Campanya DGT
Moderador: Airald
- kenny
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
- Ubicació: TARRACO IMPERIAL
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Randy: i d´on et creus que surt el presupost de la DGT i part del Ministerio del Interior ??????? :lol: els peatges de ´les autopistes es una altre història.Randy-650 ha escrit:Jo a vegades em fico a contar per sobre la quantitat de calers que pot recaudar un radar, o un peatge d'autopista. I flipo en colors!!!!
Es que estem parlant de moooolts calers al cap de l'any, ehh?????? :evil:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em sembla que jo també em compraré un radar i l'instalaré a un carrer a prop de casa que és peatonal però que hi pot circular el tràfic rodat amb una limitació de 20km/h i preferència dels vianants. Us asseguro que tothom va a més de 20 i em forraria!!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
miquelpericas ha escrit:Em sembla que jo també em compraré un radar i l'instalaré a un carrer a prop de casa que és peatonal però que hi pot circular el tràfic rodat amb una limitació de 20km/h i preferència dels vianants. Us asseguro que tothom va a més de 20 i em forraria!!!!!
Miquel vols un soci?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Doncs no m'aniria pas malament per efectuar la despesa inicial de la compra del radar. :) Muntem una S.L.? :Dstromkel ha escrit:miquelpericas ha escrit:Em sembla que jo també em compraré un radar i l'instalaré a un carrer a prop de casa que és peatonal però que hi pot circular el tràfic rodat amb una limitació de 20km/h i preferència dels vianants. Us asseguro que tothom va a més de 20 i em forraria!!!!!
Miquel vols un soci?
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
¿Voleu dir que es pot fer això??????stromkel ha escrit:miquelpericas ha escrit:Em sembla que jo també em compraré un radar i l'instalaré a un carrer a prop de casa que és peatonal però que hi pot circular el tràfic rodat amb una limitació de 20km/h i preferència dels vianants. Us asseguro que tothom va a més de 20 i em forraria!!!!!
Miquel vols un soci?

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:¿Voleu dir que es pot fer això??????stromkel ha escrit:miquelpericas ha escrit:Em sembla que jo també em compraré un radar i l'instalaré a un carrer a prop de casa que és peatonal però que hi pot circular el tràfic rodat amb una limitació de 20km/h i preferència dels vianants. Us asseguro que tothom va a més de 20 i em forraria!!!!!
Miquel vols un soci?
jajajajajajaja :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Obviament..... NO
Però sempre és divertit imaginar-se coses com aquesta, no? :P
Album de fotos
Album de fotos