Tinc Un Nou ídol

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Tinc Un Nou ídol

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 04, 2009 7:33 pm

doncs això,

Entusiasmat de veure que algu no té manies en fotre al merdós sobrat del Frenando Alonso al seu lloc (no, no m'he equivocat a l'escriure Fernando)

Li tinc mania de sempre, ho confeso, però quan vaig sentir quan va guanyar el 1er campionat del món que no li debia res a ningu vaig flipar.

En fí, que ja està bé de tan gregarisme de papanates patrios coi !

[youtube]wo0XKvgne3g[/youtube]

[youtube]RAQ3WV5rrok[/youtube]
-----------

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Re: Tinc Un Nou ídol

Entrada Autor: CISCU » dv. set. 04, 2009 7:57 pm

Pobret em lo senzill que es i la mania que li tenen alguns, si no fos per ell el país de aquí el costant no sabrien que es la F1, que des de fa ben poc es pensaven que era un hotel de carretera
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. set. 05, 2009 6:47 pm

Holaaaa,

El Sr. Fernando Alonso no ha estat mai sant de la meva devoció, mes aviat tot al contrari, però es molt fàcil criticar i refregar pel terra a qui en un moment donat deixa de guanyar.
Ja m’agradaria veure si aquest fantasma hauria gosat dir alguna cosa semblant ara fa un any, quan la cadena encara tenia altes cotes d’audiència i el Sr. Alonso era, ni mes ni menys, el mateix que es ara.
En resum, no se quin dels dos es pitjor, be, si que ho se, però tampoc val la pena dedicar-li ni el temps que he tardat amb escriure això.

:???: :???: :???:
Sort,

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. set. 05, 2009 8:27 pm

[quote user="Albert" post="89371"]Holaaaa,

El Sr. Fernando Alonso no ha estat mai sant de la meva devoció, mes aviat tot al contrari, però es molt fàcil criticar i refregar pel terra a qui en un moment donat deixa de guanyar.
Ja m’agradaria veure si aquest fantasma hauria gosat dir alguna cosa semblant ara fa un any, quan la cadena encara tenia altes cotes d’audiència i el Sr. Alonso era, ni mes ni menys, el mateix que es ara.
En resum, no se quin dels dos es pitjor, be, si que ho se, però tampoc val la pena dedicar-li ni el temps que he tardat amb escriure això.

:???: :???: :???:[/quote]

+1

P.D: Ho sento Albert, aixi gasto menys temps per el Frenando. :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm

Entrada Autor: Albert » ds. set. 05, 2009 8:30 pm

[quote user="Joan XT" post="89392"]

P.D: Ho sento Albert, aixi gasto menys temps per el Frenando. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

+1

:mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. set. 05, 2009 8:33 pm

[quote user="Albert" post="89393"][quote user="Joan XT" post="89392"]

P.D: Ho sento Albert, aixi gasto menys temps per el Frenando. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

+1

:mrgreen: :mrgreen:[/quote]

De que estavam parlant? :mrgreen: :mrgreen:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 05, 2009 8:37 pm

com es pasa aquest tio!!!!
En fi..a mi el Alonso ni fu ni fa..(jo soc del de la rosa, que no ha tingut sort).

Pero no entenc com pot dir aixo d´un tio que ha guanyat dos anys el mundial.....

A mes com pot dir que Alonso representa un pais? que jo sapiga la F1 es un mundial de pilots i escuderies privades no?

que te a veure les banderes i divisions politiques ?
Ex ...moltes coses

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. set. 05, 2009 9:47 pm

No sè jo.. però si li paguen per a ser polèmic i no tindre manies, i és casi el seu unic estil de vida actual..... no tè tan de mèrit.

A mi cap dels dos ni fa ni fu, però si la vida és un teatre, quasi bè, ja no diguem la televisiò, i jo nomès els conec a travès d'aquesta pantalleta.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. set. 05, 2009 9:56 pm

De La Rosa, dius???? vaja un altre!!!!!!!!! me'l vaig trobar un cop que vaig anar a Mallorca; anava just al seient del meu costat (a primera, per cert!!! :cool: ) i és el paio més fantasma que m'he trobat mai cara a cara, ja veus...............sento tirar pel terra el teu mite, però així son les coses..........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. set. 05, 2009 10:22 pm

[quote user="Xurrumeka" post="89411"]De La Rosa, dius???? vaja un altre!!!!!!!!! me'l vaig trobar un cop que vaig anar a Mallorca; anava just al seient del meu costat (a primera, per cert!!! :cool: ) i és el paio més fantasma que m'he trobat mai cara a cara, ja veus...............sento tirar pel terra el teu mite, però així son les coses..........[/quote]

