Turisme Rural
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Turisme Rural
TURISME RURAL* > (Es tracta d'un esport nacional que abans es deia 'anar al poble')
La diferència és que si vas al teu poble és gratis, i si fas turisme rural vas a un poble que no és teu i pagant una pasta.
Per a fer turisme rural no val qualsevol poble. Ha de ser un poble 'amb encant'.
-I què és un poble 'amb encant'? Doncs un poble que surt en una Guia de pobles 'amb encant'. Si és que cau pel seu propi pes.
A aquests pobles se sol arribar a través d'una carretera comarcal 'amb encant', que és una carretera amb tants sots i tantes corbes que, quan arribes al poble estàs 'encantat' de baixar-te.
I quan entres al bar intentes integrar-te amb els veïns. Bon dia, paisans!!! Què és el típic d'aquí?
I el del bar pensa: 'Doncs aquí el típic és que vinguin els tocacollons de la ciutat els caps de setmana a deixar-se cinc-cents euros'.
El següent és allotjar-se en una casa rural o 'casa amb encant', que
és una casa adornada amb molts atuells i ristres d'alls en el sostre, que no té tele, ni ràdio, ni microones. Això sí, té uns mosquits trompeteros que a la nit fan més soroll que una Derbi Coyote.
Després t'adónes que els del poble viuen en unes cases que no tenen cap encant, però tenen jacuzzi, parabòlica, Internet i porter automàtic. La teva casa no té porter automàtic, però té una clau que pesa mig quilo.
Altre avantatge que té fer turisme rural és que pots triar entre una casa buida o viure amb els amos.
Perfecte. Et vas de vacances i a més de la teva has d'aguantar una família postissa. Que a la nit tu vols veure la pel•lícula, ells els documentals, i et planteges:
'Qui mana més, jo que he pagat 600 euros o aquest senyor que viu aquí?'.
Doncs guanya ell, que té garrot.
I damunt et diuen que tens la 'possibilitat d'integrar-te en les feines del camp. Que vol dir que et desperten a les cinc del matí per a munyir a una vaca. No et fot? És com quan vas a una gasolinera i t'has de posar tu la gasolina, o com quan vas a un McDonalds i has de recollir tu la safata. O sigui, el normal.
Així que t'aixeques a les cinc per a munyir a les vaques. Que dic jo: per què cal munyir a les vaques tan dora? Si la llet està aquí. No es poden munyir després de l'aperitiu?
Jo crec que això és fastiguejar per fastiguejar, perquè a la vaca li ha de sentar com una puntada en les ubres que la despertin a les cinc del matí perquè li toqui les tetes un estrany.
Que la vaca et mira com dient: 'Tio, si vols llet ves a la nevera agafa un tetra brick'. És que són ganes de molestar.
Però el 'encant' definitiu són les 'activitats a l'aire lliure'.
Com quan et posen a fer senderisme, que és el que habitualment es diu caminar, i consisteix, doncs això, a posar un peu davant d'un altre fins que no puguis més, mentre els del poble t'avancen en un 'tot-terreny' amb aire condicionat..
Però tu encantat. Vas pel camp com abduit. Et tornes bucòlic i tot et sembla impressionant: veus una 'caca' de vaca i deixes anar:
'Ummmmmh, quina olor a poble.' A poble? A poble no, olora a merda. Això sí, a merda 'amb encant'.
I tot, sigui el que sigui, et sap a glòria: en la fonda et posen dos ous fregits amb chorizo, que tu en la teva ciutat no et menjaries aquests ous ni aquests chorizos, amb la pinta que tenen, i li dius al cambrer:
- 'Escolti aquest chorizo és de matança?'
- 'Doncs gairebé, perquè a punt va estar de matar-se en la corba el del camió de Campofrío'.
De cop i volta escoltes unes campanades i dius:
-'Ah!. Quina pau!. No hi ha res com el so d'una campana.
' I el del bar et diu: 'Si està grabat...! No veus l'altaveu del campanar?'
En aquest moment et preguntes si els sons de les gallines i dels grills no vindran en un CD: Rural Mix2005', 'Els 101 Majors Èxits campestres.'
De l'única cosa que estàs segur és que els mosquits trompeteros són de debò. Que sembles un Ferrero Roché amb varicel•la.
Jo crec que, de dilluns a divendres, la gent d'aquests pobles viu com tot el món, però el cap de setmana distribuïxen per la carretera a uns paios disfressats de pastors i quan veuen que s'acosta un cotxe, avisen als del poble amb el mòbil:
- 'Eh, que vénen els del turisme rural'! I canvien el cartell de Videoclub' pel de 'Taverna', solten uns gossos coixos pels carrers i asseuen a l'entrada del poble a dos avis fent alpargates, que després et compres unes i et surten més cares que unes Nike.
