Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
si que es espectacular,si :eyes :eyes :eyes
vinga Mareta que ja i etsssssss,gassssssssss :tots serem alla, :castell :castell
vinga Mareta que ja i etsssssss,gassssssssss :tots serem alla, :castell :castell
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 9:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Feisser" post="105694"]unes fotos panoramiques de la Patagonia per anar fent- se una ideia, ja ens contaràs a la tornada com son en directa.
Enllaç[/quote]
Feisser:
Moltes gracies. Les fotos son una pasada. :kiss
Enllaç[/quote]
Feisser:
Moltes gracies. Les fotos son una pasada. :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="105717"][quote user="Mareta" post="105313"]
Ahir va esser un día de despedides i a mí s´em posen fatal.[/quote]
El diumenge, ben dinat, quan ja marxàvem i vaig fer-te una abraçada, quasibé plores!!!! :halfcry
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
No,.... :crys :crys :crys :crys :crys :crys
De veritat que s´em posen molt malament les despedides :crys :crys :crys .
Ahir va esser un día de despedides i a mí s´em posen fatal.[/quote]
El diumenge, ben dinat, quan ja marxàvem i vaig fer-te una abraçada, quasibé plores!!!! :halfcry
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
No,.... :crys :crys :crys :crys :crys :crys
De veritat que s´em posen molt malament les despedides :crys :crys :crys .
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="105784"]si que es espectacular,si :eyes :eyes :eyes
vinga Mareta que ja i etsssssss,gassssssssss :tots serem alla, :castell :castell[/quote]
Si, si..... ja hi som :tremolant :tremolant :tremolant
Avui he anat a Girona per feina i he aprofitat per anar de compres:
encara em falta el rellotge
em falta una samarreta térmica
una llinterna de les que se posen al cap ( no sé com es diuen )
em falta una cartera
..................
Total, acompanyada de L´Albert G hem anat a una botiga especialitzada en alpinisme que em va recomanar en Jacks.
Avui he aprés el terme :
- primera capa
- segona capa
He quedat tant bé ......he demanat una primera capa..... total que totes eren negres amb molt poca gracia , térmiques i super mega técniques, però més cutres de colors..... que he acabat no comprat´en cap.
llanterna...... he pensat que si la compro tindrem problemes, per lo tant no l´he comprat. No cal pas cridar el mal temps
Total, que només he comprat un llençol..... millor dit LIFEVENTURE Silk rectangle sleeper 100% de seda amb un tractament especial repelent d´insectes, aranyes i varis :D :D :D :D
O sigui..... no sé on dormirem, però sí que sé el llençol que faré servir :D :D :D .
Tots els insectes patagonics marxaran en professó durant una temporada :D :D :D
vinga Mareta que ja i etsssssss,gassssssssss :tots serem alla, :castell :castell[/quote]
Si, si..... ja hi som :tremolant :tremolant :tremolant
Avui he anat a Girona per feina i he aprofitat per anar de compres:
encara em falta el rellotge
em falta una samarreta térmica
una llinterna de les que se posen al cap ( no sé com es diuen )
em falta una cartera
..................
Total, acompanyada de L´Albert G hem anat a una botiga especialitzada en alpinisme que em va recomanar en Jacks.
Avui he aprés el terme :
- primera capa
- segona capa
He quedat tant bé ......he demanat una primera capa..... total que totes eren negres amb molt poca gracia , térmiques i super mega técniques, però més cutres de colors..... que he acabat no comprat´en cap.
llanterna...... he pensat que si la compro tindrem problemes, per lo tant no l´he comprat. No cal pas cridar el mal temps
Total, que només he comprat un llençol..... millor dit LIFEVENTURE Silk rectangle sleeper 100% de seda amb un tractament especial repelent d´insectes, aranyes i varis :D :D :D :D
O sigui..... no sé on dormirem, però sí que sé el llençol que faré servir :D :D :D .
Tots els insectes patagonics marxaran en professó durant una temporada :D :D :D
- Eva
- Presentats
Avui la Mar ha entonat varies vegades aquesta canço
[youtube]-6PNHbnsp7w[/youtube]
[youtube]-6PNHbnsp7w[/youtube]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 10:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
He començat a posar TOT el que em vull ( m´he ) d´emportar al cim del llit dels invitats i....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ja cal que em faci un replantejament.
Sempre he dit que el mínim.... però es que el mínim és tant pocccccccccccc :crys :crys :crys .
A veure si m´en ensurto :| :|
24 dies sense talons, maquillatge, parfum, bolso, cartera, el meu cotxe, el café amb les amigues, ...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:
Sempre he dit que el mínim.... però es que el mínim és tant pocccccccccccc :crys :crys :crys .
24 dies sense talons, maquillatge, parfum, bolso, cartera, el meu cotxe, el café amb les amigues, ...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="105836"]
...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:[/quote]
Em sembla que ja estan preparats....
Vinga que ja no et falta res, quan te'n adonis ja estaras al avió amb el casc posat!!!
