WWW.MOTOTURISME.CAT necessita reformes
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
WWW.MOTOTURISME.CAT necessita reformes
Bones.
Hem de modificar a la web.
El motiu es el fet de que el foro antic es va tancar i a la nostra web encara teniem l´enllaç.
NO hi havia pensat més pero ahir, en MiquelPericas m´ho va recordar.
El fet es que abans de treure'l, que el treure he pensat que si hi ha alguna cosa que posarieu/ treurieu a la web que ho digueu.
A veure jo havia pensat el següent a veure que us sembla, ja que la web es de tots.
Crear un apartat que es digues KDD?s amb les croniques de les kDD's
El apartat de les Sortides treure les croniques penjades que no es mira ningu (segons estadistiques de la web) i enllaçar directament amb les fotos penjades al foro.
Crear un apartat que es digui Index de Sortides al estil del que tenim al foro, enllaçant des de la web a les croniques que tots penjem de sortides i viatges.
I crear un altre apartat "tipus" botigueta per quan tinguem les esperades camisetes,pegatines,......
Opineu ja que la web es de tots i entre tots farem una web mes complerta.
Hem de modificar a la web.
El motiu es el fet de que el foro antic es va tancar i a la nostra web encara teniem l´enllaç.
NO hi havia pensat més pero ahir, en MiquelPericas m´ho va recordar.
El fet es que abans de treure'l, que el treure he pensat que si hi ha alguna cosa que posarieu/ treurieu a la web que ho digueu.
A veure jo havia pensat el següent a veure que us sembla, ja que la web es de tots.
Crear un apartat que es digues KDD?s amb les croniques de les kDD's
El apartat de les Sortides treure les croniques penjades que no es mira ningu (segons estadistiques de la web) i enllaçar directament amb les fotos penjades al foro.
Crear un apartat que es digui Index de Sortides al estil del que tenim al foro, enllaçant des de la web a les croniques que tots penjem de sortides i viatges.
I crear un altre apartat "tipus" botigueta per quan tinguem les esperades camisetes,pegatines,......
Opineu ja que la web es de tots i entre tots farem una web mes complerta.
Ex ...moltes coses
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: WWW.MOTOTURISME.CAT necessita reformes
La meva opinió:
- Treure l'enllaç a l'antic foro: OK!
PD: Si se m'acut quelcom més a afegir, us ho dic de seguida.
PPD: Crec que seria interessant d'incloure en les KDD's i/o Sortides el mapa de la ruta efectuada (si és possible, és clar). Pot ser molt útil de cara a altres persones que la vulguin fer.
- Treure l'enllaç a l'antic foro: OK!
- Jo crec que val la pena seguir tenint les cròniques (només cal que les anem fent, jo us ajudo si cal). És un històric de la vida de Mototurisme ben bonic (potser no se'l mira massa gent, però crec que és maco de tenir-ho). Si se'n dirà KDD's o Sortides... com us agradi més.Steelman ha escrit:Crear un apartat que es digues KDD?s amb les croniques de les kDD's
- Bona idea! Entenc que les KDD's són les "oficials" i les sortides són les que es munten espontàniament.Steelman ha escrit: Crear un apartat que es digui Index de Sortides al estil del que tenim al foro, enllaçant des de la web a les croniques que tots penjem de sortides i viatges.
- Una idea collonuda. Això sí, la botigueta donarà feineta, jejeje ;)Steelman ha escrit: I crear un altre apartat "tipus" botigueta per quan tinguem les esperades camisetes,pegatines,......
PD: Si se m'acut quelcom més a afegir, us ho dic de seguida.
PPD: Crec que seria interessant d'incloure en les KDD's i/o Sortides el mapa de la ruta efectuada (si és possible, és clar). Pot ser molt útil de cara a altres persones que la vulguin fer.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Seria possible d'incloure un Cercador al Fòrum?
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
He vist a certs llocs que tenen un "mapa de Google maps" on la gent indica de quina població són. Quelcom així també podria tenir la seva gràcia de cara a veure d'on sóm d'una manera més gràfica.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
I un banner publicitari de Google per autofinanciar la web?
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: WWW.MOTOTURISME.CAT necessita reformes
Tens tota la raó :Pmiquelpericas ha escrit:- Jo crec que val la pena seguir tenint les cròniques (només cal que les anem fent, jo us ajudo si cal). És un històric de la vida de Mototurisme ben bonic (potser no se'l mira massa gent, però crec que és maco de tenir-ho). Si se'n dirà KDD's o Sortides... com us agradi més.Steelman ha escrit:Crear un apartat que es digues KDD?s amb les croniques de les kDD's
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Aixo ho vaig mirar fa temps i vaig veure que no era tant facil.miquelpericas ha escrit:He vist a certs llocs que tenen un "mapa de Google maps" on la gent indica de quina població són. Quelcom així també podria tenir la seva gràcia de cara a veure d'on sóm d'una manera més gràfica.