- En fi, jo creo que un muntatge tan gran com aquest no pot ser obra de persones aïllades. Estic segur que estan implicades les autoritats. M'imagino a l'alcalde:
- - 'Benvolguts paisans: aquest estiu, per a incrementar el turisme, anem a importar més mosquits del Amazonas, que l'any passat van tenir molt èxit. I vull veure a tot el món amb boina, res de gorretes de Marlboro. I feu el favor de pintar-vos el entrecejo, que no sembleu de poble! I les àvies, res de top less en el riu, que espanteu als mosquits. Ah, i per cert:
- Aquest any no fa falta que ningú faci de ximple del poble.Amb els quals vénen de fora, ja hi ha prou!
La diferència és que si vas al teu poble és gratis, i si fas turisme rural vas a un poble que no és teu i pagant una pasta.
Per a fer turisme rural no val qualsevol poble. Ha de ser un poble 'amb encant'.
-I què és un poble 'amb encant'? Doncs un poble que surt en una Guia de pobles 'amb encant'. Si és que cau pel seu propi pes.
A aquests pobles se sol arribar a través d'una carretera comarcal 'amb encant', que és una carretera amb tants sots i tantes corbes que, quan arribes al poble estàs 'encantat' de baixar-te.
I quan entres al bar intentes integrar-te amb els veïns. Bon dia, paisans!!! Què és el típic d'aquí?
I el del bar pensa: 'Doncs aquí el típic és que vinguin els tocacollons de la ciutat els caps de setmana a deixar-se cinc-cents euros'.
El següent és allotjar-se en una casa rural o 'casa amb encant', que
és una casa adornada amb molts atuells i ristres d'alls en el sostre, que no té tele, ni ràdio, ni microones. Això sí, té uns mosquits trompeteros que a la nit fan més soroll que una Derbi Coyote.
Després t'adónes que els del poble viuen en unes cases que no tenen cap encant, però tenen jacuzzi, parabòlica, Internet i porter automàtic. La teva casa no té porter automàtic, però té una clau que pesa mig quilo.
Altre avantatge que té fer turisme rural és que pots triar entre una casa buida o viure amb els amos.
Perfecte. Et vas de vacances i a més de la teva has d'aguantar una família postissa. Que a la nit tu vols veure la pel•lícula, ells els documentals, i et planteges:
'Qui mana més, jo que he pagat 600 euros o aquest senyor que viu aquí?'.
Doncs guanya ell, que té garrot.
I damunt et diuen que tens la 'possibilitat d'integrar-te en les feines del camp. Que vol dir que et desperten a les cinc del matí per a munyir a una vaca. No et fot? És com quan vas a una gasolinera i t'has de posar tu la gasolina, o com quan vas a un McDonalds i has de recollir tu la safata. O sigui, el normal.
Així que t'aixeques a les cinc per a munyir a les vaques. Que dic jo: per què cal munyir a les vaques tan dora? Si la llet està aquí. No es poden munyir després de l'aperitiu?
Jo crec que això és fastiguejar per fastiguejar, perquè a la vaca li ha de sentar com una puntada en les ubres que la despertin a les cinc del matí perquè li toqui les tetes un estrany.
Que la vaca et mira com dient: 'Tio, si vols llet ves a la nevera agafa un tetra brick'. És que són ganes de molestar.
Però el 'encant' definitiu són les 'activitats a l'aire lliure'.
Com quan et posen a fer senderisme, que és el que habitualment es diu caminar, i consisteix, doncs això, a posar un peu davant d'un altre fins que no puguis més, mentre els del poble t'avancen en un 'tot-terreny' amb aire condicionat..
Però tu encantat. Vas pel camp com abduit. Et tornes bucòlic i tot et sembla impressionant: veus una 'caca' de vaca i deixes anar:
'Ummmmmh, quina olor a poble.' A poble? A poble no, olora a merda. Això sí, a merda 'amb encant'.
I tot, sigui el que sigui, et sap a glòria: en la fonda et posen dos ous fregits amb chorizo, que tu en la teva ciutat no et menjaries aquests ous ni aquests chorizos, amb la pinta que tenen, i li dius al cambrer:
- 'Escolti aquest chorizo és de matança?'
- 'Doncs gairebé, perquè a punt va estar de matar-se en la corba el del camió de Campofrío'.
De cop i volta escoltes unes campanades i dius:
-'Ah!. Quina pau!. No hi ha res com el so d'una campana.
' I el del bar et diu: 'Si està grabat...! No veus l'altaveu del campanar?'
En aquest moment et preguntes si els sons de les gallines i dels grills no vindran en un CD: Rural Mix2005', 'Els 101 Majors Èxits campestres.'
