Molta Sort Però Indignat
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Molta Sort Però Indignat
Hola nois,us explicaré l´experiència d´avui:
Com normalment faig,avui he anat a Andorra a fer un parell de compres,i a
fer un esmorzar amb el meu pare.Normalment durant aquests viatjes a Andorra,sempre
he d´amagar-me un parell de cops perque el que adelanta i ve en direcciò contrària passa
completament del motorista que ve de cara,o sigui jo.Però avui ha anat d´un pèl.
Tornava cap al migdia a un ritme alegret,quan arribant a les curves del panta d´Oliana veig una filera de
cotxes en direcciò contrària,jo no veig més enllà.Al arribar a una curva tancada,sense res de visibilitat per part meva,
un Audi negre,el trobo venint pel meu carril.Dos cotxes en direcciò contrària i jo circulant pel meu voral,a tres dits de la
pared,salvat pels pèls.Però no acaba aquí,jo calentet i sense pensar,faig mitja volta i vaig a buscar el cotxe en
qüestiò,anant al límit i fent tot tipus dímprudències per agafar-lo,i el que m´ha costat.
Al arribar amb ell,em poso davant i li tallo el pas,baixo de la moto,dono un cop al cotxe i el convido poc amablement
a baixar per trencar-li la cara.No ha gosat baixar del cotxe,nomès anava demanant-me perdò i jo insultant-li i cada
vegada mes calentet.Despres d´una estona m´he donat conta que portava un cotxet de bebe,i m´he calmat una mica,no
gaire.Us puc assegurar que si baixa del cotxe el poso tebi.Ell em deia que no m´havia vist,mentira,ell tenia l´angle
llarg i visibilitat,i ademes despres ha accelerat perque no el poguès agafar.no ha sigut una errada.
Bé nomes us volia explicar això perque encara ara estic tremolant,però aquests fills de......nomès´aprendran si alguna
vegada se´ls hi toca la cara,ho sento però és així,i us puc assegurar que jo ho hagués fet,en calent sí.
Com normalment faig,avui he anat a Andorra a fer un parell de compres,i a
fer un esmorzar amb el meu pare.Normalment durant aquests viatjes a Andorra,sempre
he d´amagar-me un parell de cops perque el que adelanta i ve en direcciò contrària passa
completament del motorista que ve de cara,o sigui jo.Però avui ha anat d´un pèl.
Tornava cap al migdia a un ritme alegret,quan arribant a les curves del panta d´Oliana veig una filera de
cotxes en direcciò contrària,jo no veig més enllà.Al arribar a una curva tancada,sense res de visibilitat per part meva,
un Audi negre,el trobo venint pel meu carril.Dos cotxes en direcciò contrària i jo circulant pel meu voral,a tres dits de la
pared,salvat pels pèls.Però no acaba aquí,jo calentet i sense pensar,faig mitja volta i vaig a buscar el cotxe en
qüestiò,anant al límit i fent tot tipus dímprudències per agafar-lo,i el que m´ha costat.
Al arribar amb ell,em poso davant i li tallo el pas,baixo de la moto,dono un cop al cotxe i el convido poc amablement
a baixar per trencar-li la cara.No ha gosat baixar del cotxe,nomès anava demanant-me perdò i jo insultant-li i cada
vegada mes calentet.Despres d´una estona m´he donat conta que portava un cotxet de bebe,i m´he calmat una mica,no
gaire.Us puc assegurar que si baixa del cotxe el poso tebi.Ell em deia que no m´havia vist,mentira,ell tenia l´angle
llarg i visibilitat,i ademes despres ha accelerat perque no el poguès agafar.no ha sigut una errada.
Bé nomes us volia explicar això perque encara ara estic tremolant,però aquests fills de......nomès´aprendran si alguna
vegada se´ls hi toca la cara,ho sento però és així,i us puc assegurar que jo ho hagués fet,en calent sí.
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Molta Sort Però Indignat
realment hi ha cada cabr....... has estat de sort,aquestes coses poden acavar malament,imaginat que accelerea i t'atropella,no seria el primer cas,menys mal que no ha estat res,pero pendre la justicia per la ma a vegades es contraproduent :tremolant :tremolant :tremolant avui en dia molta gent va accelerada e inconscient.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per aquest motiu em vaig vendre una ZZR 600 l'any 92 i vaig passar a fer muntanya. :mad:
Has estat de sort. I admirable que hagis donat mitja volta per parar-lo. Jo hagués fet el mateix.
Has estat de sort. I admirable que hagis donat mitja volta per parar-lo. Jo hagués fet el mateix.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs aquest paio si fá aixó amb un cotxet de bebe dintre,no em vull imaginar que fá quan va sol :eyes :eyes
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Sagal" post="143215"]Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa[/quote]
+1
No paga la pena. Una altre vegada pensa-ho dues vegades abans de fer-ho: Vas calent, el vols atrapar, corres més del compte... company, t'estas jugant molt.
