Moderador: Airald
Ep !!!Jesus ha escrit:Quines fotos més guapes ... sou uns craks !!! :aplau1 Jo estic preparant uns vídeos de cada un dels dies d'aquest fantàstic viatge.
Aquest és el primer, el del 30 d'Abril, que vam pujar en Pep1600, en Jutge i un servidor de Torrefarrera fins a Alfaro. :run
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Salut !!! 8)
Espero que et recuperis aviat...i puguis viure- ho en primera persona...Ànims!!!Ad_hoc ha escrit:Quines fotos i vídeos mes guapos!
I jo a casa florint-me amb el peu fotut esperant per tornar a agafar la moto. Quina envejaaaaaaa!
Gràcies per compartir
Bé, ja us vaig dir que trigaria una mica ... aquí teniu el del dia 3 ... de un i do la de llocs que vam visitar.Jesus ha escrit:Ep !!!Jesus ha escrit:Quines fotos més guapes ... sou uns craks !!! :aplau1 Jo estic preparant uns vídeos de cada un dels dies d'aquest fantàstic viatge.
Aquest és el primer, el del 30 d'Abril, que vam pujar en Pep1600, en Jutge i un servidor de Torrefarrera fins a Alfaro. :run
Salut !!! 8)
Ja tinc el segon vídeo enllestit :mrgreen: ... en el que continuem tots tres d'Alfaro fins a Frias, per després de dinar continuar ruta ja amb tot el grup fins a Cangas d'Onís. :run
Salut !!! 8)
PD: agrair als fotogràfes del grup part del material dels vídeos ... :Thanks1