Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta...

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. gen. 15, 2007 8:07 am

Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta,

No creieu que en aquest foro, li falta quelcom que els nous visitants tindrien que saber.
Bé!!! Vull dir que quant un s’apunta a Mototurisme.cat, ho fa sense saber ven bé quines son les seves normes de funcionament, les de conducta, suposem que les qualsevol foro, però quines?

El tema de l’ideari (pot ser la paraula no és la més indicada, però no me’n surt cap més, pot ser, filosofia) de Mototurisme, crec que és el més important.
Qui som? Que pretenem? Foro en català? Quin és l’esperit motero que es busca?

Tot ho deixem generalment al bon sentit comú, i de moment funciona..... però de mica en mica, el grup es va fent gran...... i jo crec, que sense fer una cosa que encasellés, si que definiria el que és Mototurisme.

Ja de passada dir, que també caldria fer una mica una secció de com es funciona a l’hora de circular en una sortida multitudinària de Mototurisme.

Són idees, eh!!!! Tot i que alguna d’aquestes pot portar cua.....
:wink: :wink: :wink: :wink:

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. gen. 15, 2007 9:24 am

OTIA TU :shock: Que guay, com a la mili !!!! També tindrem “LA ORDEN DEL DIA” ??? :wink: :wink: :wink:

Jo em demano ser EL SARGENTO ARRENSIVIA !!!! :D :P :wink: :D :P :wink: :D :wink: :D :P :wink: :twisted:

Vvvvss

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 15, 2007 9:31 am

Per mi podeu posar les normes que vulgueu, amb una condició: que pugui "maxacar" al cunyat de tan en quan !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

V'ssssss

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 15, 2007 11:50 am

Per aquest foro jo aguantaré el que faça falta. NO HAY DOLOR. VIVA LA LEGION. VIVA E... Pues va a ser que no. Açó ja no. :oops: :oops: :oops:
Tonet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 17, 2007 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
... eppur si muove.!!!

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. gen. 15, 2007 12:56 pm

Hola nois:

Mmmmmm... el que proposa en Burrukatalà... és com a mínim un tema que s'ha de filar molt i molt prim... si no es pot fer molt bé, consensuat i que tothom estigui d'acord, pot ser molt perillós... i llavors passen les coses que passen.
Ep! que passaràn eh?... que ningú es cregui que a nosaltres no ens passaran, som humans i tindrem conflictes, forma part de la nostre naturalessa, preneu nota, faré una profecía: quan superem els 500 membres, 548 aproximadament, tindrem una crísi de creixement... L'imporatant no són les crisis sinò si som capaços de superar-les, hi hauria de ser a la Catalana... es a dir, amb diàleg, respecte, tolerància...amb compromís... i no amb batacazo y tentetieso...o a la espanyola...

Imatge

D'altra banda en Jordi-Stellman i els moderadors ja ho estan fent molt bé no creieu?... quan per ignorància, temeritat o inconsciència m'he passat o he estat a punt de passar-me de la ratlla, un suau avís i ja n'hi ha prou!...

Tema complex...
Perquè no fas un esboç més avançat del que vols dir burrukatalà?

V'ssssssssssss

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. gen. 15, 2007 1:09 pm

Terraxaman ha escrit:
D'altra banda en Jordi-Stellman i els moderadors ja ho estan fent molt bé no creieu?... quan per ignorància, temeritat o inconsciència m'he passat o he estat a punt de passar-me de la ratlla, un suau avís i ja n'hi ha prou!...

V'ssssssssssss
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Jo crec que la conducció del foro tal i com es porta ara, és en poques paraules:

Simplement perfecte :D :P :D :P

Si estem tant a gust aquí, és perquè ens i sentim com a casa, i els amfitrions no fan de súper-jefes com a la majoria de foros. :cry: :cry:

Aquí tenim llibertat d’opinió, i si en algun moment el tema es preveu que es pugui descontolar, com be diu en Terraxamant, amb un privat crec que es soluciona. :wink: :wink: :wink:

Vvvvsss

P.D:Un petonet per tothom i visca el bon rotllo...jejejeje :D :D
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 15, 2007 2:15 pm

Holes
A veure aixo es molt complicat
Per una banda tens raó Miquel (burruktala) que cada cop aixo es fa més gran i la gent quant entra hauria de saber amb que es troba.

