Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 15, 2010 6:23 pm

[quote user="Steelman" post="103357"]Carai Eva...
Hi haura mes gent de la provincia de girona en moto a la patagonia que per Girona! JAJAJAJ[/quote]

SIIIIIIIIIIIIIIIIIII ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 6:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. gen. 15, 2010 7:41 pm

Veient tota la llista de coses que portes, trobo a faltar un cordill, ocupa poc i es multifunció, et serveix per penjar roba, arreglar una bota trencada, la jaqueta i si molt apures per substituir el cable de l´accelerador :???: :???:

Anims que ja queda ben poc ;) ;)
Imatge Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. gen. 15, 2010 7:47 pm

I no estaria de més un rull de cinta americana o alguna cosa per l'estil, també pot resultar bastant útil i no ocupa massa lloc.
Apa vinga, tots a fer maletes, o més ben dit, tots a fer la maleta de la Mareta (rodolí) :b9 :b9 :castell
Sempre amb respecte, simpatia i "carinyu" :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 15, 2010 9:29 pm

[quote user="PEPI600" post="103381"]Veient tota la llista de coses que portes, trobo a faltar un cordill, ocupa poc i es multifunció, et serveix per penjar roba, arreglar una bota trencada, la jaqueta i si molt apures per substituir el cable de l´accelerador :???: :???:

Anims que ja queda ben poc ;) ;)[/quote]

Pep, un cordill ??????
ostres, jo no hi habia pas pensat :oops: :oops: :oops: .
Segur que en Pasqual ja ho tenia tot previst ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 15, 2010 9:38 pm

[quote user="Cabreta" post="103383"]I no estaria de més un rull de cinta americana o alguna cosa per l'estil, també pot resultar bastant útil i no ocupa massa lloc.
Apa vinga, tots a fer maletes, o més ben dit, tots a fer la maleta de la Mareta (rodolí) :b9 :b9 :castell
Sempre amb respecte, simpatia i "carinyu" :kiss[/quote]

Cinta americana, això sí , ja l´he comprat i està al costat del Norit i de la crema per el sol i... els alls ( és veritat ).
La resta de la maleta es tant minimalista que .... :crys :crys :crys .
I ja tinc clar el que m´emporto , si em deixo algo.... ho compraré i ja està.
Quant arribem a Osorno , allà trobarem botigues i a Port Montt també i despres...... res de res, no podré anar de botigues, de compres, .... :cool: :cool: :cool:
només moto i més moto... pistes, polç, sorra , ripio, pedres, vent, fred, calor, pluja, fang....... unes vacançes per recordar ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 16, 2010 9:06 am

Avui falten 20 dies.

El temps previst per avui a Puerto Mont (Xile) : 14 º de máxima i 9 de mínima
Vent fluix del nord a 16 km/h
Humitat 94 %

El temps previst per avui a Usshuaia (Argentina) : 7 º
Humitat 70%

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 16, 2010 2:44 pm

Una secuencia de fotos SENÇILLAMENT ESPECTACULARS :
http://www.advrider.com/

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 17, 2010 7:38 am

Avui falten 19 dies.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 17, 2010 7:41 am

Aquest matí i despres de treballar une estona, ens trobarem amb en Jordi i en Miquel de Figueres que marxen el día 31 a la Patagonia.
A la tarde continuaré entrenant.
Bon diumenge a tothom :D :D
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 17, 2010 3:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 17, 2010 3:01 pm

Aquest matí a Figueres m´he trobat amb 3 amics de La Cosa Nostra : en Kike, Turri i L´Alf.
M´ha fet molta , molta , molta il.lussió tornar-los a veure.

Allà mateix ha vingut en Miquel, L´Albert G i un segon abans de marxar, però un segon de rellotge, ha aparegut una adventure sense top case de repartidor de pizzes: en Pasqual.

Hem anat a Cistella a esmorzar i allà ens esperava en Jordi.

En Jordi i en Miquel marxen diumenge 31 cap a Punta Arenas y allà baixan a Usshuaia i després pujan fins a Osorno :
Imatge

Ells volen fer un tros de Xile que nosaltres ( bueno, en Pasqual) no veu gens clar.
El que m´ha agradat molt és que hem quedat per coincidir en alguna pernocata patagónique :cool: :cool: :cool: .

Ens han invitat a esmorzar. Moltes gracies Miquel i Jordi.

Tot seguit en Miquel, en Pasqual i una servidora hem enfilat cap a la frontera françesa i passat Le Perthus hem girat a la dreta i cap a dalt del Pirineo.

<la temperatura al cim era de 3 graus, però amb bastant de vent :tremolant :tremolant :tremolant
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 19, 2010 8:53 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 7:34 am

Avui estem a 18 dies de la sortida.

Ahir vaig agafar la 1200 i s´em va fer raro el anar per carretera, acostumada ultimament a només fer camins i pistes a una velocitat adeient per el tipus de terrenys, ahir a l´hora de entrar a les rodones, de girar les corbes ho feia diferent i m´atreviria a dir que més lleugera :roll: . Fins i tot a la tornada cap a casa em va fer il.lussió agafar l´autopista per variar una mica.
Avui toca portar la 1200 a fer la revissió dels 30.000 kms.

