CUANTES VEGADES LI HAN PARTIT LA CARA ?
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
CUANTES VEGADES LI HAN PARTIT LA CARA ?
No se si el coneixeu, però aquest francès, en Remi Gaillard, es juga una hòstia cada 5 minuts.
[youtube]Bb6K868RCVY[/youtube]
Vsssssssss
007
[youtube]Bb6K868RCVY[/youtube]
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: CUANTES VEGADES LI HAN PARTIT LA CARA ?
quin tipus mes provocador,te coses que fan riure com la del astronauta pero ni han altres que li han fet rebre mes d'un ostiot segur,vaja peça ;) va realment a sac.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3585
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Els tens ben possats aquest paio ... n'hi ha de molt ocurrents !!!
Gas a la burra!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Doncs a mi em podeu dir antic i el que vulgueu, però totes aquelles en les que es passa de la ratlla amb d’altres persones penso que es senzillament una falta de educació i prou, sense cap altre mèrit que el d’esser un impresentable.
:( :( :(
Doncs a mi em podeu dir antic i el que vulgueu, però totes aquelles en les que es passa de la ratlla amb d’altres persones penso que es senzillament una falta de educació i prou, sense cap altre mèrit que el d’esser un impresentable.
:( :( :(
Sort,
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
A mi m'ha fet molta gràcia quan es cola a dins del camp i estan escoltant l'himne, que el del costat s'el mira dient, aquest no es jugador del nostre equip! jejeje :lol: :lol:
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
jo estic amb l'Albert un tipus així, no te nom, reconec que n'hi ha alguna que fa gràcia, peró d'altres son de fill de puta per munt!!!!
imagineu que be aquest dropo, i un dia que tenim les motos aparcades li dona per fer el domino, que li fariem?
rep:si l'enganxo li tallo els ous, amb una estilet que no estigui esmolada i ven robellada per que agafi una bona infecció, aveure si això el fa riure!!! ah i al camara igual!!!! perque tan fill de puta es un com l'altre que ho graba!! :twisted:
imagineu que be aquest dropo, i un dia que tenim les motos aparcades li dona per fer el domino, que li fariem?
rep:si l'enganxo li tallo els ous, amb una estilet que no estigui esmolada i ven robellada per que agafi una bona infecció, aveure si això el fa riure!!! ah i al camara igual!!!! perque tan fill de puta es un com l'altre que ho graba!! :twisted:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="James Bond" post="120229"]No se si el coneixeu, però aquest francès, en Remi Gaillard, es juga una hòstia cada 5 minuts.
Vsssssssss
007[/quote]
Ramón, sí que el coneixiem en en Remi Gaillard, i tú, també, mira aquests:
viewtopic.php?t=5016
viewtopic.php?t=7139&sid=25330ccfece558 ... 474fcc3e99
Vsssssssss
007[/quote]
Ramón, sí que el coneixiem en en Remi Gaillard, i tú, també, mira aquests:
viewtopic.php?t=5016
viewtopic.php?t=7139&sid=25330ccfece558 ... 474fcc3e99
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 11:07 am, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Veig que vaig caducant...... deu ser l'edat

NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Aquest paio - que tinc el gust de coneixer personalment - es un paio que viu a........ bé , departament 34 :roll: :roll:
i havia jugat a un equip de primera divisió francés de futbol ( i era bastant bó ) es un crack amb motos, en karts i té bastants estudis universitaris.
Hi ha un video que juga a futbol que es sencillament impresionant i real, a França es un vertader fenòmen social entre els joves i entre la Gendarmerie :mrgreen:( més de 12700000 entrades al you-tube )
i havia jugat a un equip de primera divisió francés de futbol ( i era bastant bó ) es un crack amb motos, en karts i té bastants estudis universitaris.
Hi ha un video que juga a futbol que es sencillament impresionant i real, a França es un vertader fenòmen social entre els joves i entre la Gendarmerie :mrgreen:( més de 12700000 entrades al you-tube )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 7:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Fa gracia, pq no ens ho fan a nosaltres.
Pero és un mal educat el tio !
Pero és un mal educat el tio !
Ex ...moltes coses