Fotos De Les Sortides

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Xepe71 » dt. nov. 16, 2010 1:27 pm

En les dues sortides que he fet amb vosaltres (fantàstiques) acabem tots amb un munt de fotos, que volem compartir (i compartim) per els mètodes més diversos. Jo per exemple utilitzo el Picasa i només adjunto un link, d'altres fan servir l'imageshack, etc.

La meva suggerencia és millorar el sistema, de manera que tothom pogués anar a un sol lloc per descarregar-se les fotos en un sol fitxer, o visualitzar-les en una sola pàgina.

Ara per ara el que fem és obrir un post on anem volcant les fotos o la nostra selecció, que ja està bé, però crec que seria interessant el poder anar a un sol lloc per descarregar-se un fitxer ZIP i que allà dins hi hagin totes les fotos, o com a mínim on tenir totes les fotos controlades.

No sé qui servei podria donar això, per exemple Picasa permet posar un munt de fotos, i filtrar-les per noms, però no tinc constància de poder descarregar-me tot un album sencer... Alguna idea?
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Sergi3 » dt. nov. 16, 2010 2:15 pm

Això estaria be, però crec, i soposo que els administrador ja ho diran, que l'espai que es faria servir en el servidor seria massa gran i hauria un moment en que se saturaria, per aixo ho fem d'aquesta manera
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 16, 2010 2:34 pm

Tal i com t´ha dit el Sergi es complicat.

Si per exemple fessim una conta conjunta de PIcassa, cada sortida estaria plena (te unlimit) i n´hauriem d´anar creant cada més una.
Si la volguessim pujar al servidor del forum....hauriem de pagar un dineral!!!

A la Biblioteca, a mida que tenim temps anem pujant un recull de fotos de les que s´han penjat, fent una cronica fotografica de la sortda (ara ho tenim una mica desactualitzat)

Per altra banda, els albums de picassa si que es poden descarregar.

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 16, 2010 2:44 pm

[quote user="Xepe71" post="146699"]En les dues sortides que he fet amb vosaltres .....[/quote]

Tu vas venir diumenge????? :eyes

No et vaig veure. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Xepe71 » dt. nov. 16, 2010 4:35 pm

Se m'ocorria obrir un compte (per exemple a Picasa) on tothom del fòrum hi tindria accès per postejar. O potser controlar a la gent que hi volgués enviar les fotos, i accès lliure per veure-les i filtar-les, que no sé si es pot fer això.

S'hauria de comprovar, però potser obrint un copmte a l'any en tindriem prou. Tingueu en compte que les dimensions de les fotos són reduïdes, comparades amb les originals (em sembla que fan com a molt 1200x960, i això poden ser 100 o 200kb per foto. Fent càlculs ràpids, hauriem de penjar 10 000 fotos per omplir el compte, unes 800 fotos per sortida, que no crec que actualment fem/publiquem... o si? L'alternativa seria fer-ne mes, una cada sis mesos, o fins i tot una al mes, creant usuaris del tipus "MTnovembre2010"...

A veure si aconsegueixo fer una proposta amb cara i ulls. Els comentaris seran benvinguts!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 16, 2010 8:22 pm

Jo tinc moltes i moltes imatges .

Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. nov. 16, 2010 10:46 pm

[quote user="Mareta" post="146758"]Jo tinc moltes i moltes imatges .
Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.[/quote]

Vols dir ???? Mai ho hagues dit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Xepe71 » dt. nov. 16, 2010 10:57 pm

[quote user="Mareta" post="146758"]Jo tinc moltes i moltes imatges .

Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.[/quote]

Mareta,

en primer lloc, un plaer haver-te conegut!

I si, això crec que és el que busco, un lloc comú on tothom pugui accedir. No sé si Picasa permet compartir fotos en grups, potser posant una etiqueta comuna, però voldria arribar a descarregar-les totes de cop, o com a mínim descarregar alguna selecció que hagi fet, sense haver de clickar 500 vegades a tort i a dret. La opció d'haver de borar-les al cap de 25 dies no està malament (si no has tingut interès en les fotos durant aquest temps, pq les he de guardar durant 1 any?!

