es pot tenir mes Carodura?esta clar que aixo es sap perque lhan enxampat fora del Pais ,perque aqui la multas'esborra dels arxius i muts i a la gabia :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu i aqui a dona lliçons de moral,son uns galtes de molt mal veure
La Guàrdia Civil enxampa el cotxe de Carod-Rovira a 170 km/h
El Mosso d’Esquadra que conduïa ha estat sancionat amb 450 euros de multa i un mes de suspensió de carnet per excés de velocitat
El vicepresident del govern, Josep Lluís Carod-Rovira, no té permís de conduir. Per aquest motiu compta amb un xofer, que segurament en un dels seus trajectes del passat mes de novembre va rebre la consigna d’anar una mica més ràpid del permès. I és que Carod-Rovira deuria tenir pressa, doncs la Guàrdia Civil va enxampar el cotxe oficial del vicepresident superant àmpliament el límit de velocitat.
Els fets van tenir lloc a l’AP-68, a l’altura d’Alagón (Saragossa). Carod-Rovira i el seu xofer, en aquell cas un agent del cos de Mossos d’Esquadra, circulaven a 175 quilòmetres en una via on el límit indicava 120. Uns agents de la zona van aturar aquell dia un Volkswagen blanc, que circulava en direcció Saragossa-Lleida, amb quatre ocupants. Davant, dos Mossos d’Esquadra, darrera, Carod-Rovira i un dona.
Malgrat intentar donar explicacions sobre el motiu del seu trajecte i de l'excessiva velocitat, el Mosso d’Esquadra no va poder evitar endur-se una sanció dels seus col·legues d’Aragó. Ara, i malgrat les al·legacions a la Judicatura Provincial de Tràfic de Saragossa arribades des de la Generalitat, s’ha confirmat la multa, que consta de 450 euros, un mes de suspensió de carnet i quatre punts menys per al conductor de Carod-Rovira.
Quina Carodura A 170 !!!!!!!!
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Quina Carodura A 170 !!!!!!!!
jo també hi sentit la noticia, el que no em cuadra es que ja l´hi deuen haver aplicat la nova normativa, i aquesta velocitat no comporta suspensió de permís ( ni aquesta velocitat ni cap ) i sembla de dos punts máxim i la multa amb descompte son 150 €
potser l´hi devien haver pujat per ser qui ès. :twisted:
quan et quedes sense punts perds el carnet, no abans.
potser l´hi devien haver pujat per ser qui ès. :twisted:
quan et quedes sense punts perds el carnet, no abans.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 03, 2010 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
quant vaig sentir la noticia vaig pensar: Podria ser que tots els cotxes oficials de la Gene, q son molts, quant circulen per Catalunya tenen peixet per anar aquestes velocitats? Pq ja es mala llet q els pillin fora de la demarcació de la Gene. :sado :sado :sado
Salut
quant vaig sentir la noticia vaig pensar: Podria ser que tots els cotxes oficials de la Gene, q son molts, quant circulen per Catalunya tenen peixet per anar aquestes velocitats? Pq ja es mala llet q els pillin fora de la demarcació de la Gene. :sado :sado :sado
Salut
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
fés el que jo dic però no facis el que jo faig, ho veig massa sovint....