Corrector en catalá
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Corrector en catalá
Hola,a lo millor ,el que vaig a posar es descabellat,pero,podria ser posible en una pulsador al costat d`on s`escriu que hi tinguesim un corrector de paraules en catalá?.Ho dic perqué i poder ser molts (jo mateix),que mai em estudiat el idioma i a vegades,posem "barbarismes",e inclús algú li faixi "presa" escriurel,d`aquesta manera,aniriem millorant l`escriptura.També pot ser que no sigui posible,a les hores,descartar-lo.Una pregunta per el Jordi. 
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
UFFFFFFFFFFF
Igual si que es possible . No ho he vist en cap foro, però ja ho investigaré.
Ho poso a la carpeta de Pendents.
Pero mentres busco si vols (jo hauria de ser el primer en utilitzar-ho :oops: :oops: )
Hi ha aquesat opcio online
http://www.softcatala.org/corrector/
Igual si que es possible . No ho he vist en cap foro, però ja ho investigaré.
Ho poso a la carpeta de Pendents.
Pero mentres busco si vols (jo hauria de ser el primer en utilitzar-ho :oops: :oops: )
Hi ha aquesat opcio online
http://www.softcatala.org/corrector/
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo ho faig amb el Word.
De microsoft es pot baixar el pedaç de català. Primer ho escric al Word, li passo el corrector en català hi copio i ho enganxo al missatge.
V'sssssss
007
De microsoft es pot baixar el pedaç de català. Primer ho escric al Word, li passo el corrector en català hi copio i ho enganxo al missatge.
V'sssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 08, 2007 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- valantains
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
- Ubicació: Barcelona
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola nois: Com ja han dit alguns companys hi han molt traductors i correctors. Em sembla que per aprendre o millorar el nivell és millor un corrector extern que t'assenyali les errades. Com els traductors tampoc no són fiables al 100%, una persona que no en sàpiga gaire, tampoc no hi veurà les errades.
I no patiu per si ho feu millor o pitjor, el que compta és l'intenció! Tot és cosa de pràctica i temps. :) :)
I no patiu per si ho feu millor o pitjor, el que compta és l'intenció! Tot és cosa de pràctica i temps. :) :)