Records Del Xurrumeku!!
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Records Del Xurrumeku!!
companys/es,
alguns ja ho sabeu, d'altres no, però tinc el Xurrumeku a urgències des de dissabte, sembla ser que acabarà essent un còlic nefrític però a hores d'ara no ho sabem segur del tot, la qüestió és que encara hi és i que n'està fins els co.....ns perquè ja no li fa mal.........en fi, paciència.......
M'ha encarregat però que us doni records a tots i merci pel vostre interès, un petó!!
alguns ja ho sabeu, d'altres no, però tinc el Xurrumeku a urgències des de dissabte, sembla ser que acabarà essent un còlic nefrític però a hores d'ara no ho sabem segur del tot, la qüestió és que encara hi és i que n'està fins els co.....ns perquè ja no li fa mal.........en fi, paciència.......
M'ha encarregat però que us doni records a tots i merci pel vostre interès, un petó!!
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 25, 2009 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Records Del Xurrumeku!!
Os3 no ho sabia!!
Dona-li records de part de tots i que es recuperi aviat.
Dona-li records de part de tots i que es recuperi aviat.
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="88145"]companys/es,
M'ha encarregat però que us doni records a tots i merci pel vostre interès, un petó!![/quote]
Records de part nostre per ell i esperem que el deixin marxar aviat, pq urgencies tants dies vaja pu......da
M'ha encarregat però que us doni records a tots i merci pel vostre interès, un petó!![/quote]
Records de part nostre per ell i esperem que el deixin marxar aviat, pq urgencies tants dies vaja pu......da

- Xurrumeka
- Presentats
bones notícies!!!!!!!!!!
ara mateix m'ha trucat que ja va cap a casa, li han donat l'alta però seguim sense saber de què li va venir el dolor, visca la INseguretat social.............
ara mateix m'ha trucat que ja va cap a casa, li han donat l'alta però seguim sense saber de què li va venir el dolor, visca la INseguretat social.............
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
M'alegro que ja torni cap a casa, encara que el fet que no sapiguen que li va passar deixa un mal gust a la boca. :kiss :kiss :kiss

