A veure, un fòrum és un espai de trobada, amb una sèrie de valors en comú, obert a tothom. Tan senzill com això. I per això és precisament que si algú no s'hi troba còmode, per la seva temàtica, pel seu espai de referència, per la seva llengua, etc., l'única cosa conseqüent és buscar un altre espai on es trobi més a gust (i d'haver-n'hi, n'hi ha!). Al capdavall, aquí s'hi ve a compartir. Els fòrums a internet no deixen de ser iniciatives privades, amb les quals hi podem sintonitzar poc, molt o gens! Res a veure amb les iniciatives públiques, en les quals si que ens hi hauríem de sentir tots representats, i on té lògica fer demandes en aquest sentit.
Per què ens compliquem tant la vida, a vegades? Creieu que cal malgastar tanta saliva en qüestions de sentit comú?
Salutacions a tots, especialment als responsables d'aquest fòrum
P.D. Els fòrums de motos de Dinamarca sí que són limitadets, pobrets, mira que escriure-hi en danès (fixa't que encara en són menys que els catalanoparlants) I és que mira que són rars, aquests romans! 8) 8) 8)
Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta...
Moderador: Airald
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Us vull expresar la meva opinió. Acabo d'incorporarme en aquest foro fa quatre dies, per motius que no venen el cas no he pogut venir encara a cap trobada ni coneixer ningú, per tant podria estar errat amb la meva opinió, però......
La sensació que tinc de la gent que veig que sou més veterans d'aquest forum es molt bona i amb un nivell de reportages i informacions informatiques penso que amb un nivell altissim.
SINCERAMENT, coma minim segiu aixi, el trobo un dels millors forums que he entrat, i ho dic de veritat i espero que molt aviat pugui començar a coneixer gent amb sortides que pugui anar-me apuntant.
Arreveureeeeeeeeee.
La sensació que tinc de la gent que veig que sou més veterans d'aquest forum es molt bona i amb un nivell de reportages i informacions informatiques penso que amb un nivell altissim.
SINCERAMENT, coma minim segiu aixi, el trobo un dels millors forums que he entrat, i ho dic de veritat i espero que molt aviat pugui començar a coneixer gent amb sortides que pugui anar-me apuntant.
Arreveureeeeeeeeee.
- pol
- Presentats
- Entrades: 38
- Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am
disculpeu, jo sóc novatillu, del forum i de les motos ( 3anys amb Scoter i treient.me el carnet). Però ja fa dies que vinc per aquí i la veritat és que trobo que hi ha molt bona gent. Hi ha educació i respecte sense que això sigui obstacle pels catxondos, que també n'hi ha. El millor de tot és poder expressar-te en la teva llengua, i ,a nivell sortides, rutes etc, doncs sempre és més pràctic poder sortir pels teus vorals amb la possibilitat de conèixer gent amb qui puguis sortir amb més o menys freqüència.
Respecte altres forums descoberts recentment (bmw motos.com ) dir-vos que m'agrada més el to informal i menys tècnic que té aquest. Hi ha llocs on a vegades et sembla que has de demanar perdó per respirar degut a la teva suposada ignorància en alguns aspectes. Seguiu així, no canvieu mai, que sou collonuts.
Respecte altres forums descoberts recentment (bmw motos.com ) dir-vos que m'agrada més el to informal i menys tècnic que té aquest. Hi ha llocs on a vegades et sembla que has de demanar perdó per respirar degut a la teva suposada ignorància en alguns aspectes. Seguiu així, no canvieu mai, que sou collonuts.