FIRMA
Moderador: Airald
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
FIRMA
Seria interessant saber les mides màximes per posar fotos, o fer muntatges a la firma. M’agrada canviar-la sovint i voldría saber quines mides màximes puc tenir com a referència
:roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: FIRMA
No hi ha unes mides màximes preestablertes. Sempre s'ha confiat en el bon criteri dels usuaris.
De cara a fer la vostra signatura heu de tenir en compte que, és molt recomanable que no sigui massa gran per facilitar el seguiment dels fils. Si la signatura és molt gran, només es veuen signatures, i el contingut dels vostres missatges costa de llegir.
La signatura que tens ara mateix és força correcte en quan a tamany es refereix, segons el meu parer.
De cara a fer la vostra signatura heu de tenir en compte que, és molt recomanable que no sigui massa gran per facilitar el seguiment dels fils. Si la signatura és molt gran, només es veuen signatures, i el contingut dels vostres missatges costa de llegir.
La signatura que tens ara mateix és força correcte en quan a tamany es refereix, segons el meu parer.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo penso que el criteri que tindria que aplicar cadascú, es la de utilitzar una mida que no carregués massa el fìl ni la vista
Hi han fòrums que quan vols seguir el que diuen es gairebé impossible de fer-ho, ja que només es veuen les firmes dels usuaris, carregadíssimes de contingut i de mida.
Jo penso que quan mes gran es la firma mes mal d'ulls fa. Ep !! es només la meva opinió eh !!
Vssssss
007
Hi han fòrums que quan vols seguir el que diuen es gairebé impossible de fer-ho, ja que només es veuen les firmes dels usuaris, carregadíssimes de contingut i de mida.
Jo penso que quan mes gran es la firma mes mal d'ulls fa. Ep !! es només la meva opinió eh !!
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joan XT" post="101602"]Hummmm... estoy en ello. :pcenfado[/quote]
Com que veig que no te'n surts, ja te la faig jo més petitoneta. Et va bé aquest tamany?

Com que veig que no te'n surts, ja te la faig jo més petitoneta. Et va bé aquest tamany?

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="105751"]Xurrumeku!
Un bona mida per la imatge de la firma és 150ppp d'alçada.
Et deixo un exemple....

Salut![/quote]
Totalment d´acord ;)
Com ha dit algu en aquest fil, l´important del forum es el contingut i no les firmes individuals, per aixo millor tenir la firma d´un tamany moderat.
Gracies a tots, per ajustar-se en aquests parametres
Un bona mida per la imatge de la firma és 150ppp d'alçada.
Et deixo un exemple....

Salut![/quote]
Totalment d´acord ;)
Com ha dit algu en aquest fil, l´important del forum es el contingut i no les firmes individuals, per aixo millor tenir la firma d´un tamany moderat.
Gracies a tots, per ajustar-se en aquests parametres
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="106124"]
Gracies a tots, per ajustar-se en aquests parametres[/quote]
+1
Si un mira el 90% de les signatures, veurà que tenen un tamany moderat. Només cal seguir aquest exemple per saber si la signatura d'un mateix té un tamany correcte. Quant més gran sigui, més incomodarà la lectura i fluidesa del fòrum. Penso que tots són prou conscients i responsables per saber què hem de fer al respecte.
Gracies a tots, per ajustar-se en aquests parametres[/quote]
+1
Si un mira el 90% de les signatures, veurà que tenen un tamany moderat. Només cal seguir aquest exemple per saber si la signatura d'un mateix té un tamany correcte. Quant més gran sigui, més incomodarà la lectura i fluidesa del fòrum. Penso que tots són prou conscients i responsables per saber què hem de fer al respecte.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos