Iphone En Català
Moderador: Airald
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Jomila
- Presentats
Re: Iphone En Català
Pq tu ets un craker, però els q som inútils ens hem hagut d'esperar.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aixo vol dir que t´has posat la nova versio, la 4 al iphone 3GS?
es mes rapid? Segons he llegit en algunes revistes i webs especialitzades, diuen que el software 3.1.2 era lent per el potencia del 3GS , i que amb el 4 aquest vola
PD. amb el 3.1.2 jo trobo que va mooooolt rapid comparat amb altres telefons sota windows mobile
es mes rapid? Segons he llegit en algunes revistes i webs especialitzades, diuen que el software 3.1.2 era lent per el potencia del 3GS , i que amb el 4 aquest vola
PD. amb el 3.1.2 jo trobo que va mooooolt rapid comparat amb altres telefons sota windows mobile
Ex ...moltes coses
- Jomila
- Presentats
Jordi jo crec q en comparació amb el windows mobile no hi ha color, la versió 4 l'acabo d'instal·lar o sigui q encara no se com va, un altre cosa es comparar-lo amb Android, aquí ja no posaria la ma al foc per cap dels dos. He tingut un Android 1.6 i en comparació en Mobile es rapidíssim, molt més intuïtiu i fàcil.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo tinc el 3G i el 3GS també en català des del primer dia :D :D
El 3G ja es pot craquejar la versió 4 però per el 3GS cal esperar uns dies encara.
A lo millor un dia d'aquest que no tinc feina provo de pujar el 3G a la versió 4, però al ser molt mes lent que el 3GS no crec que em serveixi de referència.
Jo també tinc la versió 3.1.2 i no la vull pujar a la 3.1.3, esperaré a fer-ho directament a la 4 quan es pugui petar.
Vsssss
007
El 3G ja es pot craquejar la versió 4 però per el 3GS cal esperar uns dies encara.
A lo millor un dia d'aquest que no tinc feina provo de pujar el 3G a la versió 4, però al ser molt mes lent que el 3GS no crec que em serveixi de referència.
Jo també tinc la versió 3.1.2 i no la vull pujar a la 3.1.3, esperaré a fer-ho directament a la 4 quan es pugui petar.
Vsssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 26, 2010 11:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Jo, personalment....em remeto a Sir James Bond i me'l posa en català en menys de cinc minuts.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Jo tinc actualitzat a la versió 4 al 3 GS i realment hi ha molta diferencia , te forces millores i si es mes ràpid .
Bona feina han fet aquesta vegada. ;)
Bona feina han fet aquesta vegada. ;)