L' autèntica biografia d'en Sete
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
L' autèntica biografia d'en Sete
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
I respecte a l'AMM no podia ser d'altra manera: està molt interessat en el canvi de guard-rail, si no els canvien no pot sortir al carrer, les assegurances no l'agafen!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
Si que es interessant, si.Steelman ha escrit:Intessant,
per cert he vist que en SEte tb es membre VIP de la AMM (associó pro-mutua motera)
VS
I respecte a l'AMM no podia ser d'altra manera: està molt interessat en el canvi de guard-rail, si no els canvien no pot sortir al carrer, les assegurances no l'agafen!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Albert ha escrit:I respecte a l'AMM no podia ser d'altra manera: està molt interessat en el canvi de guard-rail, si no els canvien no pot sortir al carrer, les assegurances no l'agafen!!!!
Molt bo ... si senyor !!!!....MOLT BO !!!!
V'ssssssssss
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Osti tu. Quin "ensañamiento y linchamiento moral".
Pobre noi, a mi em va fer no se que veure'l plorant ahi ell solet; un home valent que sempre ha sabut alçar-se després de cada caiguda, més que fora per tornar a caure. No sé... serà la part sentimental que tots portem a dintre :oops: :oops: :oops:
Pobre noi, a mi em va fer no se que veure'l plorant ahi ell solet; un home valent que sempre ha sabut alçar-se després de cada caiguda, més que fora per tornar a caure. No sé... serà la part sentimental que tots portem a dintre :oops: :oops: :oops:
... eppur si muove.!!!
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
A mi tampoc em cau bé, sempre m'ha semblat un nen de casa bona, vaja un pijeres al que li va venir de gust dedicar-se a aixó de les carreres, mai he volgut que guanyes una carrera, però... com tots els que corren en circuits s'ha de reconèixer que en sap molt... molt... molt de duur una moto... molt més que cap de nosaltres, ni que fossim tots junts... ser subcampió del món no está a l'abast de gairebé ningú
al any-.
Crec que el que fem amb Sete és injust...
Per exemple, en Carles Checa no ha arribat mai tant amunt, però ningú és fica amb ell, es cert que no ha tingut la possibilitat de tenir una màquina puntera, que no té tants padrins, i que el seu tarannà i discrecció personal l'han apartat dels flashos i les portades de revista, però com a resultats... i en Toni Elias?... de moment poqueta cosa... i en Dani?... a veure si es quedarà en promesa de futur?...
V`'ssssssssssssss
A mi tampoc em cau bé, sempre m'ha semblat un nen de casa bona, vaja un pijeres al que li va venir de gust dedicar-se a aixó de les carreres, mai he volgut que guanyes una carrera, però... com tots els que corren en circuits s'ha de reconèixer que en sap molt... molt... molt de duur una moto... molt més que cap de nosaltres, ni que fossim tots junts... ser subcampió del món no está a l'abast de gairebé ningú

Crec que el que fem amb Sete és injust...
Per exemple, en Carles Checa no ha arribat mai tant amunt, però ningú és fica amb ell, es cert que no ha tingut la possibilitat de tenir una màquina puntera, que no té tants padrins, i que el seu tarannà i discrecció personal l'han apartat dels flashos i les portades de revista, però com a resultats... i en Toni Elias?... de moment poqueta cosa... i en Dani?... a veure si es quedarà en promesa de futur?...
V`'ssssssssssssss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Ho sento, potser vaig estar una mica dur. No ha estat la meva intenció en cap moment insinuar que no ha estat un gran pilot, però si vull dir que no ha estat mai gaire encertat en les seves "actuacions" fora de la pista, a on d'alguna manera ha perdut tot el crédit que s'havia guanyat a la pista, segurament mes a força de treball que no pas de d'inspiració o de qualitats innatas per al pilotatge.
Pel que fa al Checa penso que es indubtable que es tot un professional que no ha tingut mai la sort o la capacitat de guanyar-se un patrocinador de primera linea que li pagues una moto de primera linea.

Ho sento, potser vaig estar una mica dur. No ha estat la meva intenció en cap moment insinuar que no ha estat un gran pilot, però si vull dir que no ha estat mai gaire encertat en les seves "actuacions" fora de la pista, a on d'alguna manera ha perdut tot el crédit que s'havia guanyat a la pista, segurament mes a força de treball que no pas de d'inspiració o de qualitats innatas per al pilotatge.
Pel que fa al Checa penso que es indubtable que es tot un professional que no ha tingut mai la sort o la capacitat de guanyar-se un patrocinador de primera linea que li pagues una moto de primera linea.
Sort,