Preparació de la ruta de les sortides
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Preparació de la ruta de les sortides
Ahir degut a un incident en les cruïlles va quedar clar que gairebé ningú portava al seu navegador ni la ruta ni el restaurant ni res de res.
Jo em vaig trobar ens molts moments que ni sabia on parava. :shock:
He pensat que quan es fa el mapa amb la ruta per posar-la al fòrum, si enlloc de fer-la amb el google maps és fa amb el Tyre i es puja l'arxiu (p.e. a rapidshare) perquè el copiem directament al navegador, evitaríem problemes similars.
Es que tenir de fer la ruta un altra vegada per tenir-la per el diumenge, a vegades no pots o no tens temps o et fa mandra.
Vssssss
007
Jo em vaig trobar ens molts moments que ni sabia on parava. :shock:
He pensat que quan es fa el mapa amb la ruta per posar-la al fòrum, si enlloc de fer-la amb el google maps és fa amb el Tyre i es puja l'arxiu (p.e. a rapidshare) perquè el copiem directament al navegador, evitaríem problemes similars.
Es que tenir de fer la ruta un altra vegada per tenir-la per el diumenge, a vegades no pots o no tens temps o et fa mandra.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Doncs no se que dir-te Ramon. Potser no es bona idea que la gent porti la ruta complerta al seu GPS, la majoria de les vegades la ruta final NO es la mateixa que la que es planteja inicialment, com es el cas d’aquest diumenge passat. D’altra banda si que hi havien les coordenades del lloc de trobada, del Castell i del restaurant.
Ara, que lo millor es que no es perdi ningú, però en tots cas si que es aconsellable tenir un minin de idea de per on circularem. A la propera sortida potser ja no penjarem el mapa de la ruta, em sembla que no se’l mira ningú!!!
:mrgreen: :mrgreen:
Doncs no se que dir-te Ramon. Potser no es bona idea que la gent porti la ruta complerta al seu GPS, la majoria de les vegades la ruta final NO es la mateixa que la que es planteja inicialment, com es el cas d’aquest diumenge passat. D’altra banda si que hi havien les coordenades del lloc de trobada, del Castell i del restaurant.
Ara, que lo millor es que no es perdi ningú, però en tots cas si que es aconsellable tenir un minin de idea de per on circularem. A la propera sortida potser ja no penjarem el mapa de la ruta, em sembla que no se’l mira ningú!!!
Sort,
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No foteu, jo penso que esta molt bé tal com es fa fins ara, el fet de l'altre dia ha set esporàdic, jo sempre i potser algu ho ha vist darrera la maleta porto tots els mapes que penjeu i les coordenades de trobada.Albert ha escrit:Holaaaa,
No monto el navegador pq és el que dius tu Albert a vegades varia la ruta, però si que si jo em perdo al menys segur que us trobaré. I si totohom s'imprimeix els mapes per si d'acas ja esta.
Però vull repetir a set un fet esporàdic i amb molt facil solució, això esta funcionan de conya gent, aqui esta la gràcia també home una mica d'aventura.

- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Anem a pams........Albert ha escrit:A la propera sortida potser ja no penjarem el mapa de la ruta, em sembla que no se’l mira ningú!!!
Cal posar el mapa de la sortida, es imprescindible per fer-nos uns idea de la ruta que farem.
Per si no se m'ha entès bé repeteixo :
Si en lloc de fer el mapa amb el Google Maps es fa amb el Tyre amb la mateixa feina tindrem un arxiu itn amb la ruta per posar als navegadors, ni més ni menys.
Aquest arxiu es penja a rapidshare, et voilà, c'est fini le travail
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Que seria d’una sortida sense anècdotes per explicar!!
, la del Penedès no ha estat menys. Ha estat amb anècdotes i una mica de marxa fina, com diu en Siono.
La ruta estava pensada per poder fer i desfer, i emmotllar-nos als deshoraris que poguessin sortir, com així va ser.
La ruta penjada nomes era per donar una idea de com seria el recorregut. De fet no el vam fer al complert (ens ho imaginavem d'un bon principi), el vam retallar una mica per ajustar-nos al horari de visita que teníem concertat amb el Castell, aixì que en aquesta ocasió un arxiu *.itn no ens hagués servit de gran cosa.
Per altre banda, estic d’acord amb el James Bond, en que s’ha de millorar en la manera de fer, però l’hi dono voltes i voltes al tema i no se’m ocurreix res. :roll:
La ruta estava pensada per poder fer i desfer, i emmotllar-nos als deshoraris que poguessin sortir, com així va ser.
La ruta penjada nomes era per donar una idea de com seria el recorregut. De fet no el vam fer al complert (ens ho imaginavem d'un bon principi), el vam retallar una mica per ajustar-nos al horari de visita que teníem concertat amb el Castell, aixì que en aquesta ocasió un arxiu *.itn no ens hagués servit de gran cosa.
Per altre banda, estic d’acord amb el James Bond, en que s’ha de millorar en la manera de fer, però l’hi dono voltes i voltes al tema i no se’m ocurreix res. :roll:
Salutacions moteres.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Angel ha escrit:..., però l’hi dono voltes i voltes al tema i no se’m ocurreix res. :roll:
1) Som Catalans
2) No és un tema tècnic
3) És econòmic
4) Potser no hi ha res a fer
5) Som Catalans
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:oops: :oops: :oops:
Ei, ho sento, he estat una mica massa brusc, evidentment que no deixarem de penjar el mapa i les coordenades, i si ho podem millorar com diu el James Bond, ho farem segur, però això no treu que no sou pas la majoria els que porteu totes les dades necessàries.Albert ha escrit: ... A la propera sortida potser ja no penjarem el mapa de la ruta, em sembla que no se’l mira ningú!!!
Això està molt be, però pot ser perillós!! Podria arribar a passar que tu estesis tranquil•lament amb un vermutillo..... i nosaltres buscant-te!!! Ull amb això, està be, però cal avisar a algú que no estàs amb nosaltres!!!CarlosGT ha escrit:jo sempre arribo al punt de sortida i no amb perdo, ho publiqueu molt be, amb coordenades i tot, l'ideal si un dia en ruta em perdo és tenir l'adreça del restaurant igual que publiqueu la de sortida, així podre esperar tranquilament fent "el vermutillo" mentre arribeu
:oops: :oops: :oops:
Sort,