Visites Als Fils
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Visites Als Fils
Una proposta i una pregunta per els administradors i "experts" de Mototurisme.
És normal que un fil com el de la sortida de demà (a la Selva) tingui 5942 visites, o el Dinar de Nadal 6775, o la Conca de Barberà 5321, i els consells per les sortides, només 2199?. :?:
Seria interessant de fer un "rànquing" amb els fils més visitats i el que han tingut més participaciÓ? Ens podria donar una idea de quins son els interessos del que participem al fòrum.
Sembla que hi deu haver un error en el comptador de visites i de temes. Per exemple: a la taula de "Fòrums", al Fòrum "Calendari i sortida del mes", anuncia 19 temes i 303 visites. Quan entres, jo he comptat 9 temes i un total de 408 respostes i 11.151 visites !!!!!
Teniu clar que a aquesta hora estic treballant i amb poca feina, no? :razz: :razz:
Fins d'aqui 5 hores a Hostalric
És normal que un fil com el de la sortida de demà (a la Selva) tingui 5942 visites, o el Dinar de Nadal 6775, o la Conca de Barberà 5321, i els consells per les sortides, només 2199?. :?:
Seria interessant de fer un "rànquing" amb els fils més visitats i el que han tingut més participaciÓ? Ens podria donar una idea de quins son els interessos del que participem al fòrum.
Sembla que hi deu haver un error en el comptador de visites i de temes. Per exemple: a la taula de "Fòrums", al Fòrum "Calendari i sortida del mes", anuncia 19 temes i 303 visites. Quan entres, jo he comptat 9 temes i un total de 408 respostes i 11.151 visites !!!!!
Teniu clar que a aquesta hora estic treballant i amb poca feina, no? :razz: :razz:
Fins d'aqui 5 hores a Hostalric
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 24, 2010 3:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Visites Als Fils
Jo si que els tinc comptats els fils més visitats, però alguns m'estimo més no recordal's. :( Això sí, molt bona la teva observació de que no quadren els comptadors. :lol:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Espia" post="105196"]Sembla que hi deu haver un error en el comptador de visites i de temes. Per exemple: a la taula de "Fòrums", al Fòrum "Calendari i sortida del mes", anuncia 19 temes i 303 visites. Quan entres, jo he comptat 9 temes i un total de 408 respostes i 11.151 visites !!!!![/quote]
Espia, a la taula de forums, al forum calendari i sortida del mes, anuncia 19 temes i 304 missatges (no pas visites). Dins, jo he comptat unes 285 respostes. Si li sumem els fils (que n'hi ha 8), ens dona un total de 293 missatges (una petita diferència d'11, que ja investigaré a què es deu ;) ). L'anunci global no computa aquí ja que realment penja del fil "Tauler d'anuncis".
Espia, a la taula de forums, al forum calendari i sortida del mes, anuncia 19 temes i 304 missatges (no pas visites). Dins, jo he comptat unes 285 respostes. Si li sumem els fils (que n'hi ha 8), ens dona un total de 293 missatges (una petita diferència d'11, que ja investigaré a què es deu ;) ). L'anunci global no computa aquí ja que realment penja del fil "Tauler d'anuncis".
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Miquelpericas" post="105201"][quote user="Espia" post="105196"]Sembla que hi deu haver un error en el comptador de visites i de temes. Per exemple: a la taula de "Fòrums", al Fòrum "Calendari i sortida del mes", anuncia 19 temes i 303 visites. Quan entres, jo he comptat 9 temes i un total de 408 respostes i 11.151 visites !!!!![/quote]
Espia, a la taula de forums, al forum calendari i sortida del mes, anuncia 19 temes i 304 missatges (no pas visites). Dins, jo he comptat unes 285 respostes. Si li sumem els fils (que n'hi ha 8), ens dona un total de 293 missatges (una petita diferència d'11, que ja investigaré a què es deu ;) ). L'anunci global no computa aquí ja que realment penja del fil "Tauler d'anuncis".[/quote]
Ei Miquel, tens tota la raó. He confós visites per respostes. Ho sento, era l'hora en que ho he fet: devia estar dormit....Et sembla que la diferència de missatges que hi han podria ser perquè no compatibilitzar el primer? és a dir, el missatge del qui obre el fil? El que segueix sense quadrar-me és el número de temes. S'anuncien 19 i ara en veig només 7 (sense sumar els de l'anunci global).
