Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: ARBE » dc. juny 15, 2011 6:36 pm

hola,

No sé si es va fer, o es suggeria fer, o no sé trobar.... un recull de garitos recomenables per menjar.

Aquest dilluns deambulant per carreterotes vam ensopegar amb un lloc certament recomenable, peculiar i molt adequat per mototuristes, anava a fer resssenya per compartir però he pensat que potser hi ha algun recull més sistemàtic i ordenat, és així ?
-----------

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7594
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. juny 15, 2011 7:01 pm

Amb això de "bars d'ambient", què has volgut dir, guapo? ;)

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: GRUM » dc. juny 15, 2011 7:58 pm

Ei, jo fa temps també ho vaig demanar.
Sembla ser que fa mooolt de temps algú va començar un post que no va tenir continuïtat al respecte i va quedar en l'oblit.
Tot i així, sembla ser que darrerament surt gent interessada en el tema.
Jo no tinc ni idea de com fer-ho ben fet, tipus el post de cròniques que va fer en Ramon, però crec que seria una bona idea, però és clar, això comporta feina i els administradors, crec que ja en tenen prou amb la que tenen actualment.
Si hi hagués algú disposat, crec que amb una mica de col-laboració per part de tots podriem fer alguna cosa interessant...

...ostres, no vegis quin rotllo m'ha sortit, no :oops:

PD: de tota manera, jo estic interessat en saber quin lloc és aquest ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 15, 2011 9:18 pm

[quote user="ARBE" post="172236"]No sé si es va fer, o es suggeria fer, o no sé trobar.... un recull de garitos recomenables per menjar.

Aquest dilluns deambulant per carreterotes vam ensopegar amb un lloc certament recomenable, peculiar i molt adequat per mototuristes, anava a fer ressenya per compartir però he pensat que potser hi ha algun recull més sistemàtic i ordenat, és així ?[/quote]

En Rafa fa temps va començar de fer-ho però es va trobar que es molt difícil anar desgrunant les característiques de cada restaurant.

Que a un restaurant ho facin be depèn de cadascú, del moment i de les circumstàncies en les que hi vas, no es el mateix restaurants per grans colles, per dues persones o per grupets, ni han que fan millors esmorzars que dinars, quin preu es considera plausible ?

Masses condicionants per poder fer una llista àgil i útil. Si anem posant els restaurants que ens agraden a tots la llista serà interminable i feixuga de llegir.

Dius que el lloc era adequat per mototuristes, a que et refereixes ? per a sortides de grup (gairebé 100 persones) ? o es que per els mototuristes calen unes condicions especials ? no es apte qualsevol restaurant per un mototurista ?

En quan a "Bars d'ambient".... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: te'n puc dir un però es a França :b9 :b9 :b9 :b9 , fins i tot i podràs cantar : In the navy.


Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 15, 2011 11:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Pacs47 » dc. juny 15, 2011 10:38 pm

En quan a "Bars d'ambient".... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: te'n puc dir un però es a França :b9 :b9 :b9 :b9 , fins i tot i podràs cantar : In the navy.


Vssssssss
007


bones!!!!!!!

jo crec que si, a sobre sera molt ben rebut per el propietari, a aquet Arbe, se li veu tant jovenet, tant fi, tant amable, tant agrait. :oops: :oops: :oops: :oops:

que vagi aprenent In the navi, mes que res per trancar el gel de la primera trobada

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 15, 2011 11:28 pm

Observo que hi han molts experts en bars d'ambient..... :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 16, 2011 1:46 pm

Homeeee... és que a mototurisme hi ha un imaginari colectiu propi: anar a ritme, marxa fina, bars d'ambient, vendre aire.... això va sumant coneixement mica en mica i permet als iniciats puja graons d'il·luminació (baix consum, eh?) cap als cercles interiors dels mestres del tercer anell :lol: :lol: :lol:

Bé, que l'anàlisis no ens porti a la paràlisis, ja sé que si es vol fer exahustiu és molt difícil perquè els criteris i les jerarquies poden ser canviants, però proposo començar amb un recull amb poques pretensions, una mena de taula, on puguem sistematitzar la definició del garito en questió.

Per començar proposo recollir la informació:


Dades Local:

Comarca, Nom, adreça, Població, telèfon,

Tipologia local:

Orientació [Bar, Restaurant...], Instal·lacions [cutre, espantós, correcte, vell, fashion, ] Mida Menjador [petit <30, normal 30-80, gran +100 ] Tipus menjar [Tapeo, Entrepanss, Menjar Casolà, Menu, Carta] Nivell Preu [low cost <15>25 ] ...

Data ressenya i autor

Observacions: on explicar una mica el que justifica la inclusió del local i desenvolupar la qualificació, per evitar possibles estirades d'orelles.


Però hauria d'estructurar-se en una taula per no dispersar i que tingui certa consistència les dades recollides:




EXEMPLE:



Berguedà [lluçanès], hostal Sant Cristòfol, Ctra. Gironella-Vic km 38, 93 825 05 25


[ Bar-Restaurant de carretera ] [ vell i atronitat, però net i correcte ] [Menjador normal 70 pax aprox. ] Tipus menjar [Menu, cuina de mercat] [Low Cost ] ,

Juny-2011 ARBE

Observacions:

Caretera en obres, vam topar per casualitat i dubtàvem si estava tancat, inclús abandonat per l'aspecte exterior...
Menu de dia festiu: 13 €

Vam menjar:

entrants: puré de carbassa, molt bo i bona racció (també hi havia: amanida, sucs....)

primer: arròç de bacallà amb bolets [temps d'espera 20 min, ] paelleta feta exprés per tots dos: excel·lent, boníssim, en van sortir dos plats més que generosos, molt bo.

Segon: Estofat de cabirol un, i estofat de senglar l'altre, (lògicament boníssim, la racció també generosa)

Postres: típic, meló, sindria, etc....

Meravellat el que vam menjar per bo, i sobretot pel preu, :shock: :shock: :shock: hi tornarem segur !!! *

* casi m'han de pujar entre dos a la moto... per rebentar !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 16, 2011 1:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Ra-mon » dj. juny 16, 2011 3:18 pm

Bona idea Arbe, seria de molta utilitat ;)

Tu mateix pots començar fent una llista ordenada i de mica en mica entre tots t'anirem proposant llocs i tu els vas afegint, et portarà una mica de feina posar-ho al dia però segur que serà molt útil i tots t'estarem agraits ;)

Jo fa temps que quan buscava cròniques i viatges nom trobava res i em vaig posar a fer aquesta llista

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 16, 2011 5:40 pm

[quote user="Ramon" post="172303"]

Tu mateix pots començar fent una llista ordenada i de mica en mica entre tots t'anirem proposant llocs i tu els vas afegint, et portarà una mica de feina posar-ho al dia però segur que serà molt útil i tots t'estarem agraits ;)

[/quote]

Si hooooome, amb lu que costa tenir la idèia asobre em faràs treballar :lol: :lol: :lol:

Primer caldria homogeneitzar una mica camps i valors.... Si de cas miro de començar-ho, i ja li cediré l'honor de fotre's el curre a algun voluntari amb temps, ganes i disposició :mrgreen:

en tot cas, ara que estem fent el brain storming (que vol dir empanada mental) és el moment d'aportar suggeriments
-----------

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Bars D'ambient, Esglésies I Similars

Entrada Autor: Cabirol » dv. juny 17, 2011 10:20 pm

[ Vam menjar:

entrants: puré de carbassa, molt bo i bona racció (també hi havia: amanida, sucs....)

primer: arròç de bacallà amb bolets [temps d'espera 20 min, ] paelleta feta exprés per tots dos: excel·lent, boníssim, en van sortir dos plats més que generosos, molt bo.

Segon: ESTOFAT DE CABIROL UN
----------------------------------------, i estofat de senglar l'altre, (lògicament boníssim, la racció també generosa)

Postres: típic, meló, sindria, etc....

Meravellat el que vam menjar per bo, i sobretot pel preu, :shock: :shock: :shock: hi tornarem segur !!! *

* casi m'han de pujar entre dos a la moto... per rebentar ![/quote]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eis ARBE, que dius que vareu menjar de segon? QUE AMB VOLEU EXTINGUIR??
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 17, 2011 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”