Us pasa algo?'???????????????????????????

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Us pasa algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 09, 2011 9:10 pm

D´un temps ençà el forum no va com anava.I no em refereixo a la pagina d´internet,si no a la vida que tots nosaltres generem a dins d´ell.

Fa molt de temps, cada dia entraves i havien 200 missatges. Propostes i croniques de sortides, temes de mecanica,accesoris,post sobre el mon de la moto...Actualment hi ha 40 missatges nous cada dia?????(i 50% de cervesseta)

Que pasa no us sentiu a gust?
La majoria dels administradors, perdem moltes hores per programar sortides,activitats,...i perdem moltes hores per que tot surti bé i ......ens trobem amb un forum buit.

Hi ha alguna cosa que podem fer per millorar?Que hi ha que no us agrada?

Entenc que amb la cantitat de gent, no tothom sera amic de tothom,però hi ha espai per a tots. Molts temes de que parlar...

No voldria donar noms, pero hi ha gent historica a Mototurisme, que ara a part de deixar de participar poc (o gens) de les sortides, gairebe ni participen del forum.
SI no s´hi senten a gust no podrien lluitar per intentar tornar a que aquest lloc que els ha permes fer amics i coneixe'ns es faci més gran?

Quant parlo de GRAN no parlo de dimensio si no de calitat.

M'agradaria que diguessiu la vostra en aquest post, i que entre tots intentem que torni a ser aixo el Mototurisme Catalunya que tots volem i que ja haviem tingut.

Vull entrar cada dia i no trobar-me un forum buit, vull entrar i trobar el que teniem.
un GRAN FORUM i que aixi era, per que vosaltres l´hi feieu.


SI US PLAU, pose també vosaltres el vostre gra de sorra!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 09, 2011 10:01 pm

Jo penso que s’ha crescut molt en numero de persones en molt poc temps, això fa que amb la majoria de gent que s’ha apuntat l’últim any i escaig no hàgim tingut ocasió de confraternitzar i conèixer-nos una mica mes personalment, cosa que fa mes difícil la comunicació i que a portat a vegades a friccions innecessàries.

Abans érem molts menys i tots ens coneixíem i sabíem el to que fa servir l’altra persona al escriure o al parlar i permetia fer bromes sense cap conseqüència.

S’han diversificat els tipus de sortides, ja no es fa el mototurisme inicial del fòrum, (a part d’alguna sortida escadussera,) sinó altres tipus de viatges totalment interessants i respectables però que fan que es diversifiquin els interessos de cadascú i no en sigui un de sol i comú com era abans.

Hi ha posts que semblen escrits única i exclusivament per sumar mes missatges al comptador i sense fer cap aportació positiva, jo ja ho vaig avisar en un fil, que malauradament va derivar cap on no tocava ni per el fi per el que estava pensat, el podeu enllaçar clicant a la meva signatura. Lògicament aquests missatges fan que el fil en el que estan posats es faci feixuc de llegir i per tant de participar-hi.

Durant l’últim any no s’han proposat gairebé sortides, element imprescindible per conèixer-nos personalment ja que a les sortides mensuals degut a la quantitat de gent que hi assisteix es pràcticament impossible fer “relacions públiques”.

Crec que estem patint una crisi de creixement necessària per posar les coses a lloc i tornar a encarrilar Mototurisme al seu esperit inicial que es el que l’ha fet gran.


Vssssss

Ramon
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 11:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Pasqual » dj. feb. 10, 2011 12:55 am

Edito i esborro aquesta entrada. He rebut una queixa per privat i en CAP CAS vull ofendre a ningú.

DEMANO DISCULPES ALS QUE S'HAGIN SENTIT AL·LUDITS. Era un comentari que volia ser divertit arran del fil del Sr. Bond.

De nou excuses per si es podia malinterpretar

:sado
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 10, 2011 8:32 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Ra-mon » dj. feb. 10, 2011 8:16 am

Jo m'hi sento molt a gust a mototurisme.cat :)

Potser si que últimament hi ha menys participació, no ho sé, no he mirat ni comptat cadascun dels apartats, però:
  • menys escrits, o en tot cas menys (per mi) interessants, molta cerveseta, una mica ja està bé però potser hi ha massa xorrades.
  • mecànica i tècnica, ho trobo molt interessant però jo no hi entenc gens i no puc intervenir-hi gaire.
  • rutes i cròniques, l'apartat que més segueixo, ja sé que no proposo gaires sortides però les que faig intento descriure-les una mica bé per que puguin servir a altra gent i no penjar només una tirallonga de fotos.
... ho deixo aquí, me'n vaig a treballar.

Avatar de l’usuari
Xagago1973
Presentats
Entrades: 137
Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
Ubicació: Graugés (Avià)

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Xagago1973 » dj. feb. 10, 2011 8:36 am

hola, jo no es que sigui un dels grans participant a mototurisme en tots els aspectes, però aixo si! trobo que feu una feina molt ben feta, si senyor.
podria ser que afectes la crisis a mototurisme? diria que si. fins i tot aquí!
potser la gent no pot sortir el que voldria, els ànims estan una mica mes per terra, la feina ja veiem com esta i es clar els ingressos no son els mateixos en molts casos..

de vegades també passa que es renoven las personàs, també n'hi ha que es decantam per d'altres coses, no se.

però la veritat crec que com tot te alti-baixos, no et preocupis steel, per mi feu una gran feina!
espero que pugui sortir mes amb vosaltres pròximament, ja que jo ara com molta gent per desgracia estem a l'atur i es clar, faig sortides però molt mes reduïdes per reduir despeses.

SEGUIU AIXI!! SOU ELS MILLORS!!



;)

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Sharky » dj. feb. 10, 2011 8:55 am

Entenc el teu neguit Jordi, i t'ho diu una persona que precissament no soc gaire participativa en el forum.
Et diré que mototurisme per mi es la excusa per sortir en moto, es cert el que diu en Ramon cada vegada
a les sortides hi va més gent, això té la seva part positiva però també té els seus inconvenients que ell
explica perfectament.

Jo la veritat trobo a faltar i així ho vaig dir una vegada en un post, que l'esperit del principi no es el mateix,
son temps passats i ens hem d'adaptar a la nova situació.

Malauradament tothom té altres responsabilitats, fills, aficions, etc, que en el meu cas fa que no pugui participar
en la quantitat i qualitat que voldria, per exemple darrerament, s'han fet propostes de sortides intentant tornar
a agafar aquest aire de mototurisme, m'ha fet molta rabia no poder apuntar-me.

Finalment en quant a la vostre tasca (Administradors) no crec que ningú pugui posar en dubte la vostre dedicació
i posar cap pega a la manera de portar el forum, a la fi sou "victimes" de l'evolució del mateix.

Totes les decisions que preneu, segurament vagin en un sentit o altre serán criticades, per el fet de que hi ha gent de tot
tipus i condició. Sapigueu que teniu el meu suport i estic a la vostre disposició per ajudar el que calgui, dins les meves
limitacions de temps i disponibilitat.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 10, 2011 9:47 am

Bon dia.
Suposo que jo soc un dels últims micos en arribar aqui. Quan vaig descobrir el forum em va semblar molt interessant, principalment perque era en català i reflectia molt l ameva manera de pensar com deia en Brossa "Volem viure plenament en català". Apart de grans ideologics, la moto la porto a dins des que soc un nen. Soc pilot, he corregut i vaig en moto sempre. De fet, PENSO en moto, fins i tot quan porto el cotxe.
No se si jo encaixo amb la vostra filosofia de forum, tinc unes idees molt particulars i un modus vivendi molt meu, pero suposo que es com tothom. Desconeixo com era el forum en els seus principis, pero jo el que intento, i sempre en clau d'humor, es introduir un element de discussió, o opino sobre el que em sembla. Crec que la llibertat en aixo es basica. Jo, us seré sincer. El tema de les trobades no el trobo malament, pero soc d'una manera que no m'agrada anar en grup. M'incomoda molt, sobretot pel ritme de marxa. M'agrada anar com a molt amb dues o tres motos. Més em costa molt. M'agrada anar al meu ritme. Per aixo no dic res ni opino en el tema trobades. Aixo no vol dir que un dia no vingui a una, doncs he vist que se'n fan, i de molt boniques. I també soc molt sociable, o sia que no soc cap mena d'eremita aillat. Suposo que heu vist que poso posts, opino i faig el que el cor em diu, al forum. Nomes us vull dir que per mi el forum esta molt i molt be, que seguiu aixi, que m'hi sento prou identificat, i que es clar que m'agradaria coneixer-vos en persona, perque veig també que la majoria sou bona gent.
A vegades em pregunto si soc del tipus de persona que voleu aqui... només us demano que si us incomoda alguna cosa m'ho feu saber... o si creieu que no convinc, el que sigui. Una retirada a temps no fa mal a ningu i pot ser una victoria. Tambe, tingueu en compte que un forum public a la xarxa sempre modificara el taranna. Fluctuara, en funcio de la gent que hi entri.
Molt agraït per tot, i per mi, seguiu aixi. Jo m'hi sento molt be, aqui dins.

Respecte i humor. Endavant, administradors!!!!!!!!!!!!
Ho foteu molt i molt be!!! :D :D :D :D :D

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Oscar » dj. feb. 10, 2011 10:44 am

Jo ja fa un temps que rondo per aquí,i la veritat
és que si que ha anat canviant la cosa.Estic bastant d´acord amb en James, amb
el tipus de mototurisme que es feia abans,amb sortidetes amb poca gent on,jo particularment,
vaig anar coneixent al grup,Quan som molts és complicat tractar amb tants.Com a tots llocs,hi
ha coses,opinions,o gent que m´agradan mès o menys,però és el normal.Jo no li veig mes problema,ara
als nouvinguts,sobretot per anar coneixent el grup,la gent,la forma de treballar,etc,sempre és millor
començar poc a poc.Bueno no se que mes dir,és el que penso a aquesta hora ,i estic molt content i orgullòs
de pertanyer a aquesta family :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Guixmo » dj. feb. 10, 2011 11:43 am

Sr administradors,
Crec que feu una feina collonuda, que sembla fàcil i no ho és gens!!
Jo durant la temporada hivern tinc uns altres compromissos, però un cop la neu digui adeu, com vaig dir en un altre post , enganxo el cul a la moto i no penso para fins el desembre, si puc proposant rutes, i si puc participant de les que organitzi la gent, i les de mototurisme!!!

entro a diari al foro, però no participo a diari al foro!

Steelman no et desanimis!! que estem en època de crisis i tot s'encomana!!Sou una gent collonuda i feu disfrutar de la moto, i això no és una cosa fàcil!! i a més ens feu coneixer el nostre país!!

Felicitats per la feina ven feta :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: JoanCG » dj. feb. 10, 2011 11:53 am

Estic d’acord amb el que diuen la majoria de les respostes:

La feina la feu de conya; i si hi ha res que jo trobava a faltar en aquest fòrum, com ja havia dit en alguna ocasió en persona, és just el que durant aquesta setmana en James Bond ha dit i fet: més sortides anunciades, apart de les oficials (m’he apuntat a les dues que ha proposat, de fet); es maco veure cròniques de sortides, et donen noves idees d’on anar, però... què millor que fer-les o re fer-les amb la colla?

Cert que, donat que soc bastant nou, no em donava (jo mateix) permís fer proposar-ne de noves. Missatge rebut del teu post, James, ho faré, ja que sovint surto amb el meu germà i prou, i m’encanta anar amb força colla.

