Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Holaaaa,
Cuideu-vos força, que passeu un Bon Nadal, i fins aviat.
:brindis :kiss :ksss
Cuideu-vos força, que passeu un Bon Nadal, i fins aviat.
:brindis :kiss :ksss
Sort,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Quina fred que fa :tremolant :tremolant :tremolant

a.... Viena ( avui ) :kiss

a.... Viena ( avui ) :kiss
- Eva
- Presentats
Sort que no vivim en un país fred. Aquí a la Republique Txeca, el sol sempre està humit i he vist molt poques motos, de fet n'he vist 2 i prou i ahir 8 vespes :eyes :eyes :eyes .

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 30, 2009 4:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
- Ubicació: Baix Empordà
A Budapest no hi Han motos. Nomes un parell tant velles que semblan de l any de la catapum. Les fotos quant arrivem.
- Eva
- Presentats
Back to reality !!!!!!
Vinga, a falta de 37 díes per marxar, començem a posar-nos les piles que ja estem en capilla :tremolant :tremolant :tremolant .
Vinga, a falta de 37 díes per marxar, començem a posar-nos les piles que ja estem en capilla :tremolant :tremolant :tremolant .
- Eva
- Presentats
Per cert, Sagal, fins el día 9 m´he quedat sense la 1200. El meu fill diu que també hi vol fer algún km. aprofitant que está per aquí.
Crec que hauré d´anar amb la 800 a veure sortir el sol a Cap de Creus-.
Crec que hauré d´anar amb la 800 a veure sortir el sol a Cap de Creus-.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Un plaer tornar-vos a llegir de nou per aquí ;)
Per cert, a veure si algun dia (més endavant) tinc la oportunitat d'escapar-me pels teus territoris, m'agradaria veure en persona aquesta 800 amb seient bagster :shock:
De fet, no ho diguis a ningú però em sembla que hi ha apostes obertes a veure quina una en prepares ara :b9 :b9 :b9
Fins aviat :kiss
Per cert, a veure si algun dia (més endavant) tinc la oportunitat d'escapar-me pels teus territoris, m'agradaria veure en persona aquesta 800 amb seient bagster :shock:
De fet, no ho diguis a ningú però em sembla que hi ha apostes obertes a veure quina una en prepares ara :b9 :b9 :b9
Fins aviat :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja la tenim aqui de nou! :D
Mareta, com ha anat l'entrenament de shooping? :mrgreen:
Ara sí que t'hauràs de posar le piles de veritat....
Ara sí que t'hauràs de posar le piles de veritat....

- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="100691"]Un plaer tornar-vos a llegir de nou per aquí ;)
Fins aviat :kiss[/quote]
Hola Cabreta :kiss
Estic de vacançes , però de nou a casa.
Ja era hora..... m´he passat 8 díes de visita cultural per el centre d´Europa, amb una fred........ uns -3º i fent uns horaris plenament de "guiri".
Avui, constipada como una sopa, volia agafar la moto..... però faré 24 hores de bondat i l´1 cap a Cap de Creus amb tramontana o sense.
Per cert, el día que volguis t´espero i sortim. Si vens amb cotxe, et deixo la 800 i jo agafaré la 1200 ( si el meu fill me la deixa).
Vaig estar pensant amb l´últim escrit teu i la veritat es que no hi crec massa amb aquestes coses. Crec més amb l´esforç del día a día i tambe amb la mentalització diaria.
Marxar tants dies fora de casa ..... no sé ..... em costa molt i molt.
Hi han moltes maneres de marxar,.... en un principi volia marxar de vacançes i ja está, últimament crec que em compraré un notebook o un laptop per estar conectada amb el despatx,....no ho sé.
Si faig cas al meu company de ruta, en Pasqual,..... vacançes i ja está, però em conec i...... crec que marxaré prou preparada per conectar-me a la primera xarxa WI.Fi i parlar via SKIPE i poguer enviar cróniques sovint amb les millors fotos.
Ara ja he d´anar polint molts d´aspectes i deixar-ho tot per bé.
Si vols baixar cap a l´Empordà...... t´espero ;)
Fins aviat :kiss[/quote]
Hola Cabreta :kiss
Estic de vacançes , però de nou a casa.
Ja era hora..... m´he passat 8 díes de visita cultural per el centre d´Europa, amb una fred........ uns -3º i fent uns horaris plenament de "guiri".
Avui, constipada como una sopa, volia agafar la moto..... però faré 24 hores de bondat i l´1 cap a Cap de Creus amb tramontana o sense.
Per cert, el día que volguis t´espero i sortim. Si vens amb cotxe, et deixo la 800 i jo agafaré la 1200 ( si el meu fill me la deixa).
Vaig estar pensant amb l´últim escrit teu i la veritat es que no hi crec massa amb aquestes coses. Crec més amb l´esforç del día a día i tambe amb la mentalització diaria.
Marxar tants dies fora de casa ..... no sé ..... em costa molt i molt.
Hi han moltes maneres de marxar,.... en un principi volia marxar de vacançes i ja está, últimament crec que em compraré un notebook o un laptop per estar conectada amb el despatx,....no ho sé.
Si faig cas al meu company de ruta, en Pasqual,..... vacançes i ja está, però em conec i...... crec que marxaré prou preparada per conectar-me a la primera xarxa WI.Fi i parlar via SKIPE i poguer enviar cróniques sovint amb les millors fotos.
Ara ja he d´anar polint molts d´aspectes i deixar-ho tot per bé.
Si vols baixar cap a l´Empordà...... t´espero ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="100692"]Ja la tenim aqui de nou! :D
Ara sí que t'hauràs de posar le piles de veritat....[/quote]
Hola Randy:
El shooping ha anat de fábula.- és a dir- no he comprat res. Només visites culturals ,ciutats, castells, sinagogues, termes, poblets......
Ara ja....... la propera sortida important LA PATAGONIA i ja començo amb els nervis pre-sortida i si m´han de durar 37 díes acabaré feta una bola ( a mi els nervis s´em dona per menjar), casi em podrán deixar a Port Mont i baixaré rodolant fins Usshuaia :b9 :b9 :b9 .
Randy, ara en serio, creu-me que tinc molt clar que només em quedan 37 dies.
Els penso aprofitar al máxim.
I ja ho sé...... ja penjaré fotos........de l´entrenament ;) :kiss
Ara sí que t'hauràs de posar le piles de veritat....[/quote]
Hola Randy:
El shooping ha anat de fábula.- és a dir- no he comprat res. Només visites culturals ,ciutats, castells, sinagogues, termes, poblets......
Ara ja....... la propera sortida important LA PATAGONIA i ja començo amb els nervis pre-sortida i si m´han de durar 37 díes acabaré feta una bola ( a mi els nervis s´em dona per menjar), casi em podrán deixar a Port Mont i baixaré rodolant fins Usshuaia :b9 :b9 :b9 .
Randy, ara en serio, creu-me que tinc molt clar que només em quedan 37 dies.
Els penso aprofitar al máxim.
I ja ho sé...... ja penjaré fotos........de l´entrenament ;) :kiss
- GRUM
- Presentats
Hola Mareta, content de retrobar-te ni que sigui virtualment.
El tema que et comentava de la "mentalizació", no és més que un complement dels entrenaments diaris, no té perquè ser excloent una cosa de l'altra, però vaja, de tota manera, només era una informació més. Tot i que és veritat, que moltes vegades, davant dificultats o problemes que en principi ens poden semblar insuperables, la part psíquica pot jugar un paper tant o més important que la purament física. És a dir, sempre ajuda estar ben preparat tant físicament com psicològica.
De totes maneres, em sembla que la teva fortalesa psíquica està més que demostrada, o sigui que no em queda més que donar-te tot el meu suport i un sac d'ànims enooooorme! ;)
PD: Ah, i pensa que si en algún moment et fallessin les forces (ara parlo per mi) des d'aquí t'estarem transmeten tota la nostra energia. El més important és que tornis, si pots assolir el teu repte (que n'estic convençut) i a sobre ens en pots portar bones fotos i una millor crònica, tot això que tindrem.
Ànims i a entrenar :kiss
El tema que et comentava de la "mentalizació", no és més que un complement dels entrenaments diaris, no té perquè ser excloent una cosa de l'altra, però vaja, de tota manera, només era una informació més. Tot i que és veritat, que moltes vegades, davant dificultats o problemes que en principi ens poden semblar insuperables, la part psíquica pot jugar un paper tant o més important que la purament física. És a dir, sempre ajuda estar ben preparat tant físicament com psicològica.
De totes maneres, em sembla que la teva fortalesa psíquica està més que demostrada, o sigui que no em queda més que donar-te tot el meu suport i un sac d'ànims enooooorme! ;)
PD: Ah, i pensa que si en algún moment et fallessin les forces (ara parlo per mi) des d'aquí t'estarem transmeten tota la nostra energia. El més important és que tornis, si pots assolir el teu repte (que n'estic convençut) i a sobre ens en pots portar bones fotos i una millor crònica, tot això que tindrem.
Ànims i a entrenar :kiss
- GRUM
- Presentats
Vaig a fer el meu primer intent de pujar un video del tube. Si surt...
[youtube][/youtube]
Espectacular, ja m'agradaria a mi saber-ne la meitat que aquesta gent, això és la prova que amb bones manetes, es pot fer quasi tot i bé! ;)
Anims Mareta, ja veus que tot és possible! :kiss
[youtube][/youtube]
Espectacular, ja m'agradaria a mi saber-ne la meitat que aquesta gent, això és la prova que amb bones manetes, es pot fer quasi tot i bé! ;)
Anims Mareta, ja veus que tot és possible! :kiss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Cabreta, quan cliques la icona de YouTube et demana l'ID.
No has d'enganxar tot, només la part final, en aquest cas només el tros que et marco de vermell, sort ;)
[color=red]UAhLMwm56hE[/color]&feature=related
No has d'enganxar tot, només la part final, en aquest cas només el tros que et marco de vermell, sort ;)
[color=red]UAhLMwm56hE[/color]&feature=related
- GRUM
- Presentats
Gràcies Ra-mon, així que pugui ho torno a provar. A veure si al final, entre tots, aconseguireu que acabi tenint unes nocions decents :b9 :martell :b9 :martell
Bromes apart, gràcies per la vostra paciència i ajuda ;)
Bromes apart, gràcies per la vostra paciència i ajuda ;)
- GRUM
- Presentats
A veure, segon intent...
[youtube]UAhLMwm56hE[/youtube]
creuem els dits a veure si estem de sort i si és així, el merit del ra-mon.
Ok, doncs quan ens veiem ja saps qui et paga una :cerv
[youtube]UAhLMwm56hE[/youtube]
creuem els dits a veure si estem de sort i si és així, el merit del ra-mon.
Ok, doncs quan ens veiem ja saps qui et paga una :cerv
- Eva
- Presentats
Cabreta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Amb el que pesen aquestes motos.........
Moltes gracies per penjar-ho
Ara i dedicat per a mí, em penjes..... "Las muñecas de famosa se dirigen a ........ " amb una 650 i carregada com un cargol.
Cabreta..... Bon any :kiss
WWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ara i dedicat per a mí, em penjes..... "Las muñecas de famosa se dirigen a ........ " amb una 650 i carregada com un cargol.
Cabreta..... Bon any :kiss
- Eva
- Presentats
Avui, a 31 de dessembre 2009 falten 36 díes per marxar i em fa molta il.lussió penjar una foto de l´1 de gener del 2009.
Aquesta foto del puny de la meva F800gs amb un record de la nit de cap d´any, la va fer en SisoRt i li guardo un carinyo molt especial.
A TOTES i TOTS que seguiu aquest fil....... BON ANY NOU :kiss :kiss
Mar i Eva
Aquesta foto del puny de la meva F800gs amb un record de la nit de cap d´any, la va fer en SisoRt i li guardo un carinyo molt especial.

A TOTES i TOTS que seguiu aquest fil....... BON ANY NOU :kiss :kiss
Mar i Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 31, 2009 4:28 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- GRUM
- Presentats
Estic fent gestions a veure si aconsegueixo el video que m'has demanat amb la banda sonora corresponent :b9 :b9
Mentrestant, aprofito per desitjar-te a tu també (i a la Floreta)un molt bon any i sobretot que puguis aconseguir el teu somni!!
:kiss i fins l'any que ve ;)
PD: abrigueu-vos bé dema matí, que sembla que farà fred :tremolant
Mentrestant, aprofito per desitjar-te a tu també (i a la Floreta)un molt bon any i sobretot que puguis aconseguir el teu somni!!
:kiss i fins l'any que ve ;)
PD: abrigueu-vos bé dema matí, que sembla que farà fred :tremolant
- Eva
- Presentats
A falta de 35 dies per marxar.......
La foto de grup de Mototurisme a Cap de Creus amb els primers raigs de sol peninsular 2010 :

La foto de grup de Mototurisme a Cap de Creus amb els primers raigs de sol peninsular 2010 :

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 7:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Mareta" post="100880"]Cabreta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cabreta..... Bon any :kiss[/quote]
UN COP DE MA PER EN CABRETA. Per cert, ja havieu nascut el 1970?
[youtube]Q_cB2WR-AXU[/youtube]
Cabreta..... Bon any :kiss[/quote]
UN COP DE MA PER EN CABRETA. Per cert, ja havieu nascut el 1970?
[youtube]Q_cB2WR-AXU[/youtube]