Ajuda: restaurant a Andorra
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ajuda: restaurant a Andorra
Bones.
Necessito la direcció d´algun restaurant a Andorra (pais), no ciutat.
Sempre que he anat a Andorra amb la Natalia hem menjat de Picnic o en Viena/Mc:Donalds/...
Un proper cap de setmana pujo amb cotxe amb familiars i no se on anar a dinar.
Si algu em pot donar alguna direcció!!
Moltes gracies!
Si pot ser de les 3B's millor
Necessito la direcció d´algun restaurant a Andorra (pais), no ciutat.
Sempre que he anat a Andorra amb la Natalia hem menjat de Picnic o en Viena/Mc:Donalds/...
Un proper cap de setmana pujo amb cotxe amb familiars i no se on anar a dinar.
Si algu em pot donar alguna direcció!!
Moltes gracies!
Si pot ser de les 3B's millor
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ajuda: Restaurant A Andorra
Et recomanaria una Pizzeria, però no sé si és el què estas buscant i no en sé els horaris, ara, és un lloc guapo i tenen una varietat infinita de pizzes diferents i mooolt bones i fan pasta també, el porten uns nois francesos i tenen la cuina una mica a la vista, treballen molt net.
Jo només hi he estat un cop i el dia que hi volia tornar estava tancat. :enfadat
En fi, si t'interessa m'ho dius i et busco una tarja o telèfon que em sembla que el tinc per casa guardat pel proper dia que pugi.
A Canillo, al costat del palau de gel, hi ha un lloc molt petit regentat per un matrimoni (també francesos) que fan unes "galettes" que són com creppes salats que estan de p..o vici. Ara el lloc és una mica "cutre", això si, bé de preu.
I em sembla que també a Canillo, hi ha un lloc que es diu "Ca la Lulú", tipus braseria, ara barato no és, però recordo fotre'm una amanida inmensa i un entrecot enorme al darrera... impressionant. Però d'això ja fa temps, ara no sé com està...
És tot el què et puc dir. :roll:
Jo només hi he estat un cop i el dia que hi volia tornar estava tancat. :enfadat
En fi, si t'interessa m'ho dius i et busco una tarja o telèfon que em sembla que el tinc per casa guardat pel proper dia que pugi.
A Canillo, al costat del palau de gel, hi ha un lloc molt petit regentat per un matrimoni (també francesos) que fan unes "galettes" que són com creppes salats que estan de p..o vici. Ara el lloc és una mica "cutre", això si, bé de preu.
I em sembla que també a Canillo, hi ha un lloc que es diu "Ca la Lulú", tipus braseria, ara barato no és, però recordo fotre'm una amanida inmensa i un entrecot enorme al darrera... impressionant. Però d'això ja fa temps, ara no sé com està...
És tot el què et puc dir. :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
El don denis és dels millors que pots trobar, la carta excel.lent, i el menú molt bo i bé de preu sempre que no us passeu amb el vi. Per mi el millor lloc a Andorra.
Prop d'aquest amb pasta i pizza hi ha l'angelo, que també esta molt bé i al "plaçeta" de l'angelo a mà dreta n'hi tens un altre que hi vaig anar el divendres però no recordo el nom. També vaig menjar molt bé però els preus més elevats.
Com a recomanacio personal el primer que t'he dit.
http://www.restaurantdondenis.com/
http://www.pizzeriaangelo.ad
P.D. Es troben tot als voltants de l'hotel Palace d'andorra, super centrics i am molts parquings als voltants.
Prop d'aquest amb pasta i pizza hi ha l'angelo, que també esta molt bé i al "plaçeta" de l'angelo a mà dreta n'hi tens un altre que hi vaig anar el divendres però no recordo el nom. També vaig menjar molt bé però els preus més elevats.
Com a recomanacio personal el primer que t'he dit.
http://www.restaurantdondenis.com/
http://www.pizzeriaangelo.ad
P.D. Es troben tot als voltants de l'hotel Palace d'andorra, super centrics i am molts parquings als voltants.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- GRUM
- Presentats
Ups, me n'oblidava, en plan més restaurant, m'han parlat bastant bé del "Vermell Ahotels Princep", és el d'un hotel de la cadena Ahotels, però diuen que està força bé i tenen un menú de 18€ molt complert :???: Nosaltres hi varem fer nit un cop, però no vam arribar a anar al restaurant. (C/ de la Unió, 5. Andorra la Vella +376870400)
A veure si algú té alguna proposta més...
A veure si algú té alguna proposta més...
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- GRUM
- Presentats
Nosaltres varem estar fa poc a l'Angelo i no ens va agradar gens el servei, bé, de fet tenen dos menjadors, fumadors i no-fumadors. El de no-fumadors, era molt atapeït de taules i el servei nefast, sense ganes i lents.
Potser vam enganxar un mal dia... :oops:
Don denis, bona recomanació, tot i que no barata
Potser vam enganxar un mal dia... :oops:
Don denis, bona recomanació, tot i que no barata
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ajuda: restaurant a Andorra
Jo sempre que vaig a Andorra vaig al Mamma Maria, pizzeria i plats de mercat de primera qualitat, bé de preu.
Avda. Meritxell, nº 25 Andorra la Vella
Avda. Meritxell, nº 25 Andorra la Vella

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Mira't això i tria tu mateix.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="GRUM" ]
Don denis, bona recomanació, tot i que no barata[/quote]
Doncs ara el menú al don denis val 11€ si no recordo malament, amb copa de cava i cafès inclosos, l'últim cop que hi vaig estar fa un mes i mig amb el Guixmo quan vaig anar a fer el cambi d'oli a la Bmw d'andorra.
Això si, la carta ja són figues d'un altre paner.
Don denis, bona recomanació, tot i que no barata[/quote]
Doncs ara el menú al don denis val 11€ si no recordo malament, amb copa de cava i cafès inclosos, l'últim cop que hi vaig estar fa un mes i mig amb el Guixmo quan vaig anar a fer el cambi d'oli a la Bmw d'andorra.
Això si, la carta ja són figues d'un altre paner.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- GRUM
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="143439"]Doncs ara el menú al don denis val 11€ si no recordo malament, amb copa de cava i cafès inclosos, l'últim cop que hi vaig estar fa un mes i mig amb el Guixmo quan vaig anar a fer el cambi d'oli a la Bmw d'andorra.
Això si, la carta ja són figues d'un altre paner.[/quote]
Ep, doncs potser haurem d'aprofitar l'excusa per pujar-hi ;) gràcies per la info
Això si, la carta ja són figues d'un altre paner.[/quote]
Ep, doncs potser haurem d'aprofitar l'excusa per pujar-hi ;) gràcies per la info
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquí tens un lloc encantador, Hotel Restaurant Os de Civis, el poble es guapísim, al mig de la muntanya, l'entorn ..... sense comentaris, i el preu ...... :???: no m'enrrecordo, pero hi pots fer-hi un truc, el que si m'enrrecordo es que es menja molt be. Esta a 14 km's de Andorra
:cerv
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Bones company,
totalment recomanable rest. Els Caçadors, la plaça que hi ha abans d'arribar al Pyrinnes, a má dreta i amb bon aparcament per moto. Petit, molt de menjar i bó, preu .... uns 20/25 depenent de la carta, també plats combinats ..... aquest dissabte 30/10 també pujem uns quants a Andorra.
Salut
totalment recomanable rest. Els Caçadors, la plaça que hi ha abans d'arribar al Pyrinnes, a má dreta i amb bon aparcament per moto. Petit, molt de menjar i bó, preu .... uns 20/25 depenent de la carta, també plats combinats ..... aquest dissabte 30/10 també pujem uns quants a Andorra.
Salut
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Nosaltres solem anar a l'àtic de l'edifici de Pyrenées. Hi han dos o tres restaurants, però acabem sempre al self service, on pots triar la teva carn i te la fan al moment. O fer-te l'amanida, pollastre, algun peix, etc... Menges per entre 10 i 30€.
Lo bo del lloc és que a l'edific mateix hi ha pàrquing, és al centre, hi na bolsos (planta baixa), electrònica (soterrani), i súper (alcool, tabac si fumes, menjar, etc).
