Moltes gràcies a la organització. Tot ha funcionat a la perfecció.
Jesús L'encàrrec a Sant Pere ha funcionat. El día espectacular.
La propera caldrà parlar amb la Diputació de Girona per que passin l'escombra a la baixada dels Àngels i repassin l'asfalt de la pujada.
Gran dia i ja esperem la propera[CLAPPING HANDS SIGN][CLAPPING HANDS SIGN]
Gracies nois de Mototurisme, per acollirme en aquest grup.
Magnifica acollida, organitzacio i sortida per el Baix Emporda.
Gracies Jesus i organitzacio per aquesta sortida ben planificada.
Un mes a casa i els d Osona sense incidencies.
ja a casa despres d'una jornada fantastica desde primera hora,una ruta amb forces revolts com a mi m'agrada , els companys,alguns del quals feia temps que no veia ,com sempre un plaer i un dinar....a veure com ho diria.....fantastic ,complert complert , ben servits
fins el mes que ve
Nosaltres també a casa!!
Gracies per tot! La ruta, el dinar, la companyia. Tot fantàstic!!!!
I com diria el foraster.....
Gent de Mototurisme... Sou molt bona gent!!!!!!
Jesús la ruta molt maca.
Tant la zona de revolts, com la zona entre Cassà i Llagostera ( a sobre en aquest tram de passeig he tingut la sort de tenir en jeppy de guia turístic)
El dinar i hotel moooooolt bé.
Moltes gràcies als que ens heu ajudat a pujar i lligar la moto al remolc!
En fi, ja som a casa i ens ho hem passat moooooolt bé.
Ah,Sergibuda avui a la nit encara escoltaré els zzzssssssssss de tots els revolts de Tossa
Espectacular veure ( i sentir) com portes la moto!!!
Ja m'emprenya dir-li amb aquest paio tan xulo que ho ha fet més que bé: ES-PEC-TA-CUL-LAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesús, moltes gràcies per aquesta ruta i com l'has planificat. El restaurant ha estat fantàstic.
M'ha agradat moltíssim veure companys que feia molt de temps que no veia i que ens han acompanyat un troç de la ruta. Content de veure que es cuiden bé.
Això si, aquests de l'Empordà sou més xulos que els de Bilbao.
Com sempre, una sortida magnífica. Gracies als que l'heu fet possible.
A mes, veure evolucionar al Sergibuda amb la Vulcan per les corbes de Tossa a Sant Feliu, i al Cuco tombant a les corbes amb pneumatics de tacs, no te preu !!!
Feia molt, però molt, que no sortíem amb els companys de Mototurisme i n'hem gaudit molt d'aquesta sortida tan maca, amb un dinar molt bo i, sobre tot, amb uns companys excel.lents.
No podem deixar passar tant de temps per a la propera
Gràcies a tothom, sobre tot als organitzadors que Déu n'hi do com s'esmeren perquè tot surti rodó
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
Nosaltres també hem arribat bé a casa fa una estona.
Volem agrair la feina feta a la gent de Mototurisme i l'organització de la sortida a en Jesús. Merci també als que ens van alegrar el dissabte (menció especial per a la Rachida), als que han compartit la taula amb nosaltres i a l'Steelman per marcar-me les corbes entre Tossa i Sant Feliu.
No sé perquè fem tant poques sortides amb tots vosaltres, doncs són genials.
Un plaer haver pogut ajudar als administradors de MTC a organitzar aquesta sortida i donar les gràcies a en Jan, que m'ha cobert les esquenes i ha anat marcant les cruïlles molt bé.
Ens veiem a la propera ... sou collonuts, m'ho he passat de conya !!!