De l'única cosa que estàs segur és que els mosquits trompeteros són de debò. Que sembles un Ferrero Roché amb varicel•la.
Jo crec que, de dilluns a divendres, la gent d'aquests pobles viu com tot el món, però el cap de setmana distribuïxen per la carretera a uns paios disfressats de pastors i quan veuen que s'acosta un cotxe, avisen als del poble amb el mòbil:
- 'Eh, que vénen els del turisme rural'! I canvien el cartell de Videoclub' pel de 'Taverna', solten uns gossos coixos pels carrers i asseuen a l'entrada del poble a dos avis fent alpargates, que després et compres unes i et surten més cares que unes Nike.
- En fi, jo creo que un muntatge tan gran com aquest no pot ser obra de persones aïllades. Estic segur que estan implicades les autoritats. M'imagino a l'alcalde:
- - 'Benvolguts paisans: aquest estiu, per a incrementar el turisme, anem a importar més mosquits del Amazonas, que l'any passat van tenir molt èxit. I vull veure a tot el món amb boina, res de gorretes de Marlboro. I feu el favor de pintar-vos el entrecejo, que no sembleu de poble! I les àvies, res de top less en el riu, que espanteu als mosquits. Ah, i per cert:
- Aquest any no fa falta que ningú faci de ximple del poble.Amb els quals vénen de fora, ja hi ha prou!

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Turisme Rural
Bo, molt currat.. :lol: :lol: :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Fsubiras
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dv. jul. 10, 2009 7:06 pm
- Ubicació: Tortellà
- Contacta:
Jua Jua Jua!!!!
Escriu mes sovint, o fas be.Deixem dir-te però, que no tots els pobles son iguals, ni les cases rurals tampoc. Jo visc a Tortellà, La Garrotxa, i te carretera sense sots, i el del bar es un company nostre que també te moto: l'Espia, en Pasqual. El del altre bar es alemany, .... i també te moto, mira, aqui anem amb moto. Deixam aprofitar per fer una mica de propaganda: jo tinc una casa rural, amb cases individuals, amb dvd, tele, wifi. Si tens calor també en tinc una de climatitzada. No toco mai els collos al client, precisament perquè penso que un, per ser de Barcelona, no es tonto necessàriament, si de cas o es de neixament....que també passa. Tinc molts clients, que son ja amics, mes que clients, i son tots de Barna. Enfi, que he rigut molt, i que totes les critiques son bones, sempre s'apren quelcom. Si algun dia vens a casa, com a molt et tocaré els collons per fer un vol en moto, si vols, jo tinc una transalp 700. O si vols podem anar igualment a fer un tom, no cal que et quedis a dormir. A, també tinc piscina. La meva casa es diu Mas ca la Coixa, i fa 10 anys que treballo .Com Ali el cojo, al Marroc, però jo no em dic Ali, em dic Francesc, Subi pels amics, i no soc coix. Passa que molta gen, als que fem turisme rural, ens diuen "Ali, Baba, y los cuarenta ladrones". Si un sonat, al Putxet, et cobra 20 eur d'un bocata de pernil no s'el critica, es un tio educat i te un local de disenyu a un barri elegant de Barna, però que un rústic de poble es vulgui guanyar la vida donant servei sempre es criticable o dubtos. A mes, al Putxet et preguntarán, "que desea, caballero", i jo sempre et preguntaré "et puc ajudar en quelcom? Al Putxet et contestaran: "Tendra que ser bocadillo de jamón, porque entrepa de pernil no tengo", i jo et dire: "no serveixo menjars, pero al poble tens tota clase de serveis: des de rostisseria a restaurant".Son estils.Hom pot pensar com vol, de tota manera deixem defensar-me: les Cases de Turisme Rural de Catalunya, donem un servei que no te preu, i el donarem encara millor en un futur, quant s'apliqui la classificacio per espigues. Aquesta es la meva opinió. El meu web (estic refent la versió en Català) http://www.rurals.com
Ep!!!, de bon rotllo!!! Subi.
