COSES DE COTXES I L´AIRE CONDICIONAT

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

COSES DE COTXES I L´AIRE CONDICIONAT

Entrada Autor: Llagasta » dt. set. 01, 2009 5:52 pm

tener en cuenta, sobre todo en estos días de calor...
Un saludo

Aire Acondicionado de los coches ATENCION, no es broma.

Por favor no paseis de largo sin leer esto porque es francamente importante; lo fue para mí y por eso lo he traducido para que lo sea para vosotros. Creo que es muy interesante de saber.
Traducción:
"Por favor No encender el aire acondicionado inmediatamente que se entra en el coche. Primero se deben abrir las ventanas y después de unos minutos conectar el aire acondicionado.

POR QUÉ?

De acuerdo con un estudio realizado, el salpicadero, el sofa, el aire refrescante emite Benceno, una tóxina causante de Cáncer (agente cancerígeno - lleva un tiempo darse cuenta del olor del plastico calentado en el coche). Además de causar cáncer, el Benceno envenena tus huesos, causa anemia y reduce las células blancas de la sangre.
Una exposición prolongada puede causar Leucemia, incrementando el riesgo de cáncer.
También puede producir un aborto. El nivel apropiado de Benceno en lugares cerrados es de 50 mg. por 929 cm .2

Un auto aparcado en un recinto cerrado con las ventanas cerradas puede contener de 400-800 mg. de Benceno.
Si está aparcado fuera bajo el sol a una temperatura superior a 16º C.., el nível de Benceno subirá a 2000-4000 mg., 40 veces el nivel aceptable...
La gente que se sube al coche manteniendo las ventanas cerradas inevitablemente aspirará en rápida sucesión excesivas cantidades de esa toxina.
El Benceno es una toxina que afecta al riñón y al hígado. Lo que es peor, es extremadamente difícil para el organismo expulsar esta substancia tóxica.

Así que amigos, por favor antes de entrar en el coche, abrid las ventanas y la puerta para así dar tiempo a que el aire interior salga y disperse esa toxina mortal.

Pensamiento:
"Cuando alguien comparte algo valioso que le beneficiará, tiene la obligación moral de compartirlo con los demas".

:eyes

i jo pregunto: Si això que expliquen es així, suposo que els fabricants de cotxes i posaran remei, no ?
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 01, 2009 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: COSES DE COTXES I L´AIRE CONDICIONAT

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. set. 01, 2009 8:54 pm

cotxe? crec que tinc un al garatge, el faig servir per guardar trastos al maleter :D
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. set. 01, 2009 9:39 pm

A mí això em sona a llegenda urbana. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7664
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 01, 2009 11:24 pm

Això té tota la pinta de bulo per a spam en cantitats industrials.....la xarxa en va plena.

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. set. 01, 2009 11:40 pm

bones!!!!!!!

dins de poc no podrem ni pixar

tinc 50 anys, encara que sembli que tinc 49 he begut sempre aigua d'un diposit d'uralita -amianto-, el aigua circulaba per tuberias de plom, on treballaba, hi habia una teulada d'uralita, que mes no puc fer, per arribar-hi als 51?????
em semble que ens estan fican un por al cor.............
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 7:28 am, en total s’ha editat 2 vegades.
SOCI A.M.M. 16284

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 02, 2009 11:00 am

Internet és la eina perfecte per crear llegendes urbanes. :lol: De fet fa temps que em passa pel cap crear-ne una i divulgar-la a tot arreu. :smile:

P.D: He mogut aquest fil a la cerveseta
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. set. 06, 2009 6:43 pm

No està malament com a llegenda. a veure si fora cert haurien caigut uns quants caps, crec que el tema cotxe està sobradament estudiat, si hi ha una errada els nous models lacorretgeixen. Ara que tal com deia en pacs avans teniem conduccions de plom, i uralita (de totes maneres crec que no és perillosa si no es trenca).

Salut
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Respon

Torna a “Cerveseta”