Relat D'un Amic Sobre L'eutanàsia

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Relat D'un Amic Sobre L'eutanàsia

Entrada Autor: Albert G » dl. oct. 05, 2009 12:24 pm

Ahir a la nit, la meva dona i jo estàvem asseguts a la sala parlant de les moltes coses de la vida.
Estàvem parlant de la idea de viure o morir.

Li vaig dir: 'No em deixis viure en estat vegetatiu, depenent de màquines i líquids d'una ampolla, si em veus en aquest estat, desendolla els aparells que em mantenen viu, prefereixo morir'.

Llavors ... ella es va aixecar amb una cara de satisfacció ... :twisted: i la cabrona desendolla el televisor, l'ordinador, el ipod, el mòbil, la play station i em va treure la cervesa.

Què mala p.....a! ... gairebé em moro!!! :eyes :eyes :eyes
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Relat D'un Amic Sobre L'eutanàsia

Entrada Autor: JoanF » dl. oct. 05, 2009 6:52 pm

Que cab**, pensava que anaba seriosament.
Ahir a la nit a TV3 varen fer precisament un program sobre aquest tema, i pensava que teniau un debat sobre això.
:|

Albert G
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. oct. 05, 2009 9:41 pm

[quote user="JoanF" post="92192"]Que cab**, pensava que anaba seriosament.
Ahir a la nit a TV3 varen fer precisament un program sobre aquest tema, i pensava que teniau un debat sobre això.
:|[/quote]

Ostres!!!!! Quina casualitat, :???: dons no era la meva intenció, aquest es una acudit que fa dies que vaig rebre i l’he penjat perquè amb semblava graciós!!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 05, 2009 10:14 pm

Si, hagués resultat graciós si no fos que just fa unes hores abans van emetre aquest programa que vaig trobar realment interessant (és del pocs programes de TV que procuro mirar: 30 minuts i Polònia) ;)

Això del «dret a morir dignament» és una de les decisions importants, molt importants, de la vida de les persones.
Molta gent no pot triar com poder viure i tampoc poden escollir com morir, això no és just. :(

Albert G
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dl. oct. 05, 2009 10:35 pm

[quote user="Ra-mon" post="92213"]Si, hagués resultat graciós si no fos que just fa unes hores abans van emetre aquest programa que vaig trobar realment interessant (és del pocs programes de TV que procuro mirar: 30 minuts i Polònia) ;)

Això del «dret a morir dignament» és una de les decisions importants, molt importants, de la vida de les persones.
Molta gent no pot triar com poder viure i tampoc poden escollir com morir, això no és just. :([/quote]

Ho torno a repetir!!!!, ni vaig veure el programa, ni sabia que es feia, si ho hagués sabut, segur que no l’hagués penjat.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 05, 2009 10:46 pm

[quote user="Albert GTR" post="92221"][quote user="Ra-mon" post="92213"]Si, hagués resultat graciós si no fos que just fa unes hores abans van emetre aquest programa que vaig trobar realment interessant (és del pocs programes de TV que procuro mirar: 30 minuts i Polònia) ;)

Molta gent no pot triar com poder viure i tampoc poden escollir com morir, això no és just. :([/quote]

Ho torno a repetir!!!!, ni vaig veure el programa, ni sabia que es feia, si ho hagués sabut, segur que no l’hagués penjat.[/quote]

Ei Albert, cap problema, no t'atabalis ;)
El meu escrit d'abans no volia ser pas cap retret, només un comentari a la teva ficada de pota i prou, «take it easy» ;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 05, 2009 10:49 pm

EEEEEEEPPPPPPPPP !!!!!!!

Que l'Albert no ha ficat la pota en cap moment, que quedi clar :D :D

Això es la cerveseta i el que s'escriu aquí generalment es en pla de conya i així cal mirar-s'ho.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 05, 2009 10:51 pm

[quote user="Albert GTR" post="92221"]Ho torno a repetir!!!!, ni vaig veure el programa, ni sabia que es feia, si ho hagués sabut, segur que no l’hagués penjat.[/quote]

Doncs jo encara que ho hagués sabut ho hauria penjat. Cal saber diferenciar cada cosa al seu lloc.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 05, 2009 10:55 pm

NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 12:49 pm

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="92227"]Per cert : viewtopic.php?f=8&t=1298&p=18866&highlight=#p18866[/quote]

Ramon quin collons de memòria que tens!!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sort,

Respon

Torna a “Cerveseta”