Maria:no sabrem mai la cantitat de gent que els tenim per idols o com vulguis dir.ho i que tractacs ens caurien als peus pero també entenc que no poden anar tot el dia fent bona cara a totom que els hi demana un autograf o una bona cara,son persones com totom,amb els seus ratos bons i el ratos dolents.
Particularment considero que el ser famós te que ser molt dificil i que no totm ho sap portar.ho bè. :mestre :mestre :mestre
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm

Entrada Autor: Electra » dg. set. 06, 2009 5:26 pm

Geroni que diplomàtic que ets!!! :eyes

Ets el meu idol!!! :mrgreen:

jajajajajajajjajajajajajajajajjajajajajjaja

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. set. 06, 2009 7:23 pm

[quote user="Geroni" post="89417"][quote user="Xurrumeka" post="89411"]De La Rosa, dius???? vaja un altre!!!!!!!!! me'l vaig trobar un cop que vaig anar a Mallorca; anava just al seient del meu costat (a primera, per cert!!! :cool: ) i és el paio més fantasma que m'he trobat mai cara a cara, ja veus...............sento tirar pel terra el teu mite, però així son les coses..........[/quote]

Maria:no sabrem mai la cantitat de gent que els tenim per idols o com vulguis dir.ho i que tractacs ens caurien als peus pero també entenc que no poden anar tot el dia fent bona cara a totom que els hi demana un autograf o una bona cara,son persones com totom,amb els seus ratos bons i el ratos dolents.
Particularment considero que el ser famós te que ser molt dificil i que no totm ho sap portar.ho bè. :mestre :mestre :mestre[/quote]
Mira que ho és de ven parlat el Jesús. Per això surto cada diumenge amb ell a fer el tom amb la moto, aveure si s'he m'ecomana alguna cosa.
:twisted:

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. set. 06, 2009 7:49 pm

Geroni,

em sembla que ho has entès a l'inrevés ;) ;) el que va passar va anar així.........pujo a l'avió i quan busco el seient veig amb sorpresa que és seient de primera, vaig pensar "mira, encara que el viatge és curt, aniràs en primera, mira que bé (anava sola)"; total, que passa una estoneta i arriben tres paios, un d'ells el de la Rosa. Jo tenia el seient del mig, es va assentar un a cada banda i l'altre a l'altra banda del passadís.
Com que anava passant l'estona i ningú (inclosa jo que seia al seu costat i el vaig reconèixer a l'acte) li deia res de res, el tio es treu la camisa que portava i a sota duia una samarreta que posava "delarosa.com" i es comença a passejar amunt i avall de l'avió fins que PER FI li van començar a demanar autògrafs. Quan ja en va tenir prou, es torna a seure i es va tirar el que va quedar de viatge parlant del iot que tenia a Mallorca.

Ara diga'm si això no és ser un FANTASMA de cuidadu!!! :enfadat :enfadat
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dg. set. 06, 2009 8:02 pm

[quote user="Electra" post="89467"]Geroni que diplomàtic que ets!!! :eyes

Ets el meu idol!!! :mrgreen:

jajajajajajajjajajajajajajajajjajajajajjaja[/quote]

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Gracies :oops: :oops: :oops:
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dg. set. 06, 2009 8:06 pm

[quote user="JoanF" post="89480"]
Mira que ho és de ven parlat el Jesús. Per això surto cada diumenge amb ell a fer el tom amb la moto, aveure si s'he m'ecomana alguna cosa.
:twisted:[/quote]

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Joan,no m`ho faigis aixó. :tremolant :tremolant :tremolant

Vols fer.me plorar? :b9 :b9 :b9 :box :box

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dg. set. 06, 2009 8:09 pm

[quote user="Xurrumeka" post="89489"]Geroni,

em sembla que ho has entès a l'inrevés ;) ;) el que va passar va anar així.........pujo a l'avió i quan busco el seient veig amb sorpresa que és seient de primera, vaig pensar "mira, encara que el viatge és curt, aniràs en primera, mira que bé (anava sola)"; total, que passa una estoneta i arriben tres paios, un d'ells el de la Rosa. Jo tenia el seient del mig, es va assentar un a cada banda i l'altre a l'altra banda del passadís.
Com que anava passant l'estona i ningú (inclosa jo que seia al seu costat i el vaig reconèixer a l'acte) li deia res de res, el tio es treu la camisa que portava i a sota duia una samarreta que posava "delarosa.com" i es comença a passejar amunt i avall de l'avió fins que PER FI li van començar a demanar autògrafs. Quan ja en va tenir prou, es torna a seure i es va tirar el que va quedar de viatge parlant del iot que tenia a Mallorca.

Ara diga'm si això no és ser un FANTASMA de cuidadu!!! :enfadat :enfadat[/quote]

Maria:SI,aixó es un fantasma :patada :patada ,pero també et vull repetir el que ja t`he dit abans:

Particularment considero que el ser famós te que ser molt dificil i que no totm ho sap portar.ho bè

Respon

Torna a “Cerveseta”