Comptaquilòmetres A La Web

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Comptaquilòmetres A La Web

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 04, 2010 8:37 am

Aquest és un missatge adreçat principalment als administradors de la pàgina.

Trobaríeu interessant, ara que comencem l'any, posar un comptador de quilòmetres recorreguts per a tota la comunitat que formem mototurisme ?

Hi ha altres pàgines que ho tenen i ho trobo una curiositat molt interessant.
El tema seria que cada sortida que es fa (ja siguin les mensuals o altres que es vagin proposant) es faci un recompte dels quilòmetres recorreguts, multiplicat pel nombre de motos i es vagin sumant al comptador. Podríem quedar sorpresos de l'escàndol de km !!! :eyes

No se quina hauria de ser la metodologia... si només compten els km estrictes de la sortida o també els de l'aproximació de cada participant ? (jo voto per que també comptin els de l'aproximació), si les sortides que fem els membres de mototurisme un diumenge qualsevol, amb altra gent que no és del nostre colectiu, també compten ?... Bé, això ja ho decidiriem entre tots.

Tampoc sé tècnicament com es pot resoldre... si cada usuari posa els seus km en un apartat preparat a la web i el comptador s'actualitza automàticament ?, si s'envia per email els km recorreguts a alguna adreça per tal que "algú" els incorpori al comptador ?, si el road-lider de cada sortida s'encarrega de posar-ho (o comunicar-ho al qui ho posi) ?... hi ha mil possibilitats !

Vinga... digueu-hi la vostra !!! :mestre
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 04, 2010 8:57 am, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Comptaquilòmetres A La Web

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 04, 2010 10:00 am

Moltes gràcies per la idea! Qualsevol proposta és benvinguda. Ens podries passar algun exemple d'alguna pàgina web que ho tinguin? Així hi podriem donar una ullada. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 04, 2010 10:06 am

Hola Miquel.
Jo ho he vist al Club de Motos BMW, encara que no se si els funciona gaire bé, doncs al 2010 diuen que ja han fet més de 150.000 Km :shock:
Et deixo l'enllaç: http://www.clubdemotosbmw.com/default.asp

Vsss i km !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 04, 2010 3:27 pm

Doncs no és mala idea, no senyor. :D

El problema és argumentar la quantitat de km's individuals o col.lectius, tant aproximats com reals...... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 8:29 am

[quote user="Randy-650" post="101522"]Doncs no és mala idea, no senyor. :D

El problema és argumentar la quantitat de km's individuals o col.lectius, tant aproximats com reals...... :roll:[/quote]

Home, jo crec que ens hem de fiar del que digui la gent (si ens enganyen, s'enganyen ells mateixos).
Abans de la sortida de casa es posa el parcial a 0 i a l'arribada es fa la lectura. Tant fàcil com això !! :razz:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 08, 2010 5:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 4:05 pm

Apa, per anar fent boca, us poso el detall dels km que vaig fer amb la meva primera sortida amb Mototurisme.
Va ser el dia 1 de gener, i vàrem anar de Castellolí a veure sortir el sol al Cap de Creus. En total 437 km, anant per l'AP7 i retornant per la N-II i C25 (segons google maps). :cool:

Imatge
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. gen. 05, 2010 4:36 pm

Hi han km i Km. Autopistes i revolts.

Jo he fet 750 km en 6 horetes i 750 km en 15 hores; amb aturades incloses. Sempre són 750 km, els primers una merda, els segons vaig acabar amb un somriure sota al nas, el cos cansat i un xic de tendinits.

També 450 km pels Alps amb pluja tot el dia i boira als ports, amb 13 hores, i anant per feina; de fet varen ser 6 dies seguits amb aquests kilometratges, meteorologia i horaris

És tot molt relatiu

Reflexionem companys, reflexionem !!!!

Comptem KM?

Comptem Hores en Moto?

Comptem Divertimento?
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 4:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 5:07 pm

Efectivament Kel. Però tot son quilòmetres. El que jo proposava es precisament comptabilitzar-los, sense entrar en quins tenen "mes valor", si els fets pels Alps o per l'autovia de la costa.

Ja se que 450 Km pels Alps amb pluja costen més de fer que 750 per l'autopista, però per mí, a l'hora de comptabilitzar els quilòmetres que faig, això no hi vol dir res. Si un dia tinc ganes de "guerra", doncs m'en vaig a fer "maioles" (carretera revirada prop d'Igualada) i si estic dropo, doncs agafo l'autovia i el nano petit i anem a fer un passeig fins a Cervera. Tot son quilòmetres... ep, al meu entendre. :cool:

Si de cas no cal posar qui ha fet què... només la totalitat de quilòmetres. ;)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 5:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”