Mala traçada? Mala frenada?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mala traçada? Mala frenada?
No se sap, però es podia haver fet mooolt de mal. :shock:
Observeu al final del video que NO toca gens el fre del davant, tot ho fa amb el del darrera.
[youtube]Up2UvuRLdTE[/youtube]
Observeu al final del video que NO toca gens el fre del davant, tot ho fa amb el del darrera.
[youtube]Up2UvuRLdTE[/youtube]

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Mala Traçada? Mala Frenada?
Quina hòstia¡¡¡¡ I no s'ha fet res¡¡¡¡ El cop que es dona amb el maluc amb el guardarrail és com per trencar-se-la. I lo més alucinant, no frena amb el fre del davant.
Quan una cosa intrínsecament perillosa, com la conducció de vehicles a motor (més encara una moto) es converteix en moda, pasa això. Com deia el savi: LA IGNORÀNCIA ÉS MOLT AGOSSARADA. :shock: :shock: :shock:
Quan una cosa intrínsecament perillosa, com la conducció de vehicles a motor (més encara una moto) es converteix en moda, pasa això. Com deia el savi: LA IGNORÀNCIA ÉS MOLT AGOSSARADA. :shock: :shock: :shock:
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Si us fixeu en el principi del vídeo, entra a la corba per l’interior, :( o sigui per la línea central de la carretera, es lògic que se’n vagui a l’exterior, la corba la tenia que agafar per l’exterior i entrar en ella buscant l’àpex, per encarar la maquina i poder sortir.
De totes maneres te la sort de frenar amb el de darrera :mestre i quant arriba a la tanca, quasi te la moto parada, si hagués frenat amb el de davant hagués arribat a la tanca amb molta mes velocitat i el mes segur, es que degut a la relliscada de la roda davantera, ell hagués quedat entre mig de la moto i la tanca, realment ha tingut molta sort. :tremolant
De totes maneres te la sort de frenar amb el de darrera :mestre i quant arriba a la tanca, quasi te la moto parada, si hagués frenat amb el de davant hagués arribat a la tanca amb molta mes velocitat i el mes segur, es que degut a la relliscada de la roda davantera, ell hagués quedat entre mig de la moto i la tanca, realment ha tingut molta sort. :tremolant
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
No anant masa depresa,entra en la curva pasat (despistat?) i té la sort com diu l`Albert de frenar amb el del darrera,si no... :tremolant :tremolant :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Voleu dir que no li ha pasat com a l'Steelman a
viewtopic.php?f=1&t=7710&highlight=
No he acabat de veure be si redueix abans de clavar la roda
viewtopic.php?f=1&t=7710&highlight=
No he acabat de veure be si redueix abans de clavar la roda
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Albert G" post="103711"]..... si hagués frenat amb el de davant hagués arribat a la tanca amb molta mes velocitat i el mes segur, es que degut a la relliscada de la roda davantera, ell hagués quedat entre mig de la moto i la tanca, realment ha tingut molta sort. :tremolant[/quote]
Discrepo d'això que dius. El 75-80% d'una frenada en una moto es fa amb els frens del davant, no?
Corregueix-me si vaig equivocat...... :shock:
Discrepo d'això que dius. El 75-80% d'una frenada en una moto es fa amb els frens del davant, no?
Corregueix-me si vaig equivocat...... :shock:

- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="103755"][quote user="Albert G" post="103711"]..... si hagués frenat amb el de davant hagués arribat a la tanca amb molta mes velocitat i el mes segur, es que degut a la relliscada de la roda davantera, ell hagués quedat entre mig de la moto i la tanca, realment ha tingut molta sort. :tremolant[/quote]
Corregueix-me si vaig equivocat...... :shock:[/quote]
Si la moto anés recta, tens tota la raó del mon, però en aquest cas esta de canto. ;)
Corregueix-me si vaig equivocat...... :shock:[/quote]
Si la moto anés recta, tens tota la raó del mon, però en aquest cas esta de canto. ;)
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Albert G" post="103758"]
Si la moto anés recta, tens tota la raó del mon, però en aquest cas esta de canto. ;)[/quote]
Al principi del video es veu que entra recte, de cantó s'hi fica quan clava la roda del darrera. :shock:
Si la moto anés recta, tens tota la raó del mon, però en aquest cas esta de canto. ;)[/quote]
Al principi del video es veu que entra recte, de cantó s'hi fica quan clava la roda del darrera. :shock:

- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Joder que Ostión!!
jo hagués plegat i "ja ta"
amb ABS crec que no hi hagués caigut
Salut.
jo hagués plegat i "ja ta"
amb ABS crec que no hi hagués caigut
Salut.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joder quin "mecu" menys mal que no es va fer res....
Sobre la manera d'agafar la curva i frenar, ves a saber, igual era inexpert, o la moto nova i no la controlaba, o estaba mirant les musaranyes i es va donar compte quan ja no hi havia res a fer, o no, però aixó no ho saps si no estas en la pell del conductor o sents la seva versió, suposo que podriem dir mil coses però vaja....
L'important es que el tío s'aixeca i puja solet, però el "sustu" no li treuen....
Sobre la manera d'agafar la curva i frenar, ves a saber, igual era inexpert, o la moto nova i no la controlaba, o estaba mirant les musaranyes i es va donar compte quan ja no hi havia res a fer, o no, però aixó no ho saps si no estas en la pell del conductor o sents la seva versió, suposo que podriem dir mil coses però vaja....
L'important es que el tío s'aixeca i puja solet, però el "sustu" no li treuen....
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo de que no es va fer res,magradaria veure-li el blau del maluc,perque l'ostiot es d'importancia,encara que no sembla anar rapid,traça malament i surt recte,fins que se li enva de radere.
aquest com tants altres ha d'apendre molt,espero que no es fes res.
aquest com tants altres ha d'apendre molt,espero que no es fes res.