:ksss :ksss :ksss
...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:[/quote]
Vinga que ja no et falta res, quan te'n adonis ja estaras al avió amb el casc posat!!!
:ksss :ksss :ksss
Sort,
- Eva
- Presentats
Avui falten 9 dies per marxar
9-8-7-6-5-4-3-2-1-Marxem
9-8-7-6-5-4-3-2-1-Marxem
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="105840"]Holaaaa,
:ksss :ksss :ksss[/quote]
Només el casc ????? No.... casc , botes, pantalons i jaqueta :eyes :eyes .
Com si anés a una sortida de mototurisme. ;)
:ksss :ksss :ksss[/quote]
Només el casc ????? No.... casc , botes, pantalons i jaqueta :eyes :eyes .
Com si anés a una sortida de mototurisme. ;)
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Hola(paraula tecnica),bon dia(una altre de bona).
Ara en serio:Tenin en consideracio,que la terra es rodona( :eyes ) i que no te cantonades,es un espai ideal per anar en "mo-to-ci-cle-ta",axis que com que les rodes son rodones(¡ho no! :roll: ),t'es perfecte per anar a la Patagonia(ves amb cura per el mal de cap,que estaras de cap per vall i la moto lliga-la a terra(¡Ostres!,perdona que ja la gravetat a la Patagonia) :shock: .¡Que en soc de despistat!.
Weno,et desitjo tot l-ho millor(sense enrrenous,¡No fotem!).
Una abraçada(de.............primera má........HEEEEEEEEEEEEEEEE).
Vini :D
Ara en serio:Tenin en consideracio,que la terra es rodona( :eyes ) i que no te cantonades,es un espai ideal per anar en "mo-to-ci-cle-ta",axis que com que les rodes son rodones(¡ho no! :roll: ),t'es perfecte per anar a la Patagonia(ves amb cura per el mal de cap,que estaras de cap per vall i la moto lliga-la a terra(¡Ostres!,perdona que ja la gravetat a la Patagonia) :shock: .¡Que en soc de despistat!.
Vini :D
.
- Eva
- Presentats
[quote user="Vini" post="105863"]Hola(paraula tecnica),bon dia(una altre de bona).
Vini :D[/quote]
Gracies, Vini.
Ja pensaré amb que estic al hemisferi sud i que allà tot va més lent o si res més no..... tot va a unaltre ritme.
Gracies per pensar nosaltres i fins a la tornada, millor dit, fins a la sortida del mes de març . :kiss
Eva
Vini :D[/quote]
Gracies, Vini.
Ja pensaré amb que estic al hemisferi sud i que allà tot va més lent o si res més no..... tot va a unaltre ritme.
Gracies per pensar nosaltres i fins a la tornada, millor dit, fins a la sortida del mes de març . :kiss
Eva
- Eva
- Presentats
Ja m´ha arrivat el "juguet" :

Wala quina ilu!!!!!! :D :D
Ara m´he de donar d´alta i sapiguer com funciona . Crec que serà sençill ( millor dit espero que sigui sençill).
Ara m´he de donar d´alta i sapiguer com funciona . Crec que serà sençill ( millor dit espero que sigui sençill).
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="105877"]Ja m´ha arrivat el "juguet" :
Ara m´he de donar d´alta i sapiguer com funciona . Crec que serà sençill ( millor dit espero que sigui sençill).[/quote]
Ja pots espavilar i explicar-nos abans no marxis que tal aquest aparato, és una cosa que la veig força interessant
Ara m´he de donar d´alta i sapiguer com funciona . Crec que serà sençill ( millor dit espero que sigui sençill).[/quote]
Ja pots espavilar i explicar-nos abans no marxis que tal aquest aparato, és una cosa que la veig força interessant
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 27, 2010 10:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
I diga'ns on ens hem de connectar per veure les vostres evolucions sobre Google !! :razz:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="105836"]He començat a posar TOT el que em vull ( m´he ) d´emportar al cim del llit dels invitats i....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ja cal que em faci un replantejament.
24 dies sense talons, maquillatge, parfum, bolso, cartera, el meu cotxe, el café amb les amigues, ...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:[/quote]
Fa temps que intento de fer servir una tècnica al fer la motxilla que vaig llegir no sé on:
Primera regla d'or en fer la motxilla: REDUÏR AL MÀXIM EL PES!!
Una bona tècnica és fer la motxilla per, un cop acabat, buidar-la un altra cop i treure la meitat de cosses per deixar-la així ben preparada per marxar.
De totes formes hi ha una realitat absoluta i és que "la roba més adient pel destí a on vas la pots comprar allà en arribat."
Es tracta de comprar l'equipament més especialitzat i necessari deixant espai a la motxilla per l'equip que comprarás en destí.
Tot depén d'on vagis peró habitualment la roba es més barata al destí.
No ho faig exactament així sinó que agafo lo únic que considero imprescindible amb la quantitat mínima, ho poso tot a sobre el llit.