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Ostres!!!
Tampoc sabia res... quina ratxa que portem, no?? Bé, doncs que es millori molt ràpid i que s'espavili a posar-se les piles, que la KDD la tenim aquí i el volem a primera fila, d'acord?? No hi podeu faltar!!!!
Una abraçada per tots dos! ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!
Tampoc sabia res... quina ratxa que portem, no?? Bé, doncs que es millori molt ràpid i que s'espavili a posar-se les piles, que la KDD la tenim aquí i el volem a primera fila, d'acord?? No hi podeu faltar!!!!
Una abraçada per tots dos! ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si és una pedra al ronyó, el millor (m'han dit) que és puja a una Ducati. Les vibracions la fa baixar sola
:b9 :b9 :b9
Què no sigui res i no feu cas dels metges....no saben res.... ;)
:b9 :b9 :b9
Què no sigui res i no feu cas dels metges....no saben res.... ;)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Carai...no sabia res de tot plegat. :eyes :eyes :eyes
Dona-li molts records i que és millori aviat,que tenim la KDD a tocar i no voldria fer-li cap foto malalt. :lol: :lol: :lol:
Salut...mai millor dit!
:kiss :kiss :kiss
Dona-li molts records i que és millori aviat,que tenim la KDD a tocar i no voldria fer-li cap foto malalt. :lol: :lol: :lol:
Salut...mai millor dit!
:kiss :kiss :kiss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Si és una pedra al ronyó, i ja no li fa mal, que no es preocupi, que fins l'any que bé ja no se'n tornarà a sentir. Això si per si decás que begui força aigua 3 o 4L. diaris. (he dit aigua, no cerversa) :twisted:
Vinga a millorar-se.
Vinga a millorar-se.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Osti, és una bona técnica: et tenen en cortines 3 dies i acabes demanant l'alta fastiguejat dient que ja no et fa mal per tal de marxar...
Se m'ha fet llarg a mí que anava rebent el "parte del equipo médico habitual" desde dissabte al vespre, imagina't vosaltres
El que no vaig pensar a dir-te, Maria, si veu avisar als metges que anàveu en Ducati :twisted: pot ser un element crucial per elaborar el diagnòstic :b9
Se m'ha fet llarg a mí que anava rebent el "parte del equipo médico habitual" desde dissabte al vespre, imagina't vosaltres
El que no vaig pensar a dir-te, Maria, si veu avisar als metges que anàveu en Ducati :twisted: pot ser un element crucial per elaborar el diagnòstic :b9
-----------
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Ja em va estranyar a mi no veure a la parella de ducatis :(
a recuperar-se i, per si de cas, com molt bé diuen, a beure aigua, tot i que la cervesa... :???:
:kiss
Núria
a recuperar-se i, per si de cas, com molt bé diuen, a beure aigua, tot i que la cervesa... :???:
:kiss
Núria
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Desitjo que no sigui res i per la KDD en poguem parlar tot fent broma.
Un petó a tots dos. :kiss
Un petó a tots dos. :kiss
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="ARBE" post="88173"]
El que no vaig pensar a dir-te, Maria, si veu avisar als metges que anàveu en Ducati :twisted: pot ser un element crucial per elaborar el diagnòstic :b9[/quote]
estimat Arbe..........fixa't que va ser al dia seguent d'haver-te fet cas........si és que nosaltres només voliem fer la collada tranquilament i mira............ :tremolant :tremolant :tremolant
El que no vaig pensar a dir-te, Maria, si veu avisar als metges que anàveu en Ducati :twisted: pot ser un element crucial per elaborar el diagnòstic :b9[/quote]
estimat Arbe..........fixa't que va ser al dia seguent d'haver-te fet cas........si és que nosaltres només voliem fer la collada tranquilament i mira............ :tremolant :tremolant :tremolant
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
M'alegro que ja estigui bé !
Segur que era la por ha tornar a començar a treballar, però no és greu, em sembla que mig país va tornar a la feina ahir :(
Segur que era la por ha tornar a començar a treballar, però no és greu, em sembla que mig país va tornar a la feina ahir :(
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
No sabia res,men alegro que ja esteu be.
Cuidevos!!!!!!!
Cuidevos!!!!!!!
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
una forte abraçada i que es recuperi lo mes aviat posiple
:roll:
:roll:
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
hola a tots/es!!!!!!!!
com que sóc de DUCATI, m'he posat malalt al mateix temps que l'Stoner i com ell, els metges tampoc saben dir-me què tinc......
sento no haber pogut ensenyar-vos el soroll DUCATI & TERMIGNONI en estat pur, queda aplaçat fins la KDD !!!
PD: Randy, ja tinc els adhesius de Termignoni!!!!!
una abraçada a tots/es i fins aviat !!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
com que sóc de DUCATI, m'he posat malalt al mateix temps que l'Stoner i com ell, els metges tampoc saben dir-me què tinc......
sento no haber pogut ensenyar-vos el soroll DUCATI & TERMIGNONI en estat pur, queda aplaçat fins la KDD !!!
PD: Randy, ja tinc els adhesius de Termignoni!!!!!
una abraçada a tots/es i fins aviat !!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
BRAVOOOOO!!!!!!
JA ESTÀ AQUÍ ES NOSTRE HEROI DELS TERMIGIONIIII!!!!!!!!
:Saltant :Saltant :Saltant
JA ESTÀ AQUÍ ES NOSTRE HEROI DELS TERMIGIONIIII!!!!!!!!
:Saltant :Saltant :Saltant
Sort,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M´en alegro que et trovis millor.
Cuida t

Cuida t

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ah clar... els termitoni aquests...
Hi haurà causa-efecte ?
no hi haviem pensat, eh ? aviam si la vibració pròpia de la moto sumada el brumbrum.... :razz:
Jo us puc dir que quan van arribar a Bagà, i tota la plaça es va girar a comprobar que el terrabastall aquell no era cap heilcòpter intentant aterrar, sino 2 Ducatis, vaig aixecarme per dir: jo no els conec de res... per descollone general del public present... i casi cola, perquè van passar de llarg, per anar a aparcar les motos a Guardiola i venir caminant.
p.d. : a mí no em foteu les culpes que la tornada la vam fer per separat, i passar la via del tren tampoc va ser per tant ! total son 2 rails, 4 travesses i alguna "pedreta " :b9
Hi haurà causa-efecte ?
no hi haviem pensat, eh ? aviam si la vibració pròpia de la moto sumada el brumbrum.... :razz:
Jo us puc dir que quan van arribar a Bagà, i tota la plaça es va girar a comprobar que el terrabastall aquell no era cap heilcòpter intentant aterrar, sino 2 Ducatis, vaig aixecarme per dir: jo no els conec de res... per descollone general del public present... i casi cola, perquè van passar de llarg, per anar a aparcar les motos a Guardiola i venir caminant.
p.d. : a mí no em foteu les culpes que la tornada la vam fer per separat, i passar la via del tren tampoc va ser per tant ! total son 2 rails, 4 travesses i alguna "pedreta " :b9
-----------