Escriu mes sovint, o fas be.Deixem dir-te però, que no tots els pobles son iguals, ni les cases rurals tampoc. Jo visc a Tortellà, La Garrotxa, i te carretera sense sots, i el del bar es un company nostre que també te moto: l'Espia, en Pasqual. El del altre bar es alemany, .... i també te moto, mira, aqui anem amb moto. Deixam aprofitar per fer una mica de propaganda: jo tinc una casa rural, amb cases individuals, amb dvd, tele, wifi. Si tens calor també en tinc una de climatitzada. No toco mai els collos al client, precisament perquè penso que un, per ser de Barcelona, no es tonto necessàriament, si de cas o es de neixament....que també passa. Tinc molts clients, que son ja amics, mes que clients, i son tots de Barna. Enfi, que he rigut molt, i que totes les critiques son bones, sempre s'apren quelcom. Si algun dia vens a casa, com a molt et tocaré els collons per fer un vol en moto, si vols, jo tinc una transalp 700. O si vols podem anar igualment a fer un tom, no cal que et quedis a dormir. A, també tinc piscina. La meva casa es diu Mas ca la Coixa, i fa 10 anys que treballo .Com Ali el cojo, al Marroc, però jo no em dic Ali, em dic Francesc, Subi pels amics, i no soc coix. Passa que molta gen, als que fem turisme rural, ens diuen "Ali, Baba, y los cuarenta ladrones". Si un sonat, al Putxet, et cobra 20 eur d'un bocata de pernil no s'el critica, es un tio educat i te un local de disenyu a un barri elegant de Barna, però que un rústic de poble es vulgui guanyar la vida donant servei sempre es criticable o dubtos. A mes, al Putxet et preguntarán, "que desea, caballero", i jo sempre et preguntaré "et puc ajudar en quelcom? Al Putxet et contestaran: "Tendra que ser bocadillo de jamón, porque entrepa de pernil no tengo", i jo et dire: "no serveixo menjars, pero al poble tens tota clase de serveis: des de rostisseria a restaurant".Son estils.Hom pot pensar com vol, de tota manera deixem defensar-me: les Cases de Turisme Rural de Catalunya, donem un servei que no te preu, i el donarem encara millor en un futur, quant s'apliqui la classificacio per espigues. Aquesta es la meva opinió. El meu web (estic refent la versió en Català) http://www.rurals.com
Ep!!!, de bon rotllo!!! Subi.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Conec Tortellà, hi vaig estar la revetlla de Sant Joan del 2003 a casa d'un conegut, pots veure fotos a http://www.sergibuda.cat/tortella2003 i podràs comprovar que vam acabar banyant-nos.
T'ha faltat dir que està a tocar de Besalú.
T'ha faltat dir que està a tocar de Besalú.
- Fsubiras
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sergibuda" post="86133"]Conec Tortellà, hi vaig estar la revetlla de Sant Joan del 2003 a casa d'un conegut, pots veure fotos a http://www.sergibuda.cat/tortella2003 i podràs comprovar que vam acabar banyant-nos.
T'ha faltat dir que està a tocar de Besalú.[/quote]
Si senyor, ja veig que coneixes Tortellà. M'en alegro. No cito mai Besalú, pq per a mi no es un model de res. Salutacions.
T'ha faltat dir que està a tocar de Besalú.[/quote]
Si senyor, ja veig que coneixes Tortellà. M'en alegro. No cito mai Besalú, pq per a mi no es un model de res. Salutacions.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Hola,
Com a persona vinculada de molt a prop al món del turisme, he de dir que l'expossició d'en Fsubiras ha estat fora de sèrie i molt exacte del que representa aquest tipus de manera de fer vacances. Potser, encara hi afegiria que es una gran oportunitat perque les persones de ciutat tinguin un contacte directe amb el món rural. Penseu que he conegut nens i nenes que, al veure que en el nostre establiment teníem unes miques de gallines, el gall, alguns paons, ànecs i d'altres, ens han arribat a preguntar que qué eren aquells animals i al respondrels-hi, han quedat ben parats, ja que ells només coneixien els animals una vegada cuinats. (per cert, no es un establiment rural, el nostre, però fem reciclatge orgánic que, ens permet tenir ous per a consum propi i bestiar per anar menjant a l'hivern).
En Fsubiras, ha fet aquesta expossició per a defensar el bon nom del turisme rural, i crec que en Pepi600 ha posat aquest acudit (per cert conegut) com a mostra del humor català que ens en fotem de nosaltres mateixos (i, si som de poble, dels de la ciutat) i com a homenatge a aquella sèrie de TV3 que protagonitzava en Pep Cruz (no recordo el nom de la sèrie, pero era alguna cosa dels cargols).
Valgui l'humor d'en Pepi600 i prometo anar a visitar a en Fsubirats a Tortellá una vegada acabi l'estiu.
Una abraçada als dos
Ah, per cert: www.hotelbonaigua.com
(Teniu condicions especials els de mototurisme)
Com a persona vinculada de molt a prop al món del turisme, he de dir que l'expossició d'en Fsubiras ha estat fora de sèrie i molt exacte del que representa aquest tipus de manera de fer vacances. Potser, encara hi afegiria que es una gran oportunitat perque les persones de ciutat tinguin un contacte directe amb el món rural. Penseu que he conegut nens i nenes que, al veure que en el nostre establiment teníem unes miques de gallines, el gall, alguns paons, ànecs i d'altres, ens han arribat a preguntar que qué eren aquells animals i al respondrels-hi, han quedat ben parats, ja que ells només coneixien els animals una vegada cuinats. (per cert, no es un establiment rural, el nostre, però fem reciclatge orgánic que, ens permet tenir ous per a consum propi i bestiar per anar menjant a l'hivern).