Ja sé que aquí es ve per anar amb moto, xerrar i gaudir, però veig i em sap greu (tot i que ho accepto), que segons quins temes d’identitat millor no tractar-los en obert per les ditxoses susceptibilitats, ja que, el que més em va cridar l’atenció d’aquest fòrum, i el motiu pel que m’hi vaig apuntar descartant-ne d’altres, és l’acabament CAT. Un fòrum català. Per a mi, important (i sense excloure a ningú, compte).

Llavors, més enllà d’aquest component que tant m’agrada, m’he trobat per part de TOTHOM, tant amabilitat, respecte, i sobretot gent oberta de mires (i això que vaig amb Ducati, jajaja!!!). Seny i Rauxa a l’hora, com deia en Pujolet.

Per tant, Jordi (Steelman, no Pujolet) i equip, si em permeteu el comentari, tot i que està bé fer autoanàlisis, a no ser que se’m escapi algun altre tema, no només feu una bona feina, si no que a més es nota.

I com s’ha dit en un altre comentari, sempre serà inevitable que un o altre es senti menystingut u ofès per quelcom, ja que som un tou de gent. Però això, tractat amb el seny català que ens caracteritza, no momes es bo, si no necessari per l’evolució que s’esdevé de la diversitat de tants integrants al fòrum. Wowh, com sona, això, jeje.

Fins aviat, i permeteu-me afegir: “I visca Catalunya !!!”
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 10, 2011 12:09 pm

VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I visca el Forum!!!!!!!!!!!!!!!!!

I... els creadors i administradors, què collons!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 10, 2011 12:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Jesus » dj. feb. 10, 2011 12:12 pm

Bé, poca a afegir als comentaris dels companys ... l'única cosa que vull fer es encoratjar als Administradors a continuar a fer aquesta FANTASTICA tasca que feu de manera altruista. :bow

ENDEVANT !!!
;)

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 10, 2011 12:39 pm

Octubre 2009 : a traves d'en Heavy conec Mototurisme,desde el primer moment em sento com a casa,las benvingudes sempre son agradables i per aixo quan algu es presenta procuro fer el mateix que van fer amb mi.
abans de coneixer aquest forum la moto la tenia com si fos una Vespino ja que nomes la feia servir d'utilitari,recordo perfectament la primera trobada a la benzinera de sota l'eix vaig coneixer en GRUM com havia quedat amb ell,vam anar plegats tot el cami ;) ;) d'anada i tornada,i la moto mai m'havia gastat tan poca benzina :mrgreen: :mrgreen: (per anar a menjar un entrepa molt bo) vaig veure entrar a la rotonda una Pan que vaig pensar ''se la fot'' i no,nomes es que no frena i aixi entra i aixi surt,be, alguna cosa em apres....seguit d'altres motos es clar que vaig alucinar.
Despres va venir la primera sortida ,precisament CALÇOTADA,que be que m'ho vaig pasar,fins i tot fent de cruiller i esperant sota la pluja 3/4 d'hora d'alt un port de montanya a l'armilla em va semblar poca estona,a les sortides que he fet desde alhesores crec que mai he segut amb la mateixa gent a taula i sempre m'ho he pasat d'allo mes be.
crec que es un foro molt maco per la gent que hi ha i la gent que el porta i si fecin pagar,JO PAGARIA,ara si em diuen de sortir cada cap de setmana dire que IMPOSSIBLE,si em diuen d'anar al Cabo Norte, preguntare, A FER QUE ???
crec que som ''una gran familia'' i tothom i te cabuda dintre del respecte cap els altres i amb tanta gent es te qe poder fer de tot,pero cadascu amb lo que pugui o vulgui fer.
fins aviat i no canvieu que repeteixo es un lloc molt entretingut i agradable.
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Laiona » dj. feb. 10, 2011 12:51 pm

Ara al gener ha fet un any que vaig començar a venir. Sempre ho he dit i ho diré, que he conegut gent collonuda aqui al foro, i he estat a llocs presciosos gràcies a les rutes preparades pels administradors.