De tot això només n'agafa la meitat, si he pensat que necessitava 6 camisetes, n'agafo 3. I així amb tot ;)
24 dies sense talons, maquillatge, parfum, bolso, cartera, el meu cotxe, el café amb les amigues, ...... ja cal que en Moncho i en Pasqual es preparin :roll: :roll: :roll:[/quote]
Fa temps que intento de fer servir una tècnica al fer la motxilla que vaig llegir no sé on:
Una bona tècnica és fer la motxilla per, un cop acabat, buidar-la un altra cop i treure la meitat de cosses per deixar-la així ben preparada per marxar.
De totes formes hi ha una realitat absoluta i és que "la roba més adient pel destí a on vas la pots comprar allà en arribat."
Es tracta de comprar l'equipament més especialitzat i necessari deixant espai a la motxilla per l'equip que comprarás en destí.
No ho faig exactament així sinó que agafo lo únic que considero imprescindible amb la quantitat mínima, ho poso tot a sobre el llit.
De tot això només n'agafa la meitat, si he pensat que necessitava 6 camisetes, n'agafo 3. I així amb tot ;)
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Vinga mama, ja falta menys !!!!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="105882"][quote user="Mareta" post="105877"]Ja m´ha arrivat el "juguet" :
Ja pots espavilar i explicar-nos abans no marxis que tal aquest aparato, és una cosa que la veig força interessant[/quote]
He intentat registrar-me i no ho he aconseguit :( :(
Aquesta tarda ho intentaré de nou.
Així que ho aconsegueixi, penjo les instruccions i la página webb del seguiment :kiss
Ja pots espavilar i explicar-nos abans no marxis que tal aquest aparato, és una cosa que la veig força interessant[/quote]
He intentat registrar-me i no ho he aconseguit :( :(
Aquesta tarda ho intentaré de nou.
Així que ho aconsegueixi, penjo les instruccions i la página webb del seguiment :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="105887"]I diga'ns on ens hem de connectar per veure les vostres evolucions sobre Google !! :razz:[/quote]
Josep, a veure si aquesta tarde tinc temps i ho trovo . :kiss
Josep, a veure si aquesta tarde tinc temps i ho trovo . :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="105891"][quote user="Mareta" post="105836"]He començat a posar TOT el que em vull ( m´he ) d´emportar al cim del llit dels invitats i....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ja cal que em faci un replantejament.
De tot això només n'agafa la meitat, si he pensat que necessitava 6 camisetes, n'agafo 3. I així amb tot ;)[/quote]
Ra-mon.... si li dic a n´en Pasqual que necesito anar de compres a la Patagonia em repatria per la vía rápida i sense poguer dir-hi res. A més a mi per anar de compres necesito temps, mirar , remirar, --- i ja em veig en Moncho i en Pasqual dalt de la moto esperant-me que acabes de pagar.....
Unaltre cosa serà que jo els hagi d´esperar perque les maletes s´hagin extraviat i evidenment necesiten algo més que un pareo per anar en moto :
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Si a Osorno no arriban les maletes....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I sobre el preparament de la maleta ............ tens raó, però ja estic tant mentalizada de agafar lo mínim que ja..... marxo amb lo mínin. Menys que aixóóóóóóóóóóóó :crys :crys :crys :crys :crys .
Ra-mon, moltes gracies :kiss
De tot això només n'agafa la meitat, si he pensat que necessitava 6 camisetes, n'agafo 3. I així amb tot ;)[/quote]
Ra-mon.... si li dic a n´en Pasqual que necesito anar de compres a la Patagonia em repatria per la vía rápida i sense poguer dir-hi res. A més a mi per anar de compres necesito temps, mirar , remirar, --- i ja em veig en Moncho i en Pasqual dalt de la moto esperant-me que acabes de pagar.....
Unaltre cosa serà que jo els hagi d´esperar perque les maletes s´hagin extraviat i evidenment necesiten algo més que un pareo per anar en moto :

Si a Osorno no arriban les maletes....... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I sobre el preparament de la maleta ............ tens raó, però ja estic tant mentalizada de agafar lo mínim que ja..... marxo amb lo mínin. Menys que aixóóóóóóóóóóóó :crys :crys :crys :crys :crys .
Ra-mon, moltes gracies :kiss
- Eva
- Presentats
En Pasqual , que té sortides molt bones, m´ha recomanat una tenda de Banyoles on comprar roba térmica de color rosa o verd poma :oops: :oops: .
Aquest divendres aniré a Tecnimoto de Figueres a veure en Jordi que marxa a la Patagonia el diumenge.
Allà tinc que comprar unaltre pantalla per el casc i mirar roba térmique de colors.
He d´anar en compte aquesta vegada amb les fotos perque tots tres portarem cámara de fotos i....... no ens podrem pas escaquejar :???: :???: :???:
Aquest divendres aniré a Tecnimoto de Figueres a veure en Jordi que marxa a la Patagonia el diumenge.
Allà tinc que comprar unaltre pantalla per el casc i mirar roba térmique de colors.
He d´anar en compte aquesta vegada amb les fotos perque tots tres portarem cámara de fotos i....... no ens podrem pas escaquejar :???: :???: :???: