Lipdub Catalanista
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Lipdub Catalanista
Mireu aquest Lipdub fet a Vic! Impresionant!
Lipdub catalanista
Lipdub catalanista
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 31, 2010 12:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Lipdub Independencia
AT , els temes politics......millor deixem-los
Encara no hem pogut posar-ho a les normes (ho farem properament) pero últimament ja ho anem dient..
Encara no hem pogut posar-ho a les normes (ho farem properament) pero últimament ja ho anem dient..
Pero tal i com anem dient últimament, els temes politicis seria bó deixar-los de banda
Per desgracia,l´experiencia ens ha ensenyat que aquestes temes són perillosos.
Per aixo des de fa un temps hem canviat la nostra postura en aquest tema.
Gracies per compendre la nostra postura
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Bé deixant a part la politica, jo hi surto, el varem grabar el diumenge passat, o sigui que podriem continuar el joc de busca el mototurista no???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Molinenc
- Presentats
Politica?
Em podeu dir on hi ha politica en aquest video?
Jo només veig un grup de gent amb senyeres i estalades, curiosament la mateixa senyera que veig en el logo de mototurisme, i la mateixa senyera que veig a molts de nosaltres a les trobades mensuals...
En tot cas jo no he penjat l'enllaç per cap simpatia a cap partit polític. Fa molts anys que no crec amb la política i voto en blanc en cada eleccions. Crec en la democràcia pero no em trobo representat per cap partit polític.
Ara be, això no vol dir que no m'estimi el meu païs, Catalunya, i la barretina i la senyera la porto sovint allà on vaig.
Com el video m'ha agradat i penso que a mototurisme hi ha uns quants que també s'estimen Catalunya, m'ha semblat que compartir-ho fora bo.
I també penso que si a un foro com mototursime no podem penjar coses així ho semblants perque hi ha gent que els barreja amb política...malament anem...
Salutacions.
Jo només veig un grup de gent amb senyeres i estalades, curiosament la mateixa senyera que veig en el logo de mototurisme, i la mateixa senyera que veig a molts de nosaltres a les trobades mensuals...
En tot cas jo no he penjat l'enllaç per cap simpatia a cap partit polític. Fa molts anys que no crec amb la política i voto en blanc en cada eleccions. Crec en la democràcia pero no em trobo representat per cap partit polític.
Ara be, això no vol dir que no m'estimi el meu païs, Catalunya, i la barretina i la senyera la porto sovint allà on vaig.
Com el video m'ha agradat i penso que a mototurisme hi ha uns quants que també s'estimen Catalunya, m'ha semblat que compartir-ho fora bo.
I també penso que si a un foro com mototursime no podem penjar coses així ho semblants perque hi ha gent que els barreja amb política...malament anem...
Salutacions.
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="144138"]Bé deixant a part la politica, jo hi surto, el varem grabar el diumenge passat, o sigui que podriem continuar el joc de busca el mototurista no???[/quote]
A veure si et trobo Trencaferro! :D
A veure si et trobo Trencaferro! :D
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="AT" post="144152"]Politica?
[/quote]
L'experiència portant aquest fòrum ens diu que hem de mesurar una mica el tema independentista el qual sempre acaba portant a temes politics, motiu de pica-baralles a tot arreu. :(
[quote user="AT" post="144152"]
Salutacions.[/quote]
Millor evitar-les, doncs si, hi ha gent que ho barreja amb temes politics. :enfadat Recordem que això és un fòrum de motos pur i dur.
[/quote]
L'experiència portant aquest fòrum ens diu que hem de mesurar una mica el tema independentista el qual sempre acaba portant a temes politics, motiu de pica-baralles a tot arreu. :(
Salutacions.[/quote]
Millor evitar-les, doncs si, hi ha gent que ho barreja amb temes politics. :enfadat Recordem que això és un fòrum de motos pur i dur.

- Molinenc
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="144165"][quote user="AT" post="144152"]Politica?
[/quote]
Salutacions.[/quote]
Millor evitar-les, doncs si, hi ha gent que ho barreja amb temes politics. :enfadat Recordem que això és un fòrum de motos pur i dur.[/quote]
Ho respecto i dono per acabat el tema, però sempre he pensat que l'apartat de "cervesseta" es per això.
Ara, no em creia que ens haguessim de reprimir tant precisament en aquest forum, que desde el primer dia l'he vist tant catalanista (o al menys es la sensació que sempre m'ha donat)
Salutacions ;)
[/quote]
Salutacions.[/quote]
Millor evitar-les, doncs si, hi ha gent que ho barreja amb temes politics. :enfadat Recordem que això és un fòrum de motos pur i dur.[/quote]
Ho respecto i dono per acabat el tema, però sempre he pensat que l'apartat de "cervesseta" es per això.
Ara, no em creia que ens haguessim de reprimir tant precisament en aquest forum, que desde el primer dia l'he vist tant catalanista (o al menys es la sensació que sempre m'ha donat)
Salutacions ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Lipdub Catalanista
AT, no es reprimir.
