Controls a la duana entre la Seu i Andorra

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Controls a la duana entre la Seu i Andorra

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 31, 2009 1:49 pm

La policia de la duana de la Farga de Moles ha començat a fer controls als viatgers que entren a Andorra des de la Seu d'Urgell. D'aquesta manera, es compleix l'ordre de la Unió Europea que obliga a revisar la documentació de totes les persones que entrin i surtin del Principat. Aquesta mesura fa preveure cues quilomètriques que ja han posat en alerta els efectius de seguretat de la capital de l'Alt Urgell.

Imatge

La mesura europea s'aplicarà durant tota la setmana i pretén tenir les dades dels viatgers que passen per les fronteres extracomunitàries.

Unes 2.000 persones de l'Alt Urgell passen la duana de la Farga de Moles diàriament per anar a treballar a Andorra, cosa que pot provocar retencions importants a la Nacional 145. L'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, ha assegurat que la mesura sempre provocarà retencions si es vol revisar correctament tota la documentació. En aquest sentit, ha manifestat que és un greuge per a la Seu i tots els veïns de la comarca que pugen diàriament a Andorra i ha afegit: "farem arribar a les autoritats corresponents que la mesura provoca una molèstia important als veïns".

La policia local està alertada per si ha d'actuar, especialment aquest dilluns, que la mesura coincideix amb l'"operació tornada" de vacances i la Festa Major de la Seu d'Urgell
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Controls A La Duana Entre La Seu I Andorra

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 31, 2009 6:53 pm

Steelman, jo vaig anar a Andorra dijous pasat i abans de la frontera , els mossos paraban a TOTES LES MOTOS i només les motos demanant paper i carnet de conduir.
A la frontera ningú va demanar res de res.

Mira que son ganes d´anar a Andorra a l´estiu. Hi habian moltes cues a per tota arreu . Sort que en moto .......
:kiss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 31, 2009 10:05 pm

Jo vaig curt de "tabac" i em caldrà anar-hi en qualsevol moment a comprar-ne. :lol: :lol:

Aviseu quan s'hagin acabat aquets controls :cool: :cool:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

AnnA
Presentats
Entrades: 438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)

Entrada Autor: AnnA » dl. ago. 31, 2009 10:34 pm

Jo hi he anat avui a Andorra, hi havia un paio amb una carpeta que ens ha preguntat d'on eram però res més. Als cotxes també els feien parar a la garita.

Jordi Ponsa
Presentats
Entrades: 292
Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dt. set. 01, 2009 12:33 pm

El passat dissabte, de camí cap a França per Puigcerdà, també vàrem trobar un control de Mossos, demanaven papers i sols a les motos... vaig estar una estoneta parlant amb ells i vàren comentar-me que feien una campanya per controlar la documentació a les motos....

No crec que sigui el mateix que comenteu,... però també toca els........... :enfadat :enfadat :enfadat

Salut

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. set. 01, 2009 1:17 pm

Ramon, "fumes" massa, no fa ni 3 setmanes que estavem a Andorra....

com deia el Humphrey Bogart, sempre ens quedarà la ruta del contrabandista, allà no demanen dni's per entrar a Andorra... o potser era algu altre que ho deia ?

I si, toca els pebrots que ens aturin i demanin documentació a les motos, ho entenc, però si llavors també ens hem de queixar que hi ha gent circulant sense assegurança, que roben motos, etc, etc... la cosa no quadra, per fer la truita cal trencar els ous !
-----------

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Controls a la duana entre la Seu i Andorra

Entrada Autor: Carles » dt. set. 01, 2009 1:56 pm

Bones!!!

Avui he sentit a la ràdio que això és amb finalitats estadistiques... en fi, l'únic que aconseguiran és saber quants treballadors de La Seu d'Urgell que han d'anar a treballar a Andorra estan cabrejats per la cues...

Fins aviat!
Imatge

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. set. 01, 2009 1:57 pm

el control de documentacio es per las motos robades amb va dir una persona vinculada ademes del que circulen sense seguro.
Ens van parar a Viella
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 01, 2009 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Cerveseta”