Per Què No Em Deixaves Avançar
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Per Què No Em Deixaves Avançar
Alonso: "M'havies d'haver deixat avançar com el Massa a Hockenheim. Què t'has cregut?" (en castellà)
Petrov: "Mira, nen, vés que et moqui la iaia" (en rus)
Petrov: "Mira, nen, vés que et moqui la iaia" (en rus)
- Oskars
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dl. jul. 19, 2010 1:04 pm
- Ubicació: Manlleu
Re: Per Què No Em Deixaves Avançar
que volia??????? que l'hi poses una catifa de flors com a sitges????????
Si un bon día me la foto, a mi poseu-me a un forat, pero arregleu-me la moto ....
(Pere Tapies)
(Pere Tapies)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Doncs a mi em sap greu pel Weber, és un pilot que hem cau de c*ll*ns i crec que li han fet el llit ... que hi farem, no més pot guanyar un ...
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 14, 2010 11:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Amb independència de com ens caigui l'Alonso (generalment no massa bé...) es confirma que a la F1, encara que un cotxe sigui 1-2 segons més lent que l'altre, a la majoria dels circuits és impossible avançar si no hi han errors... o corrent riscos com fa Hamilton!!! Quina diferència amb MotoGP...
40 voltes a radera d'en Petrov i, com que no ha fet cap error (raro, raro,raro...), "chupando rueda" fins al final...
40 voltes a radera d'en Petrov i, com que no ha fet cap error (raro, raro,raro...), "chupando rueda" fins al final...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Per mi l'Alonso es cosí germá d'en Lorenzo !!!!! igual de xulos, prepotents i que quant no els hi surt les coses bé sempre en té la culpa un tercer....
Que corri sol i segur que guanya...
Que corri sol i segur que guanya...
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Juas juas!!! Un cotxe de més d'un milió de dòlars, una escuderia que val un colló, i un contracte de més de 20 milions d'euros.
Però veure la cara de "l'alonsito" sense acabar de creure's que no havia guanyat no te preu!!!
Però veure la cara de "l'alonsito" sense acabar de creure's que no havia guanyat no te preu!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Jesus GS" post="146490"]Doncs a mi em sap greu pel Weber, és un pilot que hem cau de c*ll*ns i crec que li han fet el llit ... que hi farem, no més pot guanyar un ...[/quote]
Jo opino el mateix, en Weber és un senyor, i l'han putejat de manera descarada.
Jo opino el mateix, en Weber és un senyor, i l'han putejat de manera descarada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
sincerament es una modalitat del motor que no m'ha atret mai,no te gaire emocio i els pilots en general no acompanyan gaire a que t'agradi,a part de que sigui un esport bastant elitista i glamuros,es clar.
avui he llegit el diari a veure que deia el xicot del tema i m'ha sorpres una frase que el deixa com a persona bastant malament dient el següent: ''no ha esta un mal any,he guanyat cinc carreres, ja en tinc més que Lauda o Fangio'',encara que suposso que es referia a la seva etapa Ferrarista,anomenar a un 3 i l'altre 5 vegades campions del mon,deixa molt que desitjar.
p.d. encara com no ha dit que ja li falta poc per superar en titols a Schumaker...........
avui he llegit el diari a veure que deia el xicot del tema i m'ha sorpres una frase que el deixa com a persona bastant malament dient el següent: ''no ha esta un mal any,he guanyat cinc carreres, ja en tinc més que Lauda o Fangio'',encara que suposso que es referia a la seva etapa Ferrarista,anomenar a un 3 i l'altre 5 vegades campions del mon,deixa molt que desitjar.
p.d. encara com no ha dit que ja li falta poc per superar en titols a Schumaker...........
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
A Ferrari rodaran caps jusjusjus.....