No és un GRAN restaurant, però és superpràctic!
Lo bo del lloc és que a l'edific mateix hi ha pàrquing, és al centre, hi na bolsos (planta baixa), electrònica (soterrani), i súper (alcool, tabac si fumes, menjar, etc).
No és un GRAN restaurant, però és superpràctic!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Bé, JORDI, al pais dels pirineus, els llocs per menjar son normalin, normalin,....si vols menjar bé es una mica carot !!!
si vols menjar sols Bo, Bonic, i res de l´altre B, ho dius; conec alguns llocs ! un dia es un dia !!!! ( si paga un altre familiar !!! )
per ejemple: BODEGA BELMONTE, peix , carn i lo que vulguis,.. s´ha de trucar abans !!!!!
si vols menjar sols Bo, Bonic, i res de l´altre B, ho dius; conec alguns llocs ! un dia es un dia !!!! ( si paga un altre familiar !!! )
per ejemple: BODEGA BELMONTE, peix , carn i lo que vulguis,.. s´ha de trucar abans !!!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 25, 2010 8:48 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
No és ben bé a Andorra. És just abans de l'aduana a mà esquerre, travessant el riu, i després d'uns kilòmetres de carretereta.
Si no et va bé, apunta-te'l per un altre dia. És senzillament sensacional. Els caps de setmana s'ha de trucar, que és ple.
(Bona teca i bona gent. Només hi he anat un parell de vegades, així que no em coneixen. La darrera vegada que hi vam anar, per sopar, ens vam trobar que no admetien targetes de crèdit i que no duiem efectiu. El caixer més proper és lluny, a La Seu, així que amb tota la confiança ens van donar un número de compte i hi vam ingressar la factura l'endemà).
Si no et va bé, apunta-te'l per un altre dia. És senzillament sensacional. Els caps de setmana s'ha de trucar, que és ple.
(Bona teca i bona gent. Només hi he anat un parell de vegades, així que no em coneixen. La darrera vegada que hi vam anar, per sopar, ens vam trobar que no admetien targetes de crèdit i que no duiem efectiu. El caixer més proper és lluny, a La Seu, així que amb tota la confiança ens van donar un número de compte i hi vam ingressar la factura l'endemà).
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
hotelet molt tranquil amb cuina casolana
http://www.hotellaburna.com/indexBurna.php
per situar vos, esta al poble de sispony, a sobre el xalet ritz, anat cap a la massana, un cop passat el tunel
molt recomanable
v'sss
hotelet molt tranquil amb cuina casolana
http://www.hotellaburna.com/indexBurna.php
per situar vos, esta al poble de sispony, a sobre el xalet ritz, anat cap a la massana, un cop passat el tunel
molt recomanable
v'sss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Albert G" post="143449"]Aquí tens un lloc encantador, Hotel Restaurant Os de Civis, el poble es guapísim, al mig de la muntanya, l'entorn ..... sense comentaris, i el preu ...... :???: no m'enrrecordo, pero hi pots fer-hi un truc, el que si m'enrrecordo es que es menja molt be. Esta a 14 km's de Andorra
:cerv[/quote]
Bona pensada Albert ... es menja de conya a bon preu !!! ;) ...
:cerv[/quote]
Bona pensada Albert ... es menja de conya a bon preu !!! ;) ...
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 26, 2010 12:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Ajuda: restaurant a Andorra
Aquest de Os de Civis fa molt bona pinta.
Gracies AlbertG
Moltes gracies tambe a tots per aquesta rapida i bona ajuda que m´he donat !!
Gracies AlbertG
Moltes gracies tambe a tots per aquesta rapida i bona ajuda que m´he donat !!
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo et suggeriré un restaurant que no està a Andorra, sinó a Bellver de Cerdanya, és d'una amiga que es diu Núria (igual que la meva dona), té molt bon preu i una qualitat insuperable. El restaurant es diu Ca la Núria, el telèfon és el 973 51 09 38, l'adreça és C/la Batllia 61-63 de Bellver, té menú cada dia i el seu lloc web és www.restaurantcalanuria.cat/principal.htm
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons