Xina !!!!!...Xina????? Massa Polç
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Xina !!!!!...Xina????? Massa Polç
Jo pensaba que anar a la xina era anar-hi xino xano, però després d´aquest video que no m´hi esperin pas ;)
El poso per si algú s´anima :666 :666
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Xina !!!!!...Xina????? Massa Polç
[quote user="Mareta" post="86280"]El poso per si algú s´anima :666 :666[/quote]
Bones!!!
Gràcies per l'enllaç... des de que està Youtube he descobert una altra manera de veure documentals, n'hi ha de ben bons... i referent a això dels viatges a Xina, les ganes d'anar-hi hi són... però amb la moto pròpia és econòmicament inviable (i no pel viatge fins allà, sinò pel cost que suposa viatjar per lliure per Xina amb cotxe d'assistència, guies i cotxe policial obligatoris) i de moment per pagar un viatge d'aquest tipus personalment prefereixo Patagonia, com a tu oi?? ;) ;) ;)
Fins aviat!
Bones!!!
Gràcies per l'enllaç... des de que està Youtube he descobert una altra manera de veure documentals, n'hi ha de ben bons... i referent a això dels viatges a Xina, les ganes d'anar-hi hi són... però amb la moto pròpia és econòmicament inviable (i no pel viatge fins allà, sinò pel cost que suposa viatjar per lliure per Xina amb cotxe d'assistència, guies i cotxe policial obligatoris) i de moment per pagar un viatge d'aquest tipus personalment prefereixo Patagonia, com a tu oi?? ;) ;) ;)
Fins aviat!

- Eva
- Presentats
[quote user="Carles" post="86292"][quote user="Mareta" post="86280"]El poso per si algú s´anima :666 :666[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Ara ho pillo ;) , Carolus, oi?????
Gracies per tot, ara tinc un munt de coses que pensar i aixó .... m´encanta.
Gracies :kiss
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Ara ho pillo ;) , Carolus, oi?????
Gracies per tot, ara tinc un munt de coses que pensar i aixó .... m´encanta.
Gracies :kiss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Mareta" post="86300"]Ara ho pillo ;) , Carolus, oi?????[/quote]
Bones!!!
Jejeje... doncs no, miro el foro de bmwmotos prou sovint, tot i que no hi escric gaire. Allà sóc Carlitosville... i a gstrail, varadero club españa, etc...
Vinga,
Bones!!!
Jejeje... doncs no, miro el foro de bmwmotos prou sovint, tot i que no hi escric gaire. Allà sóc Carlitosville... i a gstrail, varadero club españa, etc...
Vinga,

- Eva
- Presentats
[quote user="Carles" post="86303"][quote user="Mareta" post="86300"]Ara ho pillo ;) , Carolus, oi?????[/quote]
Bones!!!
Vinga,[/quote]
Carles, perdona per l´errada.
Fins aviat,
Eva
Bones!!!
Vinga,[/quote]
Carles, perdona per l´errada.
Fins aviat,
Eva
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti el video guapissim, jo amb diners i SALUT de ben segur mi apunto.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Viatjar d’aquesta manera, amb assistències, guies, etc... es com si diguéssim una altre categoria de viatges, jo també m’hi apuntaria ja ho crec que si.
:( :( :(
Viatjar d’aquesta manera, amb assistències, guies, etc... es com si diguéssim una altre categoria de viatges, jo també m’hi apuntaria ja ho crec que si.
:( :( :(
Sort,