La nit va ser freda. Al llevarnos (no gaire d'hora) el termòmetre marcava -6ºC. Per fí els grans experts van aconseguir fer una Gran Foguera :razz: (ara que marxavem)

La previssió era de mal temps, així que vam fer-ne via a esmorzar i marxar. De Valladolid fins Aranda del Duero, poca circulació, carretera neta, dia gris i fred. Només passar Brugo de Osma, la cosa s'anima. El cel és fa blau, puja la temperatura i alguns comencen a tenir formigues al puny dret. Desprès de Soria, la cosa es descontrola. En Sidru i en Siono decideixen que estan farts d'anar a velocitats "quasi legals" i volen arribar a fer el cafè a Girona. Comencen a donar gas i gas i gas...i més gas.
Mireu la foto d'en Sidru. La moto marca uns bons 160 km/h

Jo no m'ho crec. En arribar a casa vaig mirar el GPS i marcava "Velocitat Màxima 196 km/h" i tot i això no tenia co...ons d'atraparlos. Ni de lluny!. Devia marcar 160 km/h quan va deixar anar les dues mans per fer la foto.
La veritat és que a la vista del Moncayo sense nùvols, el paisatge blanc i la cerretera gris (de la quantitat de sal que hi havia) convidaven a anar "alegres". Però aquest "jovent" no en fa mai prou. Anar a aquesta velocitat amb les motos que duen....és una imprudència :lol: :lol: :lol: Tindrien que cambiar de moto :razz: :razz:

aquestes dues son d'en Siono

A Tarazona, és tradició parar a dinar peix (?). Si, si peix. Però aquest any, vam arribar tant d'hora que jo vaig seguir sol per arribar abans. Cap problema, excepte algunes plaques de gel a l'Eix. Ells van tornar desprès i sembla que també força ràpid. Algú em va comentar que ells no havien trobat gens de gel :eyes
En fí companys, una altre excursioneta divertida i com sempre amb bona companyia. Insisteixo, com sempre, que a l'hivern també es pot anar en moto i gaudir-la tant o més que a l'estiu. Només cal anar preparat i sobretot tenir-ne ganes.
Gràcies per compartir la ruta. Ens veiem a Javalambre!
Salut i Motos