Tortosa.- Un noi de Tortosa va perdre dissabte a la matinada tots els punts del carnet de conduir. El conductor, de 23 anys, va ser enxampat a la una de la matinada a la TV-3401 en un control preventiu a l'altura del terme municipal de l'Ampolla (Baix Ebre). Els Mossos van sotmetre el conductor a la prova de consum de droga i va donar positiu en cocaïna, per la qual cosa va ser sancionat amb la pèrdua de sis punts del carnet i una sanció, tipificada com a molt greu, de 500 euros. Els agents, però, no li van immobilitzar el vehicle, perquè l'infractor anava acompanyat d'un altre jove que es va fer càrrec de la conducció del cotxe.
Ara bé, quatre hores més tard, cap a tres quarts de cinc de la matinada, el conductor infractor va ser aturat de nou en un altre control de trànsit, aquest cop a la TV-3421, a l'altura de Roquetes (Baix Ebre). El test va tornar a donar positiu en cocaïna, i també en haixix. En duplicar-se la sanció, el conductor va acabar perdent en poques hores els dotze punts del carnet i se li va imposar una multa de 1.000 euros
Perd Tots Els Punts Del Carnet En Una Sola Nit
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Re: Perd Tots Els Punts Del Carnet En Una Sola Nit
Amb aquests inconscients que hi ha pel món, fa por fins i tot sortir de casa... :???:
Potser era una aposta amb els colegues!! ;)
Potser era una aposta amb els colegues!! ;)
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Perd Tots Els Punts Del Carnet En Una Sola Nit
[quote user="PAT" post="128157"]Amb aquests inconscients que hi ha pel món, fa por fins i tot sortir de casa... :???:
[/quote]
La veritat que sortir un diumenge amb la moto, de bon matí, fa por. A l'anterior sortida, que vaig arribar a Igualada a les 8 amb en Pacs47, vem veure coses esgarrifoses.
I el què em fot és que aquests vailets són el futur de Catalunya..... :crys
[/quote]
La veritat que sortir un diumenge amb la moto, de bon matí, fa por. A l'anterior sortida, que vaig arribar a Igualada a les 8 amb en Pacs47, vem veure coses esgarrifoses.
I el què em fot és que aquests vailets són el futur de Catalunya..... :crys