En Fsubiras, ha fet aquesta expossició per a defensar el bon nom del turisme rural, i crec que en Pepi600 ha posat aquest acudit (per cert conegut) com a mostra del humor català que ens en fotem de nosaltres mateixos (i, si som de poble, dels de la ciutat) i com a homenatge a aquella sèrie de TV3 que protagonitzava en Pep Cruz (no recordo el nom de la sèrie, pero era alguna cosa dels cargols).
Valgui l'humor d'en Pepi600 i prometo anar a visitar a en Fsubirats a Tortellá una vegada acabi l'estiu.
Una abraçada als dos
Ah, per cert: www.hotelbonaigua.com
(Teniu condicions especials els de mototurisme)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Fsubiras
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JEPPY" post="86203"]Hola,
Una abraçada als dos
Collons, que petit es el mon, a en Pep Cruz el conec, pq jo havia col.laborat amb ell, quant encara no era famós, al petit taller del "TEI de Sant Marçal" (teatre experimental Independent Sant Marçal, a Girona). Jo soc fuster, i també penso que molts nens, a banda de no entendre quina diferencia existeix entre un pollastre viu o mort (un pollastre ve embolicat), també es pensen que les portes de pisos, els bastiments, i les cases, no son construïdes, sinó que han existit sempre, com sortides de un comte de "la lampara de aladino", o be de un comte de les tres bessones. Ara ja mes de moda, d'una historia cervesera d'en homer simson . Algun adult també te aquest problema. Estem construint entre tots una societat d'imbecils, ara be, jo, aquí al portal, el que vull es anar en moto, no pas canviar el mon. L'escrit critic sobre el turisme rural te tela, perquè penso que si algú escriu això, es que alguna raó deu tenir. Es a dir, el que em preocupa es que algú que es diu professional hagi donat aquest tracte a la gent. Això fa molt molt de mal ( no la opinió, sinó haver rebut un tracte així). Al senyor o senyora que ha atès al company o companya que escriu, Turisme l'hi hauria de retirar la placa.
Una abraçada als dos
Collons, que petit es el mon, a en Pep Cruz el conec, pq jo havia col.laborat amb ell, quant encara no era famós, al petit taller del "TEI de Sant Marçal" (teatre experimental Independent Sant Marçal, a Girona). Jo soc fuster, i també penso que molts nens, a banda de no entendre quina diferencia existeix entre un pollastre viu o mort (un pollastre ve embolicat), també es pensen que les portes de pisos, els bastiments, i les cases, no son construïdes, sinó que han existit sempre, com sortides de un comte de "la lampara de aladino", o be de un comte de les tres bessones. Ara ja mes de moda, d'una historia cervesera d'en homer simson . Algun adult també te aquest problema. Estem construint entre tots una societat d'imbecils, ara be, jo, aquí al portal, el que vull es anar en moto, no pas canviar el mon. L'escrit critic sobre el turisme rural te tela, perquè penso que si algú escriu això, es que alguna raó deu tenir. Es a dir, el que em preocupa es que algú que es diu professional hagi donat aquest tracte a la gent. Això fa molt molt de mal ( no la opinió, sinó haver rebut un tracte així). Al senyor o senyora que ha atès al company o companya que escriu, Turisme l'hi hauria de retirar la placa.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Fsubiras" post="86269"]Collons, que petit es el mon, a en Pep Cruz el conec, pq jo havia col.laborat amb ell, quant encara no era famós, al petit taller del "TEI de Sant Marçal" (teatre experimental Independent Sant Marçal, a Girona). Jo soc fuster, i també penso que molts nens, a banda de no entendre quina diferencia existeix entre un pollastre viu o mort (un pollastre ve embolicat), també es pensen que les portes de pisos, els bastiments, i les cases, no son construïdes, sinó que han existit sempre, com sortides de un comte de "la lampara de aladino", o be de un comte de les tres bessones. Ara ja mes de moda, d'una historia cervesera d'en homer simson . Algun adult també te aquest problema. Estem construint entre tots una societat d'imbecils, ara be, jo, aquí al portal, el que vull es anar en moto, no pas canviar el mon. L'escrit critic sobre el turisme rural te tela, perquè penso que si algú escriu això, es que alguna raó deu tenir. Es a dir, el que em preocupa es que algú que es diu professional hagi donat aquest tracte a la gent. Això fa molt molt de mal ( no la opinió, sinó haver rebut un tracte així). Al senyor o senyora que ha atès al company o companya que escriu, Turisme l'hi hauria de retirar la placa.[/quote]
