacances" ??
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs jo estic content, seran les vacances més llargues des de fa 7 anys (15 dies). I les començo el 7. :cerv
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 4:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="85898"] I jo, i jo!!!!!! :jump
[/quote]
Doncs ja pots possar unes quantes cervesetes a la nevera......que els paletes treballen més a gust i van més depressa :razz: si van ben refrescats...ah? jo també començo les vacances :lol:

Doncs ja pots possar unes quantes cervesetes a la nevera......que els paletes treballen més a gust i van més depressa :razz: si van ben refrescats...ah? jo també començo les vacances :lol:

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 4:42 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="AnnA" post="85925"]Que poc originals que sou.... vacances a l'Agost, pse!! :mad:
Doncs jo m'hauré d'esperar a que torneu vosaltres per a fer-les, algú s'ha de quedar per tirar endavant el pais no??? :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Digues que si Anna,quan ells vinguin els direm adeu amb la
maneta,M´alegro per vosaltres disfruteu i a portar-se be :kiss
Doncs jo m'hauré d'esperar a que torneu vosaltres per a fer-les, algú s'ha de quedar per tirar endavant el pais no??? :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
maneta,M´alegro per vosaltres disfruteu i a portar-se be :kiss
Que gran aquest de Bilbao

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
[quote user="Frank" post="85926"]Qué son "les vacances" ??[/quote]
Si aquí hi ha algú que et pot explicar que son les vacances no per practica si no per coneixement sens dubte soc jo ja que des de Juny fins setembre no paro un dia, la meva feina de cambrer rural em porta a això conèixer de primera mà que so les vacances. Dons per uns passar-se tot el dia a casa de tumbimg i per altres no parar de en la nostre radiació descobrir L’Alt Empordà i sen van em la recança de que els hi ha faltat quelcom per delitar-se, els altres no s’han mogut de casa i et diuen que han estat tant be que l’any que ve tornaran, moraleja cada persona te o gaudeix diferentment de les seves vacances.
Si aquí hi ha algú que et pot explicar que son les vacances no per practica si no per coneixement sens dubte soc jo ja que des de Juny fins setembre no paro un dia, la meva feina de cambrer rural em porta a això conèixer de primera mà que so les vacances. Dons per uns passar-se tot el dia a casa de tumbimg i per altres no parar de en la nostre radiació descobrir L’Alt Empordà i sen van em la recança de que els hi ha faltat quelcom per delitar-se, els altres no s’han mogut de casa i et diuen que han estat tant be que l’any que ve tornaran, moraleja cada persona te o gaudeix diferentment de les seves vacances.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 31, 2009 10:07 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sembla com si demà s'hagi d'acabar tot i paralitzar el país, milers i milers de persones agafaran el cotxe per anar a la platja (o a la muntanya).
Hasta fa una mica de por i tot :tremolant
Per cert, jo també les començo demà les vacances :jump
Hasta fa una mica de por i tot :tremolant
Per cert, jo també les començo demà les vacances :jump
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Oscar" post="85935"][quote user="AnnA" post="85925"]Que poc originals que sou.... vacances a l'Agost, pse!! :mad:
maneta,M´alegro per vosaltres disfruteu i a portar-se be :kiss[/quote]
NO PATIU QUE JO TAMBÉ EM QUEDO AGUANTANT EL PAIS !!!!! :b9 :b9 :b9
Que us ho passeu molt bé tots :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
maneta,M´alegro per vosaltres disfruteu i a portar-se be :kiss[/quote]
NO PATIU QUE JO TAMBÉ EM QUEDO AGUANTANT EL PAIS !!!!! :b9 :b9 :b9
Que us ho passeu molt bé tots :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- BettyBoopbarbera
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
- Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona
Doncs, jo solsament tink una setmana de vacances!!! nop!!!!! :enfaduu jop!!!! algu, es algu com a mínim.....
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
També aguantant el pais!!! treballem per que els que venen s'ho pasin d'alló més bé...quan els que facin vacances ara currin, nosaltres ens en anirem, així no ens tobem tots alhora.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)