Tu que tambe entens del tema si tens temps i ho pots mirar.... :P
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Que no hi surt a sota la foto de cadascú?Steelman ha escrit:Aixo ho vaig mirar fa temps i vaig veure que no era tant facil.miquelpericas ha escrit:He vist a certs llocs que tenen un "mapa de Google maps" on la gent indica de quina població són. Quelcom així també podria tenir la seva gràcia de cara a veure d'on sóm d'una manera més gràfica.
Ja, ja, pel demés em sembla molt bé!
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Podriem limitar la participació als que l'edat ha fet caure el volum neuronal i se'ls acaben les idees... I jo tampoc miro a ningú, eh??????QSC ha escrit:Podríem limitar la participació convulsiva en un fil ?????..... com per exemple aquest :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: i no miro a ningú ehhhh?????????
V'ssssss
PD: je...je...
:twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
OK! Li dono una ullada a veure què veig. :)Steelman ha escrit:Aixo ho vaig mirar fa temps i vaig veure que no era tant facil.miquelpericas ha escrit:He vist a certs llocs que tenen un "mapa de Google maps" on la gent indica de quina població són. Quelcom així també podria tenir la seva gràcia de cara a veure d'on sóm d'una manera més gràfica.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Jordi: http://www.frappr.com/Steelman ha escrit:Aixo ho vaig mirar fa temps i vaig veure que no era tant facil.miquelpericas ha escrit:He vist a certs llocs que tenen un "mapa de Google maps" on la gent indica de quina població són. Quelcom així també podria tenir la seva gràcia de cara a veure d'on sóm d'una manera més gràfica.
Cliques sobre "get your own map" per a crear un mapa per a nosaltres. Cliques sobre "save" per a grabar-lo en blanc (cadascú s'haurà d'incloure dins el mapa). Cliques sobre "other sites" i tindràs el codi per adjuntar-ho a la web. Només faltarà que la gent es vagi afegint al mapa.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Més idees: Crec que la pàgina d'inici hauria de contenir quelcom més "interessant". Estaria bé que cridés a visitar la web. Per exemple, fer un collage de fotos.
També estaria bé de tenir un comptador de visites.
(Per descomptat, tot són suggeriments)
També estaria bé de tenir un comptador de visites.
(Per descomptat, tot són suggeriments)
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Un llibre de visites tampoc crec que fos mala idea.
I un lloc on deixar-hi les llistes d'enllaços interessants també anirien prou bé. Ja miraré d'agafar les llistes que tenim i classificar-les d'alguna manera perquè no siguin solament un conjunt sense ordre d'enllaços. :)
I un lloc on deixar-hi les llistes d'enllaços interessants també anirien prou bé. Ja miraré d'agafar les llistes que tenim i classificar-les d'alguna manera perquè no siguin solament un conjunt sense ordre d'enllaços. :)
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Una altra idea:
A la plana principal de la web, penjar-hi noticies recents del mon de la Moto. Per no carregar de feina a l'administrador, podrien ésser els mateixos usuaris de Mototurisme que pengessin les noticies que creguessin convenients. Per identificar-nos, es podria fer mitjançant els noms d'usuari del fòrum o els correus electrònics de mototurisme.
Per exemple, obrir un correu que fos noticies@mototurisme.cat. Aquest correu només acceptaria correus de @mototurisme.cat que anirien directament a l'apartat de noticies. (són solament idees)
A la plana, apareixerien les noticies de la última setmana, i tindriem un link a l'històric de noticies.
A la plana principal de la web, penjar-hi noticies recents del mon de la Moto. Per no carregar de feina a l'administrador, podrien ésser els mateixos usuaris de Mototurisme que pengessin les noticies que creguessin convenients. Per identificar-nos, es podria fer mitjançant els noms d'usuari del fòrum o els correus electrònics de mototurisme.
Per exemple, obrir un correu que fos noticies@mototurisme.cat. Aquest correu només acceptaria correus de @mototurisme.cat que anirien directament a l'apartat de noticies. (són solament idees)
A la plana, apareixerien les noticies de la última setmana, i tindriem un link a l'històric de noticies.
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Gràcies Miquel.
Tindrem molt en compte totes les sugerencies.
No hi ha ningu mes que vulgui fer-ne alguna?
Suposo que es pq ningu mira la web pq poc contingut te.
pero quin contingut voldrieu que tingues per consultar-la?
Quins continguts creieu que la gent que visita la web voldria trobar-hi?
Vinga va! Que mototurisme ho som tots!!
V's
Tindrem molt en compte totes les sugerencies.
No hi ha ningu mes que vulgui fer-ne alguna?
Suposo que es pq ningu mira la web pq poc contingut te.
pero quin contingut voldrieu que tingues per consultar-la?
Quins continguts creieu que la gent que visita la web voldria trobar-hi?
Vinga va! Que mototurisme ho som tots!!
V's
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
De ben segur que si poseu una noia en pilotes cada dia, tindrà una audiència exponencial! :lol: :lol: :lol: :lol:
Totalment d'acord!!! M'encantaria veure altres idees i altres propostes de la resta de gent del fòrum. :) La web és un raconet que pot quedar realment chulo si tots hi colaborem.Steelman ha escrit:Vinga va! Que mototurisme ho som tots!!
Album de fotos
Album de fotos