Un Petit Motarra
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Un Petit Motarra
[youtube]9ImQ4Mr7B08[/youtube]
Vsssssss
007
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 11:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- BettyBoopbarbera
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
- Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona
Re: Un Petit Motarra
SI U FA MILLOR QUE JO!!!! NO POTSER!!!! JAJAJAJ!!! :eyes :eyes :eyes
:shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :b9
:shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :shock: :lol: :b9
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
No sé,...però em recorda a algú.....qui dèu ser ?????... :eyes
A aquest l´hi dònes una Honda com la del Pedrosa i els dobla a la primera volta......vaya tio !!!!!!!
A aquest l´hi dònes una Honda com la del Pedrosa i els dobla a la primera volta......vaya tio !!!!!!!
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 31, 2009 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="85990"]No sé,...però em recorda a algú.....qui dèu ser ?????... :eyes
A aquest l´hi dònes una Honda com la del Pedrosa i els dobla a la primera volta......vaya tio !!!!!!![/quote]
Si us hi fixeu, aquest fins i tot mira i espera que passin els cotxes, mes d'un en tindria d'aprendre :D :D
Ah !! i amb una moto com la d'en Pedrosa no crec que fos capaç de fer l'excel·lent remuntada que va fer el nen del cola-cao a l'ultima carrera, remuntar del 1er lloc al 9é no ho fa tothom !!!!!!! I es que les seves remuntades son impresionants, l'any passat era el 2 i va remuntar fins el 3 aquest any, i si continua així el proper any haurà remuntat fins els 5é o el 6é lloc.
Vsssssssss
007
A aquest l´hi dònes una Honda com la del Pedrosa i els dobla a la primera volta......vaya tio !!!!!!![/quote]
Si us hi fixeu, aquest fins i tot mira i espera que passin els cotxes, mes d'un en tindria d'aprendre :D :D
Ah !! i amb una moto com la d'en Pedrosa no crec que fos capaç de fer l'excel·lent remuntada que va fer el nen del cola-cao a l'ultima carrera, remuntar del 1er lloc al 9é no ho fa tothom !!!!!!! I es que les seves remuntades son impresionants, l'any passat era el 2 i va remuntar fins el 3 aquest any, i si continua així el proper any haurà remuntat fins els 5é o el 6é lloc.
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Si el veu el Pocero torna a muntar un equip... :666
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="86036"]llàstima que jo no ho se buscar peró esta repe James Bond[/quote]
Això no val !!!
Jo sempre que dic que està repetit aporto proves. A lo millor ho has vist en un altre lloc fora del fòrum.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Això no val !!!
Jo sempre que dic que està repetit aporto proves. A lo millor ho has vist en un altre lloc fora del fòrum.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="James Bond" post="86062"][quote user="Sagal" post="86036"]llàstima que jo no ho se buscar peró esta repe James Bond[/quote]
Això no val !!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Tu que ho saps fer-ho busca i segur que ho trobaràs i ho poses, sigues com cal, va. :sado :sado
Això no val !!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Tu que ho saps fer-ho busca i segur que ho trobaràs i ho poses, sigues com cal, va. :sado :sado

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
De mono tu en vares posar un per el gener : http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f=8&t=5056
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
:b9 :b9 :b9
Osti tu quin mono!
Quin pique en Sagal! :b9 :b9 :b9 Reees, has treballar i buscar les proves.
Osti tu quin mono!
Quin pique en Sagal! :b9 :b9 :b9 Reees, has treballar i buscar les proves.