La Nova Família Adams !!!!!!!!!!
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
La Nova Família Adams !!!!!!!!!!
mireu això, fins i tot la Família Adams original tenia més classe, quina manera de fotre el ridícul pel món !!!!!!!!!!!

xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: La Nova Família Adams !!!!!!!!!!
De veritat que son les filles ZP? O es un muntatge
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Xurrumeka
- Presentats
La instantánea quedó congelada en los archivos de la agencia desde el mismo momento en que, desde la Secretaría de Estado de Comunicación, tras tener conocimiento de su existencia, se telefoneó a la dirección de Efe para "recordar" que José Luis Rodríguez Zapatero y Sonsoles Espinosa, "amparados por el derecho legal que les asiste", no desean que se difundan fotografías o imágenes de sus hijas, incluso con el rostro pixelado, en tanto sean menores de edad.
La fotografía de las chicas fue tomada el miércoles, aproximadamente a las 10.00 horas de Nueva York (16.00, hora peninsular), y en ella aparecen las dos hijas del presidente del Gobierno, de 16 y 13 años de edad, una morena y otra rubia, sentadas en las gradas de prensa y público situadas al fondo de la gran sala de la Asamblea General de Naciones Unidas, acompañadas por una joven escolta.
Los Obama y Zapatero. | Afp
Las tres escuchan con atención al orador que en ese momento ocupa el estrado. No era para menos, porque la escena podía calificarse de histórica: el primer presidente negro de la historia de Estados Unidos, Barack Obama, se dirigía por primera vez al plenario de las Naciones Unidas. El fotógrafo de la agencia Efe, disparó a la grada y después se confirmó la identidad de las chicas, que no estaban con Sonsoles. Al enviarse a Madrid, se produjo la llamada de Moncloa.
Efe asegura que no hubo llamada desde Presidencia y que no se difundió la imagen para evitar la actuación de la Fiscalía de Menores. Según la representante del Consejo de Redacción de Efe, la agencia no publica ninguna fotografía de un menor que pueda hacerle daño, aunque distribuyó el jueves una fotografía cuyo pie identifica a Louis Sarkozy, hijo menor del presidente francés, también en la sede de la ONU.
La imagen que sí vio la luz fue la que la Casa Blanca alojó en la galería que el Departamento de Estado tiene en la web flickr. La foto se tomó en el Metropolitan, después de la apertura de la Asamblea General de la ONU, dónde Barack Obama y su mujer ofrecieron una cena.
En la foto, tomada por Lawrence Jackson, aparecen Zapatero, Sonsoles Espinosa con sus dos hijas, junto a Barack Obama y Michelle. Pero, la imagen fue posteriormente eliminada de la web por petición de La Moncloa, según informaron fuentes cercanas a la Administración Obama
La fotografía de las chicas fue tomada el miércoles, aproximadamente a las 10.00 horas de Nueva York (16.00, hora peninsular), y en ella aparecen las dos hijas del presidente del Gobierno, de 16 y 13 años de edad, una morena y otra rubia, sentadas en las gradas de prensa y público situadas al fondo de la gran sala de la Asamblea General de Naciones Unidas, acompañadas por una joven escolta.
Los Obama y Zapatero. | Afp
Las tres escuchan con atención al orador que en ese momento ocupa el estrado. No era para menos, porque la escena podía calificarse de histórica: el primer presidente negro de la historia de Estados Unidos, Barack Obama, se dirigía por primera vez al plenario de las Naciones Unidas. El fotógrafo de la agencia Efe, disparó a la grada y después se confirmó la identidad de las chicas, que no estaban con Sonsoles. Al enviarse a Madrid, se produjo la llamada de Moncloa.
Efe asegura que no hubo llamada desde Presidencia y que no se difundió la imagen para evitar la actuación de la Fiscalía de Menores. Según la representante del Consejo de Redacción de Efe, la agencia no publica ninguna fotografía de un menor que pueda hacerle daño, aunque distribuyó el jueves una fotografía cuyo pie identifica a Louis Sarkozy, hijo menor del presidente francés, también en la sede de la ONU.
La imagen que sí vio la luz fue la que la Casa Blanca alojó en la galería que el Departamento de Estado tiene en la web flickr. La foto se tomó en el Metropolitan, después de la apertura de la Asamblea General de la ONU, dónde Barack Obama y su mujer ofrecieron una cena.
En la foto, tomada por Lawrence Jackson, aparecen Zapatero, Sonsoles Espinosa con sus dos hijas, junto a Barack Obama y Michelle. Pero, la imagen fue posteriormente eliminada de la web por petición de La Moncloa, según informaron fuentes cercanas a la Administración Obama
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
jajjaja, molt fort, ara entenc perque les tenien amagades aquestes nenes!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ost** quin jinye, comfesso que em fan una mica de por i tot.
Quines mirades.
:tremolant :tremolant :tremolant
Quines mirades.
:tremolant :tremolant :tremolant
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 25, 2009 7:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Spanish fashion.
Sense comentaris. Si dic el que penso encara em fotrien una maledicció aquests éssers (vull dir tots quatre, els altres dos ja en parlarem, però em sembla que el we can es desinfla...)
:twisted:
Sense comentaris. Si dic el que penso encara em fotrien una maledicció aquests éssers (vull dir tots quatre, els altres dos ja en parlarem, però em sembla que el we can es desinfla...)
:twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="JoanF" post="91268"]Ost** quin jinye, comfesso que em fan una mica de por i tot.
Quines mirades.
:tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
si tú, semblen una mica satàniques, oi???
Quines mirades.
:tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
si tú, semblen una mica satàniques, oi???
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Que dolents que sou, fins i tot ja han retirat la foto de totes les webs oficials, el que no sé es si ha sigut per preservar el dret a l´intimitat de dues menors o per què feia saltar totes les alarmes dels antivirus :twisted: :twisted: :twisted:
Coll..ns quin yuyu :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Coll..ns quin yuyu :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
DONCS... A MI ME PONE !!!
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
De fet no sé per què es queixa la Zapatero's family ja que la foto original era ...

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
com en diuen d´aquestes que van així: :roll: :roll: Gotiques ??????

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ostres!!!
No se si em fa por les filles i l´inepte del pare
No se si em fa por les filles i l´inepte del pare
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Molt bo, Randy!!!! :lol: :lol: :lol:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Doncs a mi em sembla perfecte que la imatge d'aquestes nenes estigui totalment renyida amb l'ideal típic. Em fan molta més por els joves perfectes que acostuma a mostrar (orgullosa) la dreta.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="sergibuda" post="91522"]Doncs a mi em sembla perfecte que la imatge d'aquestes nenes estigui totalment renyida amb l'ideal típic. Em fan molta més por els joves perfectes que acostuma a mostrar (orgullosa) la dreta.[/quote]
Totalment d'acord, el que passa és que estem acostumats a una sèrie d'imatges tipificades i es fa estrany veure imatges més normals en polítics, famosos, etc.
Totalment d'acord, el que passa és que estem acostumats a una sèrie d'imatges tipificades i es fa estrany veure imatges més normals en polítics, famosos, etc.
- Xesc
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
- Ubicació: Granollers
No ho sé... jo ara veig algunes fotos de finals dels vuitanta amb hombreres i laca que Déu ni do... ara fan una mica de "grima"... De totes maneres no hauríem de perdre de vista que parlem de dues noies de 13 i 16 anys (que son menors) i tenen tot el dret a trencar amb la imatge que volem pels adolescents.
Una cosa és la llenya al pare per la feina que fa o que no fa i una altra posar en marxa el ventilador amb les seves filles.
És la meva opinió.
De bon rotllo. ;)
Una cosa és la llenya al pare per la feina que fa o que no fa i una altra posar en marxa el ventilador amb les seves filles.
És la meva opinió.
De bon rotllo. ;)
Salut!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
No anem pas be
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
En realitat he de dir que encara em semblaria molt pitjor, veureles amb modelets de dissenyadors famosos, i ben recatadetes, pensem que son adolescents, i si a aquesta edat no trenquen amb tot desprès ho fan de grans, i espavilat el merder que foten, penso que la premsa en general i la opinió publica es fot sense escrúpols amb aquestes dues noies, quan en realitat l’inútil del tot es el seu Pare.
Que voleu que us digui..........dons a mi em semblen dues noies joves, que no saben massa com posar-si, ja ho devien passar prou malament, com per ara haver de llegir segons que. :enfadat :enfadat :enfadat
Que voleu que us digui..........dons a mi em semblen dues noies joves, que no saben massa com posar-si, ja ho devien passar prou malament, com per ara haver de llegir segons que. :enfadat :enfadat :enfadat
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PERE GROS" post="91758"]
.............
Que voleu que us digui..........dons a mi em semblen dues noies joves, que no saben massa com posar-si, ja ho devien passar prou malament, com per ara haver de llegir segons que. :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Hi estiguem o no d'acord sempre hi ha d'haver el que s'en diu PROTOCOL. I això jo diria que era un acte protocolari, o sigui, amb normes pre-establertes al tractar-se d'un acte oficial on està representant tot un país, i en aquestes normes hi entra la vestimenta.
.............
Que voleu que us digui..........dons a mi em semblen dues noies joves, que no saben massa com posar-si, ja ho devien passar prou malament, com per ara haver de llegir segons que. :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Hi estiguem o no d'acord sempre hi ha d'haver el que s'en diu PROTOCOL. I això jo diria que era un acte protocolari, o sigui, amb normes pre-establertes al tractar-se d'un acte oficial on està representant tot un país, i en aquestes normes hi entra la vestimenta.