Subiras, que això es la Cerveseta i el que posem aquí son acudits i no escrits reals. I això que ha posat en Pep1600 ja fa temps que volta per internet, i si hem de fer cas i ens hem d'emprenyar per el que es diu internet.... :b9 :b9 :b9
Vsssssss
007
Subiras, que això es la Cerveseta i el que posem aquí son acudits i no escrits reals. I això que ha posat en Pep1600 ja fa temps que volta per internet, i si hem de fer cas i ens hem d'emprenyar per el que es diu internet.... :b9 :b9 :b9
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
Com diu en Ramon, de bon rotllo :cerv :cerv
Jo soc d´una especie una mica rara, pels de poble soc de ciutat i pels de ciutat soc de poble :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PD: He anat a moltes cases de turisme rural i no he quedat mai decebut ;) ;)
Jo soc d´una especie una mica rara, pels de poble soc de ciutat i pels de ciutat soc de poble :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PD: He anat a moltes cases de turisme rural i no he quedat mai decebut ;) ;)

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Que estrany, no has quedat decebut però t’has pensat a aquests pagesos son els mes adequats per fotrals-si cullerada sense parar atenció que cullerada en tenen tots els negocis posats a satiritzar, tu de que treballes de “lampista” “farmacèutic” “acomodador” dons la teva professió alhora de fer-li una sàtira dista ben poc de la nostre, si ja se que pots dir, la meva feina es la primera d’enriuar-me’n, i dons noi ja saps per on començar, ja que d’aquesta en pots parlar en propietat, al teu coneixement de turisme rural esta per sota mínims.PD: He anat a moltes cases de turisme rural i no he quedat mai decebut
Es una opinió mol aleatòria de la realitat turisme rural, de tot el que has dit jo que tinc entre altres negocis turisme rural no s’acosta n’hi de bon tros a l’oferta actual, avui per avui aquest s’ha equiparat a qualsevol negoci d’oferta turística existent per tant 15 anys de vendre turisme rural ens a col•locat a la mateixa altura que càmpings, hotels, apartament etc etc, i si no ens ho em currat per estar-hi.
Parlem de motos i si es de trial millor.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 05, 2009 9:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A veure si us n'entereu d'una vegada :evil: :evil: :evil: :evil:Que estrany, no has quedat decebut però t’has pensat a aquests pagesos son els mes adequats per fotrals-si cullerada sense parar atenció que cullerada en tenen tots els negocis posats a satiritzar, tu de que treballes de “lampista” “farmacèutic” “acomodador” dons la teva professió a l’hora de fer-li una sàtira dista ben poc de la nostre, si ja se que pots dir, la meva feina es la primera d’enriuar-me’n, i dons noi ja saps per on començar, ja que d’aquesta en pots parlar en propietat, al teu coneixement de turisme rural esta per sota mínims.PD: He anat a moltes cases de turisme rural i no he quedat mai decebut
Es una opinió mol aleatòria de la realitat turisme rural, de tot el que has dit jo que tinc entre altres negocis turisme rural no s’acosta n’hi de bon tros a l’oferta actual, avui per avui aquest s’ha equiparat a qualsevol negoci d’oferta turística existent per tant 15 anys de vendre turisme rural ens a col•locat a la mateixa altura que càmpings, hotels, apartament etc etc, i si no ens ho em currat per estar-hi.
Parlem de motos i si es de trial millor.
Això és la cerveseta i el que aquí s'escriu es tot en broma. i en pla de conya.
En Pep NO ha escrit res de res. Com se us ha de dir !!!!!!
Això ja fa temps que volta per internet, i s'ha limitat a copiar i enganxar.
Aquest enllaç és de l'any 2.005 !!!!
http://www.ciao.es/chistes_de_lugares__Opinion_939662
Aquest és de MEXÌC !!!!! : http://groups.google.com/group/mex.rec. ... a365?pli=1
http://www.google.es/url?sa=t&source=we ... 0h8dMQog-g
http://trianarts.com/el-fraude-del-turi ... -monologo/
http://www.monologos.com/el-fraude-del-turismo-rural/
http://www.forodeliteratura.com/showthr ... 1a4&t=4512
El fraude del turismo rural
Publicado 07 marzo 07 03:52 | popilon
Si hay un timo que funciona últimamente es el del turismo rural. Se trata de un deporte nacional que antes se llamaba "ir al pueblo". La diferencia es que si vas a tu pueblo es gratis, y si haces turismo rural vas a un pueblo que no es tuyo y pagando una pasta.