Jo, per no tenir moto, encara, sóc de les que ho té més difícil per venir a les sortides i la veritat és que sempre que he volgut venir he trobat amb qui. N'he fet moltes aquest primer any. I les bones estones i els farts de riure per mi no tenen preu!

I la que veig que és l'escència del foro, de fer país amb les rutes m'encanta. Ja heu vist que el tema monuments i "pedres velles" en general m'agrada molt.

I a més....tot en català. Què més es pot demanar?
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Merce » dj. feb. 10, 2011 1:10 pm

Acabo d'arribar de viatge i el primer fil que obro em trovo amb aquest escrit que m'ha fet fer un salt al cor.

Valgui una mica la meva pobre opinió.

Jo parlo com a novata a Mototurisme doncs us conec i surto amb vosaltres des de el Julio passat,
(el meu punt de vista aquest forum i les sortides són de paquet d'en Xavier), però si que puc confirmar-te, Steelman, és que, és un forum que té un filtre - no sé on- però és un forum net amb gent positiva i molt cool, començant per tots vosaltres els organitzadors i ajundants. Treballeu i ho feu molt be al forum i les sortides mensuals.

Trobo molt positiva aquesta crida en general si realment ha baixat la participació, doncs un forum ha de ser actiu.

Vinga, ànims a tots 780 mototuristes, perquè tal com diu l' Steelman, aportin el seu granet de sorra al forum, QUE VAL MOLT LA PENA !!!
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 05, 2011 7:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Koper » dj. feb. 10, 2011 1:25 pm

la gent prova les coses, durant un temps estan molt be,
pero llavors es comencen a avorrir i busquen altres de noves.
es aixi, aqui esta l'exemple.

Jo em considero un tiu molt i molt sociable, pero com diuen altres companys, no sempre pots caure be a tothom.
Si et trobes respostes molt "SEQUES" tornes als forums on sempre t'has trobat comode,
encara que siguien mes petits, tens els amics de sempre... i pots expresar-te amb mes llibertat...
com a casa.

Ja no es només l'actitud amb que respons a determinades persones,
sino que els altres 100 que llegeixen, es poden sentir malament...
el rotllo seria:
"GUAITA AQUEST TIU -> quina resposta li ha donat pobre nano... no hi havia per tant"
llavors la gent potser que se li treguin les ganes de "postejar"

només es una opinió.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Sergibuda » dj. feb. 10, 2011 1:32 pm

Em sumo als elogis dels meus companys de fòrum al fòrum en general i als que treballeu per ell en particular, sense deixar de banda que el bon ambient del fòrum i a les sortides es deu també a la qualitat humana de tot el grup. És un orgull poder dir que es pertany a aquest col·lectiu (crec que no es pot dir més clar).

En l'apartat autocrític, només puc dir que jo no acabo d'encaixar per l'estil de moto que tinc i l'estil de sortida que acostumo a fer (però que el pocs cops que m'he afegit m'he sentit meravellosament), així que no és estrany que participi poc en els temes de sortides. El mateix em passa molts cops en l'apartat general, doncs s'opina de temes que desconec profundament, tot i que aprenc moltíssim de vosaltres en llegir-me tots i cadascun dels missatges. A l'apartat equipament sí que hi participo més, doncs és on tenim més punts en comú.

En definitiva que sí, que hauria d'escriure més, però em passa el mateix que cara a cara, que si escoltes algú pots aprendre alguna cosa, mentre que si el que parles ets tu, segur que no n'aprens cap i a mi m'agrada molt aprendre i més si és de grans mestres, com els que hi ha per aquí.

