Si us agrada en Lluis Llach i no heu vist el concert de Verges demà el tornen a emetre pel 33,
si no el podeu mirar sempre el podeu gravar.
Aquesta és l'informació que m'ha arribat de la Web de'n Llach
El proper divendres 11 de setembre el 33 ofereix una programació especial que marca l'inici de les emissions previstes durant aquesta tardor per commemorar del 50è aniversari de la Nova Cançó. Per aquest motiu s'emetràa les 22.10 de nou un dels concerts més recordats i més emotius dels darreres anys: el concert de comiat de Lluís Llach dels escenaris: SI EM DIUS ADÉU: LLUÍS LLACH A VERGES.
El març de 2007 un dels cantautors més estimats de casa nostra va oferir el concert que va posar punt final a la seva trajectòria artística. El cantautor català Lluís Llach es va acomiadar amb un emotiu concert emès en directe des de Verges, el seu poble natal, davant un públic de més de cinc mil persones, amb la presència d'amics i familiars i de gran part de la classe política catalana. Colofó de la gira de comiat titulada "I Punt", que l'artista va portar arreu dels Països Catalans des del febrer de 2006, amb escala al teatre Olympia, de París. Acompanyen Lluís Llach els músics Laura Aymerich (guitarra, marimba acordió i veus), Anna Comellas (violoncel), Jorge Cuscueta (saxo i clarinet) Marc Prat (baix elèctric i contrabaix), Dani Forcada (bateria i percussions), Laly Rodríguez (guitarra acústica i elèctrica) i Jordi Armengol (guitarra elèctrica).
El 33 ofereix novament aquest concert en una versió remasteritzada per Lluís Llach.
L'11 DE SETEMBRE PEL 33 L'ÚLTIM CONCERT DE'N LLACH A VERGES
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
L'11 DE SETEMBRE PEL 33 L'ÚLTIM CONCERT DE'N LLACH A VERGES
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Re: L'11 DE SETEMBRE PEL 33 L'ÚLTIM CONCERT DE'N LLACH A VER
El tinc amb cinta amb dvd i hi vaig estar-hi aquell 17 de Març a Verges, com no gracies itaca, veuré bocabadat el 33.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 11, 2009 9:12 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Re: L'11 DE SETEMBRE PEL 33 L'ÚLTIM CONCERT DE'N LLACH A VER
Senzillament, inoblidable, irrepetible.
Gracies Lluís.
Gracies Lluís.