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.
+1
No paga la pena. Una altre vegada pensa-ho dues vegades abans de fer-ho: Vas calent, el vols atrapar, corres més del compte... company, t'estas jugant molt.
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 22, 2010 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Oscarín, en estos momentos és donde se te ve que eres de Hospi city.
Vas veure no fa massa, dos pilladíssims amb pistoles per una discussió de trànsit??
I un era militar i l'altre picoleto, amb la quantitat de sumbadillos que hi ha pel món, si tens la sort de no llepar, has de pensar en els nanos i en la dona i continuar, mossegar-te la llengua, fotret una barrexa i continuar.
Els més valents estan tots enterrats, company. Jo també tinc molt mala llet, però els "frens" s'han de tenir ben revisats per aquests casos.
Vas veure no fa massa, dos pilladíssims amb pistoles per una discussió de trànsit??
I un era militar i l'altre picoleto, amb la quantitat de sumbadillos que hi ha pel món, si tens la sort de no llepar, has de pensar en els nanos i en la dona i continuar, mossegar-te la llengua, fotret una barrexa i continuar.
Els més valents estan tots enterrats, company. Jo també tinc molt mala llet, però els "frens" s'han de tenir ben revisats per aquests casos.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
jo crec que no has fet ho mes encertat , el cementiri esta ple de valents.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="JEPPY" post="143220"][quote user="Sagal" post="143215"]Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa[/quote]
+1
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.[/quote]
Ara si ho penses en fred,crec que teniu raò,no he fet bé.Però és fàcil dir-ho ara quan la
tempesta ja ha passat.Els que em coneixeu sabeu que soc molt bon nano :roll: ,però quan
la neurona s´esborota :oops: ,merci
+1
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.[/quote]
Ara si ho penses en fred,crec que teniu raò,no he fet bé.Però és fàcil dir-ho ara quan la
tempesta ja ha passat.Els que em coneixeu sabeu que soc molt bon nano :roll: ,però quan
la neurona s´esborota :oops: ,merci
Que gran aquest de Bilbao

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Oscar t'entenc perfectament, i el paio s'ho mereixia de sobres, la unica pega de tot aixó es que la vida l'has arriscat dues vegades, aixó si a tots ens engradaria trobar-ho i explicar-l'hi quatre coses.....
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Frstrom" post="143246"]jo crec que no has fet ho mes encertat , el cementiri esta ple de valents.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
meu fet recordar a la meva mare, sempre deia, al cementiri esta ple de gent que tenia rao :tremolant
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
meu fet recordar a la meva mare, sempre deia, al cementiri esta ple de gent que tenia rao :tremolant
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Ostres Oscar, quin ensurt!!! Sort que no ha estat res i ens ho pots explicar, encara que sigui amb una muntanya de mala llet acumulada!!
Pel que fa a la teva reacció, estic d’acord amb el que t’han dit el els demés, no s’ho val. Jo fa anys hauria reaccionat com tu fins que un dia, a prop de casa, en van pelar a un per una discussió de trànsit. Un d’ells va treure una pistola i la va fer servir. A partir d’aquell dia, cada vegada que penso en dir-li alguna cosa lletja a un altre conductor penso el mateix: i si porta un arma?? Pot ser molt pitjor el resultat que no pas l’ensurt del incident, per moltes bones raons que pugui tenir.
:tremolant :tremolant :shock:
Ostres Oscar, quin ensurt!!! Sort que no ha estat res i ens ho pots explicar, encara que sigui amb una muntanya de mala llet acumulada!!
Pel que fa a la teva reacció, estic d’acord amb el que t’han dit el els demés, no s’ho val. Jo fa anys hauria reaccionat com tu fins que un dia, a prop de casa, en van pelar a un per una discussió de trànsit. Un d’ells va treure una pistola i la va fer servir. A partir d’aquell dia, cada vegada que penso en dir-li alguna cosa lletja a un altre conductor penso el mateix: i si porta un arma?? Pot ser molt pitjor el resultat que no pas l’ensurt del incident, per moltes bones raons que pugui tenir.
:tremolant :tremolant :shock:
Sort,
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
La veritat es que es una d'aquelles coses que posen de molt mala llet.
Però com ja s'ha dit no val la pena posar-se a la seva alçada que per que mai saps a qui tens devant ni per on pot sortir, El millor es para quan es pugui respirar fort, estirar les cames i continuar el trajecte.
Tot i que ganes de fer el que has fet e vegades no en falten!!!!
Però com ja s'ha dit no val la pena posar-se a la seva alçada que per que mai saps a qui tens devant ni per on pot sortir, El millor es para quan es pugui respirar fort, estirar les cames i continuar el trajecte.
Tot i que ganes de fer el que has fet e vegades no en falten!!!!