Para hacer turismo rural no vale cualquier pueblo. Tiene que ser un pueblo "con encanto". ¿Y qué es un pueblo "con encanto"? Pues un pueblo que sale en una guía de pueblos "con encanto". Si es que se cae por su propio peso. A estos pueblos se suele llegar a través de una carretera comarcal "con encanto", que es una carretera con tantos baches y tantas curvas que cuando llegas al pueblo estás encantado de bajarte. Y cuando entras al bar intentas integrarte con los vecinos.
- ¡¡¡Buenos días, paisanos!!! ¿Qué es lo típico de aquí?
Y el del bar piensa: "Pues aquí lo típico es que vengan los idiotas de la ciudad los fines de semana a dejarse doscientas mil pesetas".
Lo siguiente es alojarse en una casa rural o "casa con encanto", que es una casa adornada con muchas vasijas y ristras de ajos en el techo, que no tiene ni tele, ni radio, ni microondas. Eso sí, tiene unos mosquitos trompeteros que por la noche hacen más ruido que una Derbi Coyote. Luego te das cuenta de que los del pueblo viven en unas casas que no tienen ningún encanto. Pero tienen jacuzzi, parabólica, Internet y portero automático. Tu casa no tiene portero automático, pero tiene una llave que pesa más que Cañizares. Otra ventaja que tiene hacer turismo rural es que puedes elegir entre una casa vacía o vivir con los dueños. Estupendo. Te vas de vacaciones y además de la tuya tienes que aguantar una familia postiza. Que por la noche tú quieres ver Lluvia de Estrellas y ellos La Noche Temática. Y te planteas: "¿Quién manda más, yo que he pagado cien mil pelas o este señor que vive aquí?". Pues gana él, que tiene garrote. Y encima te dicen que tienes la "posibilidad de integrarte en las labores del campo". Que quiere decir que te despiertan a las cinco de la mañana para ordeñar a una vaca. ¿No te fastidia? Es como si te vas a una gasolinera y te tienes que poner tú la gasolina, o como si vas a un McDonalds y tienes que recoger tú la bandeja. O sea, lo normal. Así que te levantas a las cinco para ordeñar a las vacas. Que digo yo: ¿Por qué hay que ordeñar a las vacas tan temprano? Si la leche está ahí. ¿No se pueden ordeñar después del aperitivo? Yo creo que esto es fastidiar por fastidiar, porque a la vaca le tiene que sentar como una patada en las ubres que la despierten a las cinco de la mañana para que la ordeñe un extraño. Que la vaca te mira como diciendo: "Tío, si quieres leche vete a la nevera y coge un tetra brick". Es que son ganas de molestar.
Pero el "encanto" definitivo son las “actividades al aire libre". Como cuando te ponen a hacer senderismo, que es lo que habitualmente se llama andar, y consiste, pues eso, en poner un pie delante de otro hasta que no puedas más, mientras los del pueblo te adelantan en un todo terreno con aire acondicionado.
Pero tú encantado. Vas por el campo como abducido. Te vuelves bucólico y todo te parece impresionante: ves una boñiga de vaca y sueltas:
-Ummmmmh qué olor a pueblo.¿A pueblo? A pueblo no, huele a caca. Eso sí, a caca "con encanto".
Y todo, sea lo que sea, te sabe a gloria: en el mesón te ponen dos huevos fritos con chorizo y tú:
- En Madrid no te comes tú estos huevos. En Madrid no te comes tú estos chorizos. En Madrid no te tomas tú esta Coca-Cola.
- Y le dices al camarero:
- Oiga ¿A que este chorizo es de matanza?
- Pues casi, porque a punto estuvo de matarse en la curva el del camión de Campofrío.
- De repente oyes unas campanadas y dices:
- ¡Ah.¡ ¡Qué paz! No hay nada como el tañido de una campana.
Y tu mujer:
- Pero si está grabado, ¿No ves el altavoz del campanario?
En ese momento te preguntas si los sonidos de las gallinas y de los grillos no vendrán en un CD: Rural Mix2002. Los 101 mayores éxitos campestres. De lo único que estás seguro es de que los mosquitos trompeteros son de verdad. Que pareces un Ferrero Roché con varicela.
Yo creo que, de lunes a viernes, la gente de estos pueblos vive como todo el mundo, pero el fin de semana distribuyen por la carretera a unos tíos disfrazados de pastores y cuando ven que se acerca un coche, avisan a los del pueblo con el móvil:
- ¡Eh, que vienen los del turismo rural!
Y cambian el cartel de "Vídeoclub" por el del "Tasca", sueltan unos perros cojos por las calles y sientan a la entrada del pueblo a dos abuelos haciendo alpargatas, que luego te compras unas y te salen más caras que unas Nike.
En fin, yo creo que un montaje tan grande como éste no puede ser obra de personas aisladas. Estoy seguro de que están implicadas las autoridades.