Donant un cop d'ull a Picasa, sembla que la opció "Google Buzz" si que permeti això. Deixeu que faci uns experiments, i a veure si arribem a algun lloc
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 17, 2010 7:33 pm

[quote user="Xepe71" post="146805"][quote user="Mareta" post="146758"]Jo tinc moltes i moltes imatges .

Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.[/quote]

Mareta,

en primer lloc, un plaer haver-te conegut!

I si, això crec que és el que busco, un lloc comú on tothom pugui accedir. No sé si Picasa permet compartir fotos en grups, potser posant una etiqueta comuna, però voldria arribar a descarregar-les totes de cop, o com a mínim descarregar alguna selecció que hagi fet, sense haver de clickar 500 vegades a tort i a dret. La opció d'haver de borar-les al cap de 25 dies no està malament (si no has tingut interès en les fotos durant aquest temps, pq les he de guardar durant 1 any?!

Donant un cop d'ull a Picasa, sembla que la opció "Google Buzz" si que permeti això. Deixeu que faci uns experiments, i a veure si arribem a algun lloc[/quote]

Un plaer compartit, sens dubte.

Quant sapigues alguna cosa més ja ens diràs ... i ho acabem de comentar.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 17, 2010 7:34 pm

[quote user="STELVIO 00" post="146802"][quote user="Mareta" post="146758"]Jo tinc moltes i moltes imatges .
Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.[/quote]

Vols dir ???? Mai ho hagues dit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Tinc les que publico i ..... les que no publico .... (de moment ..... ;) )

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: GRUM » dc. nov. 17, 2010 7:36 pm

Bufa, doncs el dia que et posis a fer "xantatges" això serà un no parar ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 17, 2010 8:05 pm

[quote user="Mareta" post="146911"][quote user="STELVIO 00" post="146802"][quote user="Mareta" post="146758"]Jo tinc moltes i moltes imatges .
Tinc per costum penjar durant uns 25 dies TOTES les imatges al Picassa per si algú les vol descarregar i abans de la propera sortida trec la majoria guardant les que més m´agradan.

De totes maneres a casa les guardo quasi totes en una memòria externa.[/quote]

Vols dir ???? Mai ho hagues dit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Tinc les que publico i ..... les que no publico .... (de moment ..... ;) )[/quote]


Aquestes son les que em fan por :tremolant :tremolant :tremolant
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. nov. 17, 2010 8:26 pm

[quote user="Xepe71" post="146805"] però voldria arribar a descarregar-les totes de cop, o com a mínim descarregar alguna selecció que hagi fet, sense haver de clickar 500 vegades a tort i a dret. [/quote]

L'Steelman ja havia contestat :

[quote user="Steelman" post="146705"]Per altra banda, els albums de picassa si que es poden descarregar.[/quote]


Els àlbums de Picasa es poden descarregar amb només dos o tres clics i et baixes al teu ordinador la carpeta amb totes les fotos que hi han.

Vssasssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 17, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: Fotos De Les Sortides

Entrada Autor: Koper » dj. gen. 27, 2011 9:45 pm

jo les fotos les pujo primer a imageshack, ke permet pujar varies d'una tacada.
abans... les converteixo amb el acdsee a 800x600, ke es pot automatitzar perke faci totes les fotos d0una carpeta de cop...

també aprofito per pujar-les al facebook.

despres, faig un video mes personalitzat amb les fotos originals, a fullhd o hd, els hi poso musica i mola mes.
aquest el comprimeixo a mp4 i el pujo al meu canal de youtube...
la gent ho sol agrair mes :D

tots akests son gratuits, i, de moment, ilimitats :)

un exemple: http://www.youtube.com/user/koper73
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”