Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 11:36 am

[quote user="Randy-650" post="101721"]Hi ha un tema que no has comentat, i el veig de vital importància:

LA FAIXA

Tantes hores de moto al final et carregaràs la zona lumbar en dos dies, i la faixa ajuda a evitar cansanci lumbar. Ara obro un fil a l'apartat corresponentparlant d'aquest tema.

Imatge

Si no en tens cap, m'ho fas saber i quan ens vegem te'n deixo una i la proves, aviam què tal. ;)[/quote]

Randy, tinc una faixa ortopédica que em va molt bé. Gr acies per pensar-hi.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 11:42 am

[quote user="Cabreta" post="101715"]Suposo que a aquestes alçades ja deus haver llegit i re-llegit tot i més sobre el tema en qüestió, però per si de cas, jo et vaig enviant tot el que vaig trobant...
Enllaç1
Enllaç2

Fins la propera :kiss[/quote] :kiss

Cabreta, moltes gracies.
Aquests no els tenia controlats.
Deixaré que sigui en Pasqual que s´ho llegeixi, com que no s´ha portat gaire bé durant l´any, es pasara tota la nit esperant els reis que pasaran de llarg de casa seva, així tindrà algo a fer :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

A més ell portarà el gps . Si fos per a mí.... sempre cap el Sur fins que s´acabi la carretera :cool: :cool: :cool:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 11:50 am

[quote user="Mareta" post="101731"] A més ell portarà el gps . Si fos per a mí.... sempre cap el Sur fins que s´acabi la carretera :cool: :cool: :cool:[/quote]

Jo vaig fer el mateix quan vaig anar al Cap Nord. Com que no duia GPS, quan dubtava en un trencall, sempre cap al Nord !!! i al final bé que hi vaig arribar !!! :D
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 12:07 pm

[quote user="Gearbox" post="101732"][quote user="Mareta" post="101731"] A més ell portarà el gps . Si fos per a mí.... sempre cap el Sur fins que s´acabi la carretera :cool: :cool: :cool:[/quote]

Jo vaig fer el mateix quan vaig anar al Cap Nord. Com que no duia GPS, quan dubtava en un trencall, sempre cap al Nord !!! i al final bé que hi vaig arribar !!! :D[/quote]

A mí em varen explicar que si arribas a Cap Nord amb moto, t´han de dir Don........., , per exemple, Don KUK, Don PANOTXA, Don GEORGE, Don SIDRU en el teu cas Don GEARBOX.

Nosaltres , com que anem a l´altre hemisferi.... i si arribem, es clar....... per el fet d´arribar-hi per camins i no per carreteres (com les persones normals), a veure....... una paraula cutre i a revés..... no sé ara no m´inspiro.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 05, 2010 12:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 12:58 pm

Ahir vaig escriure un mail a n´en Miguel Centeno, per sapiguer més coses sobre l´assegurança médique avui m´ha contestat i reprodueixo íntegrament el texte que m´ha enviat sobre el tema de l´assegurança :

en negre el meu escrit, en vermell l´escrit d´en Miguel Centeno

Los que nos alquilan las motos nos dicen que debemos hacer un seguro médico, en caso de que nos pase algo. Nosotros fuimos 4 personas y únicamente yo tenía seguro de accidentes, un compañero que iba con el seguro del Racc y tuvo un accidente serio, no le cubrió la repatriación y tuvo verdaderos dolores de cabeza, creo que se gastó al final cerca de 8.000 € para llegar a casa (no tenia seguro)

Hoy he hab lado con el Racc y nos dicen que vamos a hacer un deporte de alto riesgo y no quieren hacernos el seguro. Así es, lo mismo le dijeron a Joan.

Que seguro hicisteis vosotros????? Que me puedes aconsejar ¿?????

Yo lo cerré con esta correduria, trato profesional y no es muy caro, dile que llamas de mi parte.

Mª Vega Díez .- Sabadell

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 05, 2010 1:00 pm

Ha ha ha... no crec que per arribar al cap nord mereixem aquest qualificatiu.

Aquest any, a la trobada de Nadal a Súria vaig parlar amb en Banana, que va anar al Cap Nord amb una Ninja. Ell diu que anar-hi amb una RT no té cap gràcia. I de fet, jo amb una Ninja no hi aniria mai.

Ara, arribar a Ushuaia ja té més mèrit. A vosaltres us haurem de dir com a mínim "Sir" (amb permís d'en 007, és clar !! ;) )
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 1:04 pm

Ja fa temps que vaig insertar, gracies al Steelman la crónique del Miguel Centeno sobre la Patagonia.

Avui sembla que el tema de l´assegurança ja la tenim bastant resolta.

Trucada amunt i avall i crec que la setmana vinent ja ho tindrem resolt TOTS els temes burocrátics i d´assegurances.

Ufff menos mal ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 05, 2010 1:10 pm

[quote user="Gearbox" post="101747"]Ha ha ha... no crec que per arribar al cap nord mereixem aquest qualificatiu.

Aquest any, a la trobada de Nadal a Súria vaig parlar amb en Banana, que va anar al Cap Nord amb una Ninja. Ell diu que anar-hi amb una RT no té cap gràcia. I de fet, jo amb una Ninja no hi aniria mai.

Ara, arribar a Ushuaia ja té més mèrit. A vosaltres us haurem de dir com a mínim "Sir" (amb permís d'en 007, és clar !! ;) )[/quote]

Amb una ninja ???????
Uffffff quin valor !!!!!!!!!!

Sir ????????? :oops: :oops: :oops: és una opció.........

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 06, 2010 12:07 am

Ja está, ja han arribat els tres reis :
Imatge
Com que tinc "fil directe " amb tots tres, els he demanat salut per TOTS VOSALTRES ( crec que és el més important).... d´AMORS ja os espabilareu i que cadescú faci el que li convingui :cool: :cool: .

Ara a dormir d´hora que als Reis , Titis , Patges ...... ens queda molta feina per fer aquest vespre.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 06, 2010 12:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 06, 2010 1:50 am

Holaaaa,

[quote user="Gearbox" post="101298"]Eiiii, molt xula aquesta personalització !!!
Jo també vull un adhesiu per clavar-lo a la moto !!!! :ban[/quote]

Si et mires l'apartat Tauler d'anuncis - Adhesius Mototurisme veuras els hi ha disponibles i em sembla que el preu i tot.

;) ;) ;)
Sort,

Mar
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Mar » dc. gen. 06, 2010 9:32 am

Avui falten 30 dies perque la meva mare marxi.

Vinga mama, a entrenar

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 06, 2010 12:23 pm

Aquest matí i després d´abandonar les meves tasques de "TITI Reial" he continuat amb el que a partir de demà serà ( si puc) un MUST diari - entrenament-.

Cada vegada em sento més a gust per el terreny no asfaltat , aixó sí sense fer tonteries i al meu ritme.
Deixo un parell de fotos i l´enllaç de la resta de fotos .

La primera foto amb un gua de TITI enganxat a la moto ;)

Imatge

Aquesta altre foto es prop de la Bisbal, en el pla després de Casavells i abans d´arribar al PONT DE LA SAL
Imatge

La resta de les imatges :
http://picasaweb.google.es/mareta05/30#
que per cert n´hi han molt poques perque no he disposat de gaire temps ( 2 hores).

Espero que els reis os hagin portat un munt de coses :kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 06, 2010 9:41 pm

En Moncho, a part de l´assegurança ( que els tres farem la mateixa) JA HO TE TOT. :evil: :evil: :evil:
Aquets gallegos....... :eyes :eyes

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dc. gen. 06, 2010 10:13 pm

Eva!!!
T'has fitxat......

Encara no has fet la cronica del viatje...... i ja t'han llegit aquest fil mes de 10.000 vegades :castell :castell :castell

Cada cop quede menys..... per la tornada i la cronica. :jump :jump :jump

A10siau

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dc. gen. 06, 2010 10:44 pm

Ostres Mareta! No ens coneixem, però per lo poc que et llegeixo, has de ser la pera! Quina vitalitat dona! :eyes

M'acabes de deixar parat! Fa dies que llegia el títol del post de l'aventura a la patagonia, però no hi entrava, i ara acabo de llegir'm-ho per sobre i m'has deixat parat!! :eyes

Que tinguis molta sort i us ho passeu molt be!

Ja ens veurem un dia per l'Empordà que sovint passo per allà. :D

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 06, 2010 11:11 pm

[quote user="Mikelgs" post="101969"]Eva!!!
T'has fitxat......

Encara no has fet la cronica del viatje...... i ja t'han llegit aquest fil mes de 10.000 vegades :castell :castell :castell

Cada cop quede menys..... per la tornada i la cronica. :jump :jump :jump

A10siau[/quote]

10.000 vegades :eyes :eyes :eyes ???????? Wala......
I he mirat el fil que vaig obrir a bmwmotos : http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 49218597/0 i la seva continuació : http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 58049661/0 i també son quasi 10.000 visites més.

O sigui un Total de 20.000 visites i encara no som fora.....

No sé .... no sé si aixó es bo o no :???: :???:

Malgrat aixó ......

Gracies a TOTS VOSALTRES per els VOSTRES CONSELLS, OPINIONS, SUPORT MORAL E INCONDICIONAL :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 12:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 06, 2010 11:13 pm

[quote user="AT" post="101975"]Ostres Mareta! No ens coneixem, però per lo poc que et llegeixo, has de ser la pera! Quina vitalitat dona! :eyes

M'acabes de deixar parat! Fa dies que llegia el títol del post de l'aventura a la patagonia, però no hi entrava, i ara acabo de llegir'm-ho per sobre i m'has deixat parat!! :eyes

Que tinguis molta sort i us ho passeu molt be!

Ja ens veurem un dia per l'Empordà que sovint passo per allà. :D[/quote]

Oi tant , si vens per l´Estartit...... sempre hi soc. Bueno menys el mes de febrer que estaré une mica més lluny ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 07, 2010 7:32 am

Falten 29 dies ......
Avui i demà toca entrenar i crec que dissabte, si fa bon temps em regalaré una sessió de corbes amb la 1200.

Gearbox
Presentats

Entrada Autor: Gearbox » dj. gen. 07, 2010 8:12 am

[quote user="Mareta" post="101994"]Falten 29 dies ......
Avui i demà toca entrenar i crec que dissabte, si fa bon temps em regalaré una sessió de corbes amb la 1200.[/quote]

És clar que sí... si entre entrenament i entrenament hi ha una mica de "relax", s'aprofita millor !! ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 07, 2010 11:21 am

[quote user="Gearbox" post="101995"][quote user="Mareta" post="101994"]Falten 29 dies ......
Avui i demà toca entrenar i crec que dissabte, si fa bon temps em regalaré una sessió de corbes amb la 1200.[/quote]

És clar que sí... si entre entrenament i entrenament hi ha una mica de "relax", s'aprofita millor !! ;)[/quote]

Tens raó, però em penso que al final res de res....
Avui plou a bots i barrals a l´Estartit i la cosa no té pas pinta de millorar :enfadat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”