SEXO CON PACIENTE
Moderador: Airald
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
SEXO CON PACIENTE
Un médico se encontraba sentado en la silla de su consultorio, después de haber mantenido relaciones sexuales con su paciente.
Pensando en lo que había hecho, su conciencia le repetía: 'pero cómo hiciste eso! qué vergüenza, perdiste toda la ética profesional! !!!'
'Dios míoooooo..... que hago?'
Al rato de estar culpándose de sus actos, observa que sobre su hombro derecho aparece un diablito que le dice:
'Escúchame.. . no seas idiota... ¡hay una cantidad exagerada de médicos que tienen sexo con sus pacientes! ¿qué te crees? ¿que eres el único? Hazme caso... es de lo más natural del mundo.... quedate tranquilo!!! '
El médico convencido: 'tienes razón, si yo no hice nada malo'.
Al terminar de decir eso, en su otro hombro aparece un angelito y le replica al oído:
- 'Acuerdate que eres veterinario! !! VE-TE-RI-NA- RIO .... !!!
Pensando en lo que había hecho, su conciencia le repetía: 'pero cómo hiciste eso! qué vergüenza, perdiste toda la ética profesional! !!!'
'Dios míoooooo..... que hago?'
Al rato de estar culpándose de sus actos, observa que sobre su hombro derecho aparece un diablito que le dice:
'Escúchame.. . no seas idiota... ¡hay una cantidad exagerada de médicos que tienen sexo con sus pacientes! ¿qué te crees? ¿que eres el único? Hazme caso... es de lo más natural del mundo.... quedate tranquilo!!! '
El médico convencido: 'tienes razón, si yo no hice nada malo'.
Al terminar de decir eso, en su otro hombro aparece un angelito y le replica al oído:
- 'Acuerdate que eres veterinario! !! VE-TE-RI-NA- RIO .... !!!
Bolero l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 07, 2009 12:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- BettyBoopbarbera
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
- Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona
Re: SEXO CON PACIENTE
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
sip, sip, vetèrinari....
sip, sip, vetèrinari....
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ves, que no surti ara un veterinari i es senti ofès (hi ha que té la pell molt fina !!!! ) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Xurrumeka" post="86397"]ves, que no surti ara un veterinari i es senti ofès (hi ha que té la pell molt fina !!!! ) :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
que directe!!!!!!
que directe!!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
No entenc res! Jo sóc client de una veterinària de molt bon veure a la que l’hi portem a visitar la gosseta que tenim. Mai hem tingut cap affaire, no penseu malament ara, però si hagués passat, que hi veieu de dolent? Lògicament deixant al marge que tots dos som casats, es clar.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No entenc res! Jo sóc client de una veterinària de molt bon veure a la que l’hi portem a visitar la gosseta que tenim. Mai hem tingut cap affaire, no penseu malament ara, però si hagués passat, que hi veieu de dolent? Lògicament deixant al marge que tots dos som casats, es clar.
Sort,
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Albert, quan vas al veterinari el pacient ets tu??? :eyes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
Holaaaaa,
[quote user="AnnA" post="86507"]Albert, quan vas al veterinari el pacient ets tu??? :eyes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs no m’importaria, especialment des que ens recepten els mateixos medicaments!!!
[quote user="AnnA" post="86507"]Albert, quan vas al veterinari el pacient ets tu??? :eyes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs no m’importaria, especialment des que ens recepten els mateixos medicaments!!!
Sort,
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Carai Albert, diguem a quin veterinari vas, es que tinc una germana que viu a Tarragona i voldria avisar-la!! :tremolant :tremolant
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Jeppy
- Presentats
Demà, o sia, avui, he d'anar a la notaría del poble...
M'agradaria que la notaria tingués els mateixos remordiments!!!! (no us podeu imaginar com está!!!!). Ah, per cert, no solo portar el meu gos a la notaría, ja que encara no sap signar per més que ho he intentat.
M'agradaria que la notaria tingués els mateixos remordiments!!!! (no us podeu imaginar com está!!!!). Ah, per cert, no solo portar el meu gos a la notaría, ja que encara no sap signar per més que ho he intentat.
- Caliquenyo
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dj. març 26, 2009 10:02 am
- Ubicació: Sarrià de Ter
Un entra al bar amb un lloro damunt l'espatlla, i el cambrer pregunta:
- parla l'animal?
I el lloro contesta: no en tinc ni idea!!!
- parla l'animal?
I el lloro contesta: no en tinc ni idea!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="JEPPY" post="86549"]Demà, o sia, avui, he d'anar a la notaría del poble...
M'agradaria que la notaria tingués els mateixos remordiments!!!! (no us podeu imaginar com está!!!!). Ah, per cert, no solo portar el meu gos a la notaría, ja que encara no sap signar per més que ho he intentat.[/quote]
No serà la Notaria de Begur ????( Sra. Camino Quiroga ?)
Jo en sé més d´un que fa kms per anar a la seva notaria :b9 :b9
Aquesta Notaria val molt i a més és de les poques que parle idiomes :bow :bow
M'agradaria que la notaria tingués els mateixos remordiments!!!! (no us podeu imaginar com está!!!!). Ah, per cert, no solo portar el meu gos a la notaría, ja que encara no sap signar per més que ho he intentat.[/quote]
Aquesta Notaria val molt i a més és de les poques que parle idiomes :bow :bow
- Eva
- Presentats
[quote user="caliquenyo" post="86552"]Un entra al bar amb un lloro damunt l'espatlla, i el cambrer pregunta:
- parla l'animal?
I el lloro contesta: no en tinc ni idea!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow
- parla l'animal?
I el lloro contesta: no en tinc ni idea!!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 07, 2009 11:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
Holaaaaa,
[quote user="Mareta" post="86556"]
Aquesta Notaria val molt i a més és de les poques que parle idiomes :bow :bow[/quote]
De quins idiomes estem parlant???
Potser hi podria portar també la meva gosseta!!! ;)
[quote user="Mareta" post="86556"]
Aquesta Notaria val molt i a més és de les poques que parle idiomes :bow :bow[/quote]
De quins idiomes estem parlant???
Potser hi podria portar també la meva gosseta!!! ;)
Sort,
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Mareta" post="86556"][quote user="JEPPY" post="86549"]Demà, o sia, avui, he d'anar a la notaría del poble...
Veig que ja es coneguda a per tot arreu, hahahahahaha. Sí, es la mateixa, Mareta.
Albert, t'asseguro que faries kms. per portar-hi la gosseta, encara que fos amb l'excusa de fer testament a favor d'ella (de la gosseta)
Veig que ja es coneguda a per tot arreu, hahahahahaha. Sí, es la mateixa, Mareta.
Albert, t'asseguro que faries kms. per portar-hi la gosseta, encara que fos amb l'excusa de fer testament a favor d'ella (de la gosseta)
- Eva
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="86620"][quote user="Mareta" post="86556"][quote user="JEPPY" post="86549"]Demà, o sia, avui, he d'anar a la notaría del poble...
Albert, t'asseguro que faries kms. per portar-hi la gosseta, encara que fos amb l'excusa de fer testament a favor d'ella (de la gosseta)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Albert, t'asseguro que faries kms. per portar-hi la gosseta, encara que fos amb l'excusa de fer testament a favor d'ella (de la gosseta)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ostres, jo vull saber com és aquesta notària :mrgreen: , i ja posats la gosseta de l’Albert també :D :D ... No estarà pas al facebook per poder veure-la... :eyes :eyes :eyes ( a la notària clar ;) )
:kiss :kiss i Vvvvsss
:kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Eva
- Presentats
[quote user="Triniti.V" post="86629"]Ostres, jo vull saber com és aquesta notària :mrgreen: , i ja posats la gosseta de l’Albert també :D :D ... No estarà pas al facebook per poder veure-la... :eyes :eyes :eyes ( a la notària clar ;) )
:kiss :kiss i Vvvvsss[/quote]
Anna, aquesta Notaria, a part de guapa , molt guapa i separada, és molt i molt competent.
No només aixó , sino que la notaria, es a dir l´edifici, és tant bonic i espectacular que fa que el conjunt : Notaria i notaría siguin dignes d´admirar.
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre
Anna, aquesta Notaria, a part de guapa , molt guapa i separada, és molt i molt competent.
No només aixó , sino que la notaria, es a dir l´edifici, és tant bonic i espectacular que fa que el conjunt : Notaria i notaría siguin dignes d´admirar.
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Mareta" post="86633"][quote user="Triniti.V" post="86629"]Ostres, jo vull saber com és aquesta notària :mrgreen: , i ja posats la gosseta de l’Albert també :D :D ... No estarà pas al facebook per poder veure-la... :eyes :eyes :eyes ( a la notària clar ;) )
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre[/quote]
SI AIXO HO DIU UNA DONA, LA MARETA, IMAGINEU LA RESTA. Podriem fer una trobada mototurística per visitar la notaría de Begur, i de passada, a la notaria. Per cert, l'edifici, es l'antic cinema de Begur, que es una casa d'indians, i ella hi té la seva vivenda a l'àtic, amb una pissina d'hidromassatge a la terrassa, que fora de les mirades indiscretes, mira directament als castell. I si, certifico que es una persona competent al màxim, que dona sol.lucions a tot el que necessitis (en el aspecte professional, eh?, que ja sé que més d'un pensa una altre cosa)
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre[/quote]
SI AIXO HO DIU UNA DONA, LA MARETA, IMAGINEU LA RESTA. Podriem fer una trobada mototurística per visitar la notaría de Begur, i de passada, a la notaria. Per cert, l'edifici, es l'antic cinema de Begur, que es una casa d'indians, i ella hi té la seva vivenda a l'àtic, amb una pissina d'hidromassatge a la terrassa, que fora de les mirades indiscretes, mira directament als castell. I si, certifico que es una persona competent al màxim, que dona sol.lucions a tot el que necessitis (en el aspecte professional, eh?, que ja sé que més d'un pensa una altre cosa)
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
I tu com saps lo de la piscina de l'àtic ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Jeppy
- Presentats
GLUBSSSSSS
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: