Moltes motos + un camió
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Moltes motos + un camió
:enfadat :enfaduu :twisted: :enfadat :enfaduu :twisted:
Esperem no ens hi trovem mai amb un cas així!!!!
[youtube]5KLvdoyVuAE[/youtube]
Esperem no ens hi trovem mai amb un cas així!!!!
[youtube]5KLvdoyVuAE[/youtube]

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Moltes motos + un camió
Doncs mira aquest video d'aquest BOIG que portava aquest camió (com podia portar un cotxe,furgoneta,moto..)
Es un exemple molt bo per una cosa que es parlava en un altre post...ara ho poso alla ;)
Es un exemple molt bo per una cosa que es parlava en un altre post...ara ho poso alla ;)
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Moltes Motos + Un Camió
Donç jo m'hi vaig trobar juntament amb uns companys de MTB. Per l'autopista per fora de Saragossa, un camió volía atropellar a dos companys per que anaven massa poc a poc ja que el terra estava mullat i acabava de caure un diluvi impressionant. Jo ho veia des de darrera i veia com els anava acorrallant cap als guardarails i només la pericia dels moteros els va salvar d'un accident inminent. Com que estavem espantats (acollonits per ser realistes) i no teníem gaire visibilitat , el darrer que sen's va acudir va ser agafar la matrícula del camió. Llástima perque n'hi havía per perseguir a aquest assassí fós on fós.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Fa anys, tornant de Cullera, ens vam posar a avançar un camió mentre els primers del grup van decidir aturar-se, de tal forma que la gent va anar avançant el camió i clavant frens davant seu per aturar-se al voral (molt mal fet). Jo, que anava l'últim, vaig avançar i, en veure que la resta s'aturaven, vaig seguir uns cent o dos-cents metres i llavors em vaig apartar. El camió va decidir anar a per mi i va sortir-se del carril per envair totalment el voral i passar a menys d'un pam meu. Després de fotre la bronca als meus companys de ruta per la manera d'aturar-se, va tornar a fer camí fins que ens vam tornar a trobar el camió i el vam avançar, però llavors jo vaig començar a disminuir la velocitat poc a poc, mentre ell se m'enganxava al darrera i jo només veia radiador pels dos retrovisors. El vaig posar a trenta per hora i enmig d'una gran pujada vaig fotre gas i vaig desaparèixer.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Moltes motos + un camió
Es que no es el cas del del video pero...
A vegades hem de pensar que no som els ÚNICS usuaris de la via en que circulem.
A vegades hem de pensar que no som els ÚNICS usuaris de la via en que circulem.
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
potser aquest tio del camió portava 10 hores conduint i anava per feina i de cop i volta es trova aquests senyoritos de les motos...que voleu que faci parar i saludar-vos o anar a darrera a 3 per hora en fila india....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Si duia 10 hores conduint, anava passat de tacòmetre i si està cremat, em sembla molt bé, que s'emprenyi, que protesti, però que no es jugui la vida dels altres!
Avui anava a treballar i el cotxe que duia davant (un 4x4 de la BMW, em sembla) ha arribat al darrera d'un ciclomotor que estava circulant correctament, doncs és una via per la que pot circular i ho feia a una velocitat legal, i ha decidit avançar-lo en un lloc sense visibilitat, amb línia contínua i sense envair el carril contrari. Jo he fet llums i he pitat, però ha estat igual. Què passa? Per ser un vehicle més petit no té els mateixos drets? Si hagués estat una merdeta de cotxe d'aquests sense carnet o un tractor, també hauria decidit avançar d'aquesta manera? Per cert, després l'he atrapat (jo he avançat on es podia) i he acabat deixant-lo enrera, darrera de dos cotxes més i una furgoneta i crec que el ciclomotor els ha atrapat.
Quan vivia a Barna em trobava alguns dissabtes i diumenges que es feia una cursa i quedaven tallats un munt de carrers (un cop vaig estar a punt de no poder-me presentar a un partit i els mateixos urbanos no saben dir-me per on havia de passar), això em donava dret a fer alguna barrabassada? I això que una prova d'aquestes característiques et talla el trànsit durant hores (recordo no poder tornar a casa per culpa de la marató durant les olimpíades), mentre que el pas d'una ruta d'aquest tipus no comporta més de cinc minuts en el pitjor dels casos. He participat en moltes rutes regulades per urbanos i/o mossos i he vist com algun cotxe, de tota manera, se saltava el tall de trànsit i fins i tot com provocava algun accident... Em sembla molt bé que s'emprenyin i que protestin davant les autoritats pertinents, però no es poden jugar la vida d'algú altre!
Avui anava a treballar i el cotxe que duia davant (un 4x4 de la BMW, em sembla) ha arribat al darrera d'un ciclomotor que estava circulant correctament, doncs és una via per la que pot circular i ho feia a una velocitat legal, i ha decidit avançar-lo en un lloc sense visibilitat, amb línia contínua i sense envair el carril contrari. Jo he fet llums i he pitat, però ha estat igual. Què passa? Per ser un vehicle més petit no té els mateixos drets? Si hagués estat una merdeta de cotxe d'aquests sense carnet o un tractor, també hauria decidit avançar d'aquesta manera? Per cert, després l'he atrapat (jo he avançat on es podia) i he acabat deixant-lo enrera, darrera de dos cotxes més i una furgoneta i crec que el ciclomotor els ha atrapat.
Quan vivia a Barna em trobava alguns dissabtes i diumenges que es feia una cursa i quedaven tallats un munt de carrers (un cop vaig estar a punt de no poder-me presentar a un partit i els mateixos urbanos no saben dir-me per on havia de passar), això em donava dret a fer alguna barrabassada? I això que una prova d'aquestes característiques et talla el trànsit durant hores (recordo no poder tornar a casa per culpa de la marató durant les olimpíades), mentre que el pas d'una ruta d'aquest tipus no comporta més de cinc minuts en el pitjor dels casos. He participat en moltes rutes regulades per urbanos i/o mossos i he vist com algun cotxe, de tota manera, se saltava el tall de trànsit i fins i tot com provocava algun accident... Em sembla molt bé que s'emprenyin i que protestin davant les autoritats pertinents, però no es poden jugar la vida d'algú altre!