Pero si haguessis passat els mals moments que l'equip d´administradors hem tingut de passar solucionant problemes que temes politics han causat...entendries la nostra postura.
Parlar de politica no és facil, i no debem ser suficient madurs per saber-ho fer sense faltar el respecte a la gent que no pensa com nosaltres.
No ho dic per tu, ni per ningu en concret.
Pero els temes que hi ha politica,religicio i futbol , són temes que la societat en general no sabem parlar tranquilament.
Per aixo, des d´un mitja fred com es un forum, parlar d´aquestes coses fan més mal que bé.
Pero si haguessis passat els mals moments que l'equip d´administradors hem tingut de passar solucionant problemes que temes politics han causat...entendries la nostra postura.
Parlar de politica no és facil, i no debem ser suficient madurs per saber-ho fer sense faltar el respecte a la gent que no pensa com nosaltres.
No ho dic per tu, ni per ningu en concret.
Pero els temes que hi ha politica,religicio i futbol , són temes que la societat en general no sabem parlar tranquilament.
Per aixo, des d´un mitja fred com es un forum, parlar d´aquestes coses fan més mal que bé.
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="144199"]Pero els temes que hi ha politica,religicio i futbol , són temes que la societat en general no sabem parlar tranquilament.
Per aixo, des d´un mitja fred com es un forum, parlar d´aquestes coses fan més mal que bé.[/quote]
Jordi, aquest és un tema força delicat.
Penseu el que deia en FRANCISCO FRANCO BAHAMONDE
"USTED HAGA COMO YO; NO HABLE DE POLÍTICA (no se meta en política)..."
Sense cap més comentari ;)
Per aixo, des d´un mitja fred com es un forum, parlar d´aquestes coses fan més mal que bé.[/quote]
Jordi, aquest és un tema força delicat.
Penseu el que deia en FRANCISCO FRANCO BAHAMONDE
"USTED HAGA COMO YO; NO HABLE DE POLÍTICA (no se meta en política)..."
Sense cap més comentari ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Deixeu-me portar una mica la contraria....
Primer de tot GRÀCIES AT per posar l'enllaç del lipdub
El fil que separà el temes "polítics" és tan fi que només els administradors del fòrum han de saber on comença i on acaba. I TOTS L'HEM DE RESPECTAR! però en aquest cas no hi estic d'acord. Des de Mototurisme s'han fet convocatòries, discussions i fins i tot alguna sortida de caire molt més polític (exemple l'anada del 11 de setembre a Barcelona) i moltes han aixecat ampolles. En aquest cas, no crec que fer coneixer un lipdub record del mon de participació tingui res de dolent. Encara que hi hagi gent que sempre i busca tres peus al gat....
Personalment, m'ha agradat MOLT
i això no és política ( o si)
Primer de tot GRÀCIES AT per posar l'enllaç del lipdub
El fil que separà el temes "polítics" és tan fi que només els administradors del fòrum han de saber on comença i on acaba. I TOTS L'HEM DE RESPECTAR! però en aquest cas no hi estic d'acord. Des de Mototurisme s'han fet convocatòries, discussions i fins i tot alguna sortida de caire molt més polític (exemple l'anada del 11 de setembre a Barcelona) i moltes han aixecat ampolles. En aquest cas, no crec que fer coneixer un lipdub record del mon de participació tingui res de dolent. Encara que hi hagi gent que sempre i busca tres peus al gat....
Personalment, m'ha agradat MOLT
i això no és política ( o si)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="144494"](exemple l'anada del 11 de setembre a Barcelona)[/quote]
L'anada del 11 de setembre NO la va organitzar Mototurisme, ho va fer l' Indi des d'un Blog Enllaç
Vsssssss
007
L'anada del 11 de setembre NO la va organitzar Mototurisme, ho va fer l' Indi des d'un Blog Enllaç
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 5:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Hola,
Com que els maldecaps els passen els administradors, seré el primer en respectar la seva decisió.
Però malament ho tenim amb una pell tan fina quan des de La Meseta ens les foten anant i tornant.
Ho sento molt, però algú ho havia de dir :mrgreen:
Com que els maldecaps els passen els administradors, seré el primer en respectar la seva decisió.
Però malament ho tenim amb una pell tan fina quan des de La Meseta ens les foten anant i tornant.
Ho sento molt, però algú ho havia de dir :mrgreen:
- Molinenc
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="144508"]
Ho sento molt, però algú ho havia de dir :mrgreen:[/quote]
Jajaja, molt divertit el Polonia quan surt el imitador de Joan Tardà.
Ho sento molt, però algú ho havia de dir :mrgreen:[/quote]
Jajaja, molt divertit el Polonia quan surt el imitador de Joan Tardà.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Un fantástic Video, si senyor. A veure si el nostre ens surt tant bé.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
A veure...No es tenir la pell fina en absolut.
Si repasseu el fil ,no hem prohibit que s´en parli. nomes hem recomenat que no es fes
Entenc els vostre raonaments, i el lipdup "potser" hem filat massa prim,pero enteneu que els administradors tenim molta feina , i nomes falta haber de posar pau en baralles de pati d´escola que es podien haver evitat.
Segurament aquest tema no n´hauria causat, ni molts d´altres tampoc, pero en quin punt ho tallem?
Quant ja s´ha començat a faltar el respecte en algun post? Aleshores ja hem fet tard.
I faltar el respecte no es insultar.Els sentiments politics no es trien. Se senten. I llegir segons quines coses pot ferir als sentiments i no cal.
Mototurisme Catalunya es un forum de motos, en que parlem de motos i fem turisme per el nostre país, Catalunya, i per tot el mon.
Els temes politics, amb tantes opinions com caps, se molt millor parlar-los cara a cara en un bon esmorzar,dinar,.... que no en un mitja fred com es un forum.
Si busqueu segur que trobeu molts post començats per mi en aquest forum , de caire politic. Dic aixo pq vegeu que no fem aquesta recomanació, per que no es comperteixin idees,per cobardia,....es fan pq no son el lloc adecuat per fer-les i pq l´experiencia ens diu que jugant amb foc, t´acabes cremant
Espero que enteneu la nostra postura ;)
Si repasseu el fil ,no hem prohibit que s´en parli. nomes hem recomenat que no es fes
Entenc els vostre raonaments, i el lipdup "potser" hem filat massa prim,pero enteneu que els administradors tenim molta feina , i nomes falta haber de posar pau en baralles de pati d´escola que es podien haver evitat.
Segurament aquest tema no n´hauria causat, ni molts d´altres tampoc, pero en quin punt ho tallem?
Quant ja s´ha començat a faltar el respecte en algun post? Aleshores ja hem fet tard.
I faltar el respecte no es insultar.Els sentiments politics no es trien. Se senten. I llegir segons quines coses pot ferir als sentiments i no cal.
Mototurisme Catalunya es un forum de motos, en que parlem de motos i fem turisme per el nostre país, Catalunya, i per tot el mon.
Els temes politics, amb tantes opinions com caps, se molt millor parlar-los cara a cara en un bon esmorzar,dinar,.... que no en un mitja fred com es un forum.
Si busqueu segur que trobeu molts post començats per mi en aquest forum , de caire politic. Dic aixo pq vegeu que no fem aquesta recomanació, per que no es comperteixin idees,per cobardia,....es fan pq no son el lloc adecuat per fer-les i pq l´experiencia ens diu que jugant amb foc, t´acabes cremant
Espero que enteneu la nostra postura ;)
Ex ...moltes coses
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
he col.laborat mes de 30 anys amb una multinacional de la comunicació, el curs estrella és el de relacions humanes, cada participant tenia que parlar 2 vegades per sessió, eren 14 sessions (ara són 12), estan en més de 2.000 ciutats en el món, només es demanava evitar temes de política i religió
;)
;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
sens dubte aquest es un tema mes que delicat,sempre he pensat que el respecte cap a un mateix comença per el respecte cap els demes i no donar mes feina de la necesaria es important, pero quina es la linia que no s'ha de traspasar per no molestar ningu al CERVESETA??potser el proper pas sera no portar barretinas a les sortides perque tambe pot molestar a algu??com soc un convidat em cenyire a les normes (o recomanacions) i ja esta, que a fi de contes es un foro de motos (per mi força especial) ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Kpeps" post="144546"]sens dubte aquest es un tema mes que delicat,sempre he pensat que el respecte cap a un mateix comença per el respecte cap els demes i no donar mes feina de la necesaria es important, pero quina es la linia que no s'ha de traspasar per no molestar ningu al CERVESETA??potser el proper pas sera no portar barretinas a les sortides perque tambe pot molestar a algu??com soc un convidat em cenyire a les normes (o recomanacions) i ja esta, que a fi de contes es un foro de motos (per mi força especial) ;)[/quote]
Aqui està la diferència, la Barretina no es virtual i si a algú no li senta bé t´ho pot dir a la cara, per tant saps si tu diu en conya o en serio, si es per escrit es molt complicat de saber-ho
Aqui està la diferència, la Barretina no es virtual i si a algú no li senta bé t´ho pot dir a la cara, per tant saps si tu diu en conya o en serio, si es per escrit es molt complicat de saber-ho

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
A part de política i religió ... què passa amb (p.ex.) els acudits sexistes, homòfobs, etc ?
... segurament que a la Cerveseta n'hi ha una bona pila i sembla que a la gent normalment els agrada :shock:
... segurament que a la Cerveseta n'hi ha una bona pila i sembla que a la gent normalment els agrada :shock:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Crec que no és tant dificil d´entendre i compendre.
Pero si voleu, l'altre solucio es que parleu del que volgueu i si hi ha problemes els resoleu vosaltres. :enfadat :enfadat
Pero si voleu, l'altre solucio es que parleu del que volgueu i si hi ha problemes els resoleu vosaltres. :enfadat :enfadat
Ex ...moltes coses