Me imagino al alcalde:
- Queridos paisanos: este verano, para incrementar el turismo, vamos a importar más mosquitos del Amazonas, que el año pasado tuvieron mucho éxito. Y quiero ver a todo el mundo con boina, nada de gorritas de Marlboro. Y haced el favor de pintaros el entrecejo, que no parecéis de pueblo! Y las abuelas, nada de top- less en el río, que espantáis a los mosquitos.
¡Ah! Y por cierto: este año no hace falta que nadie haga el tonto del pueblo. Con los que vienen de fuera ya tenemos bastante
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 04, 2009 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
Crec que les coses s´estan treient de contexte, aquest fil està penjat a la cerveseta, i l´extret d´un altre forum, per tant es per riure una estona.
A banda quan no es coneix a una persona no es pot opinar, soc el primer de riure´m de mi mateix, a més tinc amics i familiars que es dediquen al tema del turisme rural, i quan els hi vaig enviar es van fer un fart de riure. ( No tothom té el mateix sentit de l´humor )
Si no s´ha entes, espero que ara si, no penso entrar en discussions si es millor un tipus de turisme o un altre, segurament, com en moltes altres coses, sempre hi haurà algú que en sapiga més que jo
Dwssssss
A banda quan no es coneix a una persona no es pot opinar, soc el primer de riure´m de mi mateix, a més tinc amics i familiars que es dediquen al tema del turisme rural, i quan els hi vaig enviar es van fer un fart de riure. ( No tothom té el mateix sentit de l´humor )
Si no s´ha entes, espero que ara si, no penso entrar en discussions si es millor un tipus de turisme o un altre, segurament, com en moltes altres coses, sempre hi haurà algú que en sapiga més que jo
Dwssssss

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="PEPI600" post="86331"]soc el primer de riure´m de mi mateix[/quote]
Jo vull ser el segon......en riure'm de tu mateix, eh?? :b9
Jo vull ser el segon......en riure'm de tu mateix, eh?? :b9
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
He vist un escrit en primera persona o si no repasso hi ho veuràs a partir d’aquí s’ha generat una mala interpretació.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 04, 2009 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Corria per les televisions un anunci de una fabada Asturiana o alguna cosa semblant que era del mateix sentit satíric que aquest escrit. Tot i que cada vegada es més fàcil que algú s’emprenyi per campanyes publicitàries no em ve present que hi hagués cap campanya en contra del esmentat anunci, ni per el col•lectiu d’àvies ni del sector del turisme.
Pep, es un escrit molt divertit, merci per penjar-lo. :b9
Bul, no hi res en contra teu ni de la teva casa rural, però estic segur que tu mateix coneixes algun propietari de casa rural que desmereix la professió. Com a tot arreu i en totes les activitats hi ha de tot. Jo he treballat bastants anys en un banc i no m’he ofès mai per tots els acudits en contra de banquers i empleats de banca, entre d’altres coses per que se que la gran majoria tenen una base real, que per alguna cosa coneixia el sector, i n’han dit de grosses eh!!! ;)
:D :D :D
Corria per les televisions un anunci de una fabada Asturiana o alguna cosa semblant que era del mateix sentit satíric que aquest escrit. Tot i que cada vegada es més fàcil que algú s’emprenyi per campanyes publicitàries no em ve present que hi hagués cap campanya en contra del esmentat anunci, ni per el col•lectiu d’àvies ni del sector del turisme.
Pep, es un escrit molt divertit, merci per penjar-lo. :b9
Bul, no hi res en contra teu ni de la teva casa rural, però estic segur que tu mateix coneixes algun propietari de casa rural que desmereix la professió. Com a tot arreu i en totes les activitats hi ha de tot. Jo he treballat bastants anys en un banc i no m’he ofès mai per tots els acudits en contra de banquers i empleats de banca, entre d’altres coses per que se que la gran majoria tenen una base real, que per alguna cosa coneixia el sector, i n’han dit de grosses eh!!! ;)
:D :D :D
Sort,
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Albert n’hi jo del turisme rural, i que hi ha cases que desmereixen aquest nom per descomptat, i mol pitjor del que ell explica i segurament pobles, ha estat el plantejament per part seva ja rarament un acudit s’explica de primera persona, i el que jo no me’n dones compte que era això,,,, un acudit.Com a tot arreu i en totes les activitats hi ha de tot. Jo he treballat bastants anys en un banc i no m’he ofès mai per tots els acudits en contra de banquers i empleats de banca
:cerv
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 05, 2009 7:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
així doncs... el turisme rural... val o no val la pena ?
és que no hi ha qui us entengui !
:666
és que no hi ha qui us entengui !
:666
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 09, 2009 6:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------