Per últim, sobre el tema de proposar sortides, jo tinc una teoria: molta gent nova té la seva colla i fa les seves sortides a banda de les que pugui fer amb MOTOTURISME i per això no en proposa i per altra banda la gent més antiga al fòrum té una certa por a proposar una sortida i trobar-se amb trenta o quaranta persones apuntades, que és una quantitat de gent que obliga a esforçar-se molt per organitzar alguna cosa.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. feb. 10, 2011 2:40 pm

Jo séc massa nou al forum per poder opinar de com anava abans, de quanta gent escrivia i de quina activitat hi havia, però només puc dir que és molt gust poder participar en un foro de motos i en català.

Trobo que està molt ben muntat i que si ultimaement hi ha menys participació no deu pas ser causa d'una mala gestió ....

A les sortides ... només he pogut venir en una, però ja vaig esplicar a algun de vosaltres que la meva manera d'entendre la moto es una mica diferent de la majoria de gent, prefereixo sortir amb poques motos, de ritme similar i amb la familia i els e-nanos se'm fa dificl de sortir el dia sencer.

En tot cas ... intentarem participar una mica més.

Salut i endavant amb aquest magnific forum !!

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Pacs47 » dj. feb. 10, 2011 2:54 pm

bones!!!!

senyors, tots teni-ho una mica de rao, pero crec que el que mes en Jordi -Stelman-, vaig començar a aquet foro, fara gairebe tres any, va ser un dia no gaire afortunat i els vells, ja sabe-ho el perque.
Ramon, com sempre o no, ets el que va mes directe, abans eram quatre i el gat, hi habia sortidas com aquell que diu cada mig hora, tots deiem la nostra, mes o menys acertadament.
pero avui en dia, descontant quatre o cinc, -i jo no estic entre aquets- reconeixo que me he dormit, solsament saben postejar amb un +1, aixo que vole-ho que diguir, trobo que es una manera de dir -ja porto 3000 misatges, i.................???
jo potser soc un dels que dic mes parides, pero cullons, es que començo a llegir i no vec res de nou, solsament parides, que no aportan res, solucio dir-ne una mes
per molta gent d'aquet foro, el "perdre" el temps posant que han fet una sortida, petita o gran, ams tres o amb trescentas fotos suposa un temps molt valuos, jo i algun mes, estem separats i mentres fem la cronica, -no estem al mercat- ;) ;)
tenia que dir-ho
en serio, jo aquet cap de setmana he fet un parell de sortidetes, sense pretensions, pero penjare la cronica, encara, que sigui per dir que he estat esmorçant aqui o alla, que la carretera esta be o que no, cualsevol cosa que per molts sera una tonteria, per uns altres, sera un record, sera un.....hostia!! aixo no ho sabia, es per aixos per el que tenim aquet foro, no per penjar un ximple, inutil i tonto +1.
vinga senyors, tenim el foro mes collonut, els moderadors mes.....-millor no dir-ho- i els millor companys, fem que aixo torni a rutllar de veritat
no vull que aquet totxo, li senti mal a ningu, pero pense-ho, tinc rao?? com se que sere-ho sincers, opinare-ho, mes o menys el que jo
nem a fer un foro viu, amb aportacions, no fem del nostre nick, un intent de record de misatges

val, ja no dire res mes

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Molinenc » dj. feb. 10, 2011 6:52 pm

Steelman & Company.

Jo soc d'aquests membres de mototurisme de "l'ultima fornada", tot just fa poc més d'un any que vaig venir a la primera sortida i t'aseguro que no la oblidaré mai per ser la meva primera sortida en moto amb tanta gent i tant ben organitzada. Feu una feina molt ben feta i de tant en tant es bo recordar-ho.

També dir-te que actualment participo activament en 4 foros y t'aseguro que aquest es el que te millor qualitat/cantitat amb diferència.

Equip de mototurisme, estigueu tranquils que aquest foro/grup es de puta mare.

Salut mototuristes!

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”