Pero posar unes normes en un foro d´amics es molt complicat i perillos.

El que si que es pot posar es una mica la filosofia de Mototurisme , pero aixo ho posaria si més no dins a la web, potser un bon lloc seria el mateix lloc on posem qui som, lo que es proposaves en un altre post i que l´Albert ha comentat (crec que encertadament) que podriem posar un breu perfil a la web, i com a introducio la de nosaltres com a grup.

PD: M´encanta que aneu fent sugerriments pero....tingueu paciencia amb el temps que es trigaran a portar-se a terme. Tinc una llista de coses pendents!!!! :roll:

Vsssssssss
Ex ...moltes coses

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. gen. 15, 2007 2:26 pm

Realment, la intenció del que proposo, no és normativitzar ni
burocratitzar, ni molt menys militaritzar el foro (....que ja em direu on hi
veieu el símil amb la mili)
Se que si es vol treure de context el que he dit, no ho podrem entendre
mai. També comprenc que aquest no és un post que no es contesta
simplement amb un jijijaja

Jo crec que mototurisme.cat és molt més que un simple foro de moteros.
N'estic convençut.
Hi pateixo per ell, hi passo hores i m'ho passo teta llegint comentaris i
aportant el que millor se. En ell hi he trobat una magnifica gent, amb qui anar en
moto o passar una magnifica sobretaula rient i compartint vivències.
Tant mateix, si voleu la meva opinió, jo també penso que actualment i fins el moment, i que duri, el foro està magníficament portat. Funciona de conya, gràcies al saber fer dels moderadors, webmasters i de tots els que hi participem, perquè de moment com diu el Jordi, és un foro d’amics.

Per tot això, ara que sembla iniciem una nova etapa,
simplement proposava fer algunes reflexions, precisament ara,
que ho podem fer entre amics.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 15, 2007 2:39 pm

burruktala ha escrit:
Per tot això, ara que sembla iniciem una nova etapa,
simplement proposava fer algunes reflexions, precisament ara,
que ho podem fer entre amics.
Amb aixó tens rao pero el fet continua siguent el mateix, una mica complicat de tractar.

Per aixo et deia que potser seria interessant de posara a la pagina web, que es el lloc on tothom entra primer, abans que al foro, una miqueta de explicacio de qui som i que fem

JO crec que amb aixo ja n´hi suficient per definir-nos .

I repeteixo, Gracies per anar donant suggerencies per poder millorar (encara mes) el nostre espai de comunicació.

VS
Ex ...moltes coses

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 15, 2007 2:56 pm

Penso que això ho portarà el temps.

Si el fòrum agafa una dimensió com d'altres ni ha, segurament serà necessari posar una mica d'ordre. Ara per ara no crec que sigui el cas, peròooooo......!!!!

V'ssssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 15, 2007 4:50 pm

QSC ha escrit:

Si el fòrum agafa una dimensió com d'altres ni ha, segurament serà necessari posar una mica d'ordre. Ara per ara no crec que sigui el cas, peròooooo......!!!!

V'ssssssss
Amb molta cura i amb molt de cuidado hi ha hagut ordre des del primer dia, no ho dubtis. Vem tenir molt clar quan el foro va començar a funcionar que això no és el foro amb més "moteros" de España (alguns ja m'entendreu) on els "trolls" son impresionants i sols fan que crear mal ambient, junt amb baralles i separacions de bandes. Des del primer dia s'ha procurat que això sigui una colla de amics que disfrutem els uns amb els altres, i tots aprenen de tots.

Els moderadors-webmaster ens reunim força sovint i comentem coses, bones i dolentes del foro, mitjançant e-mails, el messenger o inclòs amb esmorzars. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dl. gen. 15, 2007 10:42 pm

Hola a tothom. A mi em sembla que desde el primer dia tots els que estem aqui tenim clares les normes de conducta a seguir al foro. Es qüestió de sentit comú. Com molt bé diu en Jordi aixó ès un foro d'amics, i crec que seria molt dificil i en certa manera tallaria el bon rotllo si ens haguessim de regir per unes normes estrictes. Trobo que avui per avui el foro està molt ben portat, i si s'ha de dir alguna cosa, amb un privat crec que ès suficient. Per a mi Mototurisme ès un foro de gent a la que li agrada anar en moto, disfrutar de la companyia de la gent, dels magnifics paissatges que tenim al nostre país, i sobretot gent que es pot expressar en la seva llengua sense complexes.
Només s'ha de confiar en la bona educació de la gent, i us aseguro que en aquest foro he comprovat que hi ha molta.
Vsssssssssssss.
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta.

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 15, 2007 11:13 pm

Mckinley ha escrit:Hola a tothom. A mi em sembla que desde el primer dia tots els que estem aqui tenim clares les normes de conducta a seguir al foro. Es qüestió de sentit comú. Com molt bé diu en Jordi aixó ès un foro d'amics, i crec que seria molt dificil i en certa manera tallaria el bon rotllo si ens haguessim de regir per unes normes estrictes. Trobo que avui per avui el foro està molt ben portat, i si s'ha de dir alguna cosa, amb un privat crec que ès suficient. Per a mi Mototurisme ès un foro de gent a la que li agrada anar en moto, disfrutar de la companyia de la gent, dels magnifics paissatges que tenim al nostre país, i sobretot gent que es pot expressar en la seva llengua sense complexes.
Només s'ha de confiar en la bona educació de la gent, i us aseguro que en aquest foro he comprovat que hi ha molta.
Vsssssssssssss.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ja sé que és un tema molt serios i que potser aquest emoticons hi sobren, però, si més no reflexen molt be l'opinió que en tinc d'aquest escrit d'en Mchinley el qual crec que és molt i molt assenyat.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. gen. 16, 2007 12:40 pm

Hola!

Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu. Filosofia, idioma, aspiracions, etc. del fòrum. Sense excloure ningú però deixant-ho clar.

I potser sí que falta una definició de qui som, què fem , què ens agrada al nostre col·lectiu. Hauria de sortir al web o al fòrum?

Bé, ja ho veurem.

salut!!
ImatgeUnforgiven

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 16, 2007 9:00 pm

Josey Wales ha escrit:Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu.
Però algu les llegeix?? :shock: :shock: :shock:

Es com quan instal.les un programa nou a l'ordinador: YES YES YES YES i FINSIH!!! :roll: :roll: :roll:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 16, 2007 9:46 pm

Hola companys,

Es un fil molt interessant aquest que estic seguint amb molt interès. D’entrada totes les intervencions m’han agradat, doncs totes aporten alguna cosa nova o un punt de vista diferent.

:D :D :D
Sort,

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. gen. 16, 2007 10:16 pm

Jo crec que mentre això no sigui molt mes gran, millor deixar-ho com esta.

Miquel, tu mateix ho dius a la cerveceta.

burruktala ha escrit:Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. gen. 16, 2007 10:22 pm

Depardie ha escrit:
Imatge

MOLT BÓ GERARD !!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. gen. 17, 2007 1:05 am

carles ha escrit:
Josey Wales ha escrit:Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu.
Però algu les llegeix?? :shock: :shock: :shock:

Es com quan instal.les un programa nou a l'ordinador: YES YES YES YES i FINSIH!!! :roll: :roll: :roll:
Sí, potser no es miren gaire, però si has acceptat el que hi diu després no t'en queixis!
ImatgeUnforgiven

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. gen. 22, 2007 12:46 am

Polititzar el foro???

Uiiii, uiii, quin mal rotlloooo.

Osti, m'hi falta una creu ben llampant en els emoticonos per posar-la aqui.

VADE RETRO!!

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”