Encara tinc pendent un parell de sessions d´enduro amb en Xevi a Bescanó i ja estarà perque no em queda més temps.

Aquest diumenge i amb la Mar toca sortida de Mototurisme i l´altre cap de setmana fins i tot diumenge toca treballar.

Ahir despres de parlar amb en Pasqual, varem coincidir que ho tenim tot bastant, per no dir molt a punt. Si ell ho veu clar....sé que ens s´en sortirem.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dl. gen. 18, 2010 8:14 am

Vinga Eva i Pasqual... molts ànims que ja falta poc .

Amb un viatge d'aquestes característiques tens la sensació que no ho acabes de tenir mai tot prou controlat, però lo bò és que arribarà el dia i s'haurà de marxar. Si no, no marxarieu mai !!!! :lol:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 18, 2010 11:24 am

Bon dia guapa,
He obert un post al genèric de rutes amb alguns links de viatges on hi he inclòs aquest, però te'l passo aquí perquè, en aquest cas, se t'escau i potser en pots treure alguna coseta pel teu viatge/repte/aventura:
samotoadventures

Fins aviat, :kiss

entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 1:49 pm

[quote user="Gearbox" post="103896"]Vinga Eva i Pasqual... molts ànims que ja falta poc .
..................., però lo bò és que arribarà el dia i s'haurà de marxar. Si no, no marxarieu mai !!!! :lol:[/quote]

Ja tens raó, Josep.

Una cosa que em va comentar en Pasqual i també s´habia dit en aquest fil es que ens emportem el que ens emportem, ha d´ésser roba que sapiguem que ens vagi bé.
Allá no ens podem permetre cambiar res per el día següent, res de res. No val emportar-nos combinacions rares o roba que no ho tenim clar.

Avui mateix he anat a portar la moto a revissió dels 30.000 kms i hem adelantat l´anual. Bueno al final m´he firat.
Com que lo nostre serà anar tot el día en moto i anirem possant i treguent roba, m´he comprat el que ells anomenan PHASE CHANGE.

Després agafaré les intruccions i ja posaré les característiques. Aixó em servirà també com jersey-jaqueta als vespres o per quand no anem en moto.

Ja veus.... recta final.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 1:52 pm

En Roger de la bmw m´ha comentat que la propera setmana li entran un parell de gs1250 :tremolant :tremolant :tremolant sort marxo molt lluny i no tindré temptacions rares, bueno... al menys d´aquests tipus. I a la tornada estaré tant farta de moto que no en faré ni cas ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 1:53 pm

[quote user="Cabreta" post="103920"]Bon dia guapa,
He obert un post al genèric de rutes amb alguns links de viatges on hi he inclòs aquest, però te'l passo aquí perquè, en aquest cas, se t'escau i potser en pots treure alguna coseta pel teu viatge/repte/aventura:
samotoadventures

Fins aviat, :kiss

entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament, entrenament...[/quote]

Aquest no el tenia controlat.

Moltes gracies, Cabreta.
Vens aquest diumenge ?????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 2:01 pm

L´hora a Usshuaia és GMT-3, es a dir 4 hores menys que a Catalunya.

Vent 2 km/h :D :D :D :D :D :D
Temperatura 13º máxima :D :D :D :D :D
7º mínima :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 18, 2010 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 18, 2010 3:27 pm

Com que la roba s´ha de probar bé bé abans d´emportar-me-la........:
Imatge
...... cap el despatx amb la jaqueta nova.
Mira que a l´hora que entro a treballar a L´Estartit mai, mai trobo a ningú, avui........ tres persones abans d´entrar al despatx :oops: :oops:
Com que ja em coneixen....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

I jo sempre dic... a qui no l´hi agradi... que no miri
;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 20, 2010 11:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 18, 2010 4:12 pm

si,si,si, i el bolso burberrys d'alforja lateral oi,jajajajajaj.
seras la mes fashion del austral si vas aixi.
vinga que ja queda poc.......
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 18, 2010 4:52 pm

Hola de nou Mareta,
Doncs molt em temo que aquesta vegada no us podré acompanyar.
Sóc de les persones que habitualment no ténen una agenda massa plena, és més, tinc tant pocs compromisos que no tinc ni agenda, però just aquest cap de setmana se me n'acumula més d'un i de dos i no podré estar a tot arreu :halfcry
Ja serà molt si amb tot plegat puc agafar una estona la "Cabreta" que fa moolts dies que la tinc aparcada, sinó, la pobra s'haurà d'esperar un cap de setmana més :crys
Una de les coses per les quals em sap més greu no poder venir, és per no poder-me acomiadar de tu en persona abans no marxis, però la situació és la que és. Així que no pateixis, que abans no marxis ja ens acomiadarem a través d'aquest mateix fil.
De fet, al febrer tinc uns dies de festa (si no passa res) i pensava venir-te a veure, però em sembla que la Patagonia em queda una mica lluny :???: De tota manera, degut a la feina, les vacances me les reparteixo entre el març (unes quantes) i a finals de setembre (la resta), així que potser quan hagis tornat em puc escapar un dia a fer-te una visita per terres gironines, qui sap. Encara haig de fer plans...
:kiss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”