No t'hi capfiquis, és un "divertimento" de quan algú està avorrit i amb temps lliure ;)
Espia, a la taula de forums, al forum calendari i sortida del mes, anuncia 19 temes i 304 missatges (no pas visites). Dins, jo he comptat unes 285 respostes. Si li sumem els fils (que n'hi ha 8), ens dona un total de 293 missatges (una petita diferència d'11, que ja investigaré a què es deu ;) ). L'anunci global no computa aquí ja que realment penja del fil "Tauler d'anuncis".[/quote]
Ei Miquel, tens tota la raó. He confós visites per respostes. Ho sento, era l'hora en que ho he fet: devia estar dormit....Et sembla que la diferència de missatges que hi han podria ser perquè no compatibilitzar el primer? és a dir, el missatge del qui obre el fil? El que segueix sense quadrar-me és el número de temes. S'anuncien 19 i ara en veig només 7 (sense sumar els de l'anunci global).
No t'hi capfiquis, és un "divertimento" de quan algú està avorrit i amb temps lliure ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Pasqual, perquè no t'aficiones a la petanca??? O jugar a la butifarra al bar, o a anar a visitar les obres públiques??? :mrgreen:
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 24, 2010 10:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="105303"]Pasqual, perquè no t'aficiones a la petanca??? O jugar a la butifarra al bar, o a anar a visitar les obres públiques??? :mrgreen:[/quote]
A partir d'ara quan no pugui dormir, em dedicaré a comptar Pans.. :lol: :lol: :lol: :lol: (i a mirar com porten l'amortidor :cerv )
A partir d'ara quan no pugui dormir, em dedicaré a comptar Pans.. :lol: :lol: :lol: :lol: (i a mirar com porten l'amortidor :cerv )
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Espia" post="105196"]
Fins d'aqui 5 hores a Hostalric[/quote]
EL GUANYADOR ES......................... ¿??????????????????????????
:b9 :b9 :b9
Fins d'aqui 5 hores a Hostalric[/quote]
:b9 :b9 :b9
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Xurrumeku" post="105360"]
:b9 :b9 :b9[/quote]
N'hi han varios de molt visitats
Quines son les nostres motos
Aventura Patagonia
Sera que interesa a la majoria.. Un post si no enteressa no es converteix en el mes visitat. Tambe n´hi han de antics amb moltes menys lectures (contant les dels robots)
Com aquest post teu viewtopic.php?f=8&t=6774&p=90002&highlight=#p90002
O aquest altre meu viewtopic.php?f=8&t=1994
;) aixo va com va ;)
Parlant del important del fil obert per l´espia...
Tot i que pot semblar una contradicció...
El fet de que el de les normes nomes hi hagin 2000 lectures no ho trobo pas malament.
Mira..el fil de la sortida els 5 administradosr hi entrem a diari moltissimes vegades per actualitzar les llistes. Els usuaris hi entreu moolts cops per veure qui s'ha apuntat, per veure si us hem apuntat be el menjar,.per fer rectificacions,...
En canvi el de les normes tingui 2000 lectures esta molt be, una vegada l´has llegit ja l´has entes, aixo vol dir que molta gent que ve a les sortides (no hem estat pas 2000 persones diferents a lse sortides) sels ha rellegit.
Crec que com tot s´ha de fer una lectura acurada del assumpte ;)
Aventura Patagonia
Sera que interesa a la majoria.. Un post si no enteressa no es converteix en el mes visitat. Tambe n´hi han de antics amb moltes menys lectures (contant les dels robots)
;) aixo va com va ;)
El fet de que el de les normes nomes hi hagin 2000 lectures no ho trobo pas malament.
Mira..el fil de la sortida els 5 administradosr hi entrem a diari moltissimes vegades per actualitzar les llistes. Els usuaris hi entreu moolts cops per veure qui s'ha apuntat, per veure si us hem apuntat be el menjar,.per fer rectificacions,...
En canvi el de les normes tingui 2000 lectures esta molt be, una vegada l´has llegit ja l´has entes, aixo vol dir que molta gent que ve a les sortides (no hem estat pas 2000 persones diferents a lse sortides) sels ha rellegit.
Crec que com tot s´ha de fer una lectura acurada del assumpte ;)
Ex ...moltes coses
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Steelman" post="105365"]
Aventura Patagonia
;) aixo va com va ;)
[/quote]
Em fa gràcia, perquè si jo hagués posat el post de l'espia, m'habrias dit el mateix.
:lol:
Aventura Patagonia
;) aixo va com va ;)
[/quote]
Em fa gràcia, perquè si jo hagués posat el post de l'espia, m'habrias dit el mateix.
:lol:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Espia" post="105336"][quote user="Alucinamaripili" post="105303"]Pasqual, perquè no t'aficiones a la petanca??? O jugar a la butifarra al bar, o a anar a visitar les obres públiques??? :mrgreen:[/quote]
A partir d'ara quan no pugui dormir, em dedicaré a comptar Pans.. :lol: :lol: :lol: :lol: (i a mirar com porten l'amortidor :cerv )[/quote]
Hosti quin matí que em va donar.....estava per vendre'm la moto o llençar-la. A la tronada anava sola.
S'ha de ser capullo per no pensar-hi, però no hi vaig pensar. :oops:
A partir d'ara quan no pugui dormir, em dedicaré a comptar Pans.. :lol: :lol: :lol: :lol: (i a mirar com porten l'amortidor :cerv )[/quote]
Hosti quin matí que em va donar.....estava per vendre'm la moto o llençar-la. A la tronada anava sola.
S'ha de ser capullo per no pensar-hi, però no hi vaig pensar. :oops:
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Steelman" post="105365"].........N'hi han varios de molt visitats
Aventura Patagonia Ep! els blocs no hi compten.. :lol: :lol:
......
Crec que com tot s´ha de fer una lectura acurada del assumpte ;)[/quote]
L'escrit en vermell és meu..
Entés. Sigui com sigui, el que està clar és que el fòrum està viu i ben viu. Que duri molts anys![/
Aventura Patagonia Ep! els blocs no hi compten.. :lol: :lol:
......
L'escrit en vermell és meu..
Entés. Sigui com sigui, el que està clar és que el fòrum està viu i ben viu. Que duri molts anys![/
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 1:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Pascual no facis trampa i posis comentaris a on no hi eren, eh!!
:evil: :evil: :evil:
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Un fil interessant... :eyes :eyes :eyes hi entraré 4 vegades al dia pe veure les novetats, de pas es veurà incrementat el número de visites i si de cas de tant en tant el pujaré no sigui que és perdi. :D :D :D :D
Com diuen els entesos ...hi ha mentires, grans mentires i estadístiques.
El fòrum es viu i ben viu, i soc del parer que els comptadors no són el reflex de si un tema és o no interessant, el més important és que s´hi diu o que s´hi veu.
Per exemple un dels meus preferits es el "Racó de la fotografia" i a voltes l´hem de rescatar perquè es perd, és llei de vida.
Salut! ;)
Com diuen els entesos ...hi ha mentires, grans mentires i estadístiques.
El fòrum es viu i ben viu, i soc del parer que els comptadors no són el reflex de si un tema és o no interessant, el més important és que s´hi diu o que s´hi veu.
Per exemple un dels meus preferits es el "Racó de la fotografia" i a voltes l´hem de rescatar perquè es perd, és llei de vida.
Salut! ;)
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Albert" post="105573"]Holaaaa,
:evil: :evil: :evil:[/quote]
Pensava que ja es veiea que era editat al ser d'un altre color. Ara ho arreglo, i com diu en Panotxa, de paso faig pujar el núm de visites :lol: :lol: :lol:
:evil: :evil: :evil:[/quote]
Pensava que ja es veiea que era editat al ser d'un altre color. Ara ho arreglo, i com diu en Panotxa, de paso faig pujar el núm de visites :lol: :lol: :lol:
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
[quote user="Steelman" post="105365"][quote user="Xurrumeku" post="105360"]
Sera que interesa a la majoria.. Un post si no enteressa no es converteix en el mes visitat.
Sera que interesa a la majoria.. Un post si no enteressa no es converteix en el mes visitat.
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire