Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Mareta, et faig una pregunta: :mestre
- Has arribat algun dia a sentir-te cansada, tú mateixa ho dius, però cansada psicològicament o cansada fisicament? :roll:
Records als companys de ruta, i no dubtis de portar-nos un dia al Moncho a Catalunya per conèixer-lo. ;)
- Has arribat algun dia a sentir-te cansada, tú mateixa ho dius, però cansada psicològicament o cansada fisicament? :roll:
Records als companys de ruta, i no dubtis de portar-nos un dia al Moncho a Catalunya per conèixer-lo. ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Randy-650" post="109104"]Mareta, et faig una pregunta: :mestre
Records als companys de ruta, i no dubtis de portar-nos un dia al Moncho a Catalunya per conèixer-lo. ;)[/quote]
Si, Randy.
Varem fer un día amb més de 470 kms de pista i molt dolenta. Girabes una corba i la propera era pitjor. Psicológicament aquest día hagués tirat la tovallola.
Físicament un día abans d´entrar al park Paine també ho vaig pasar molt malament i quand arrivi ja explicaré el perqué.
D´altre banda i sembla una tonteria, però per mí no ho és, TOTS ELS VOSTRES MISSATGES D´ANIMS M´AJUDEN MOLT A CONTINUAR DÍA A DÍA.
Ara anem a esmorzar i ja marxem cap a Usshuaia. Hem calculat el temps i ho tenim molt just per arribar-hi avui.
Tot depen de l´estat dels 180 kms de ripio i l´última frontera que hem de creuar. A la primera frontera ens varem passar més de 3 hores fent cues.
Vinga a10 que marxem cap el fi del mon :kiss
Records als companys de ruta, i no dubtis de portar-nos un dia al Moncho a Catalunya per conèixer-lo. ;)[/quote]
Si, Randy.
Varem fer un día amb més de 470 kms de pista i molt dolenta. Girabes una corba i la propera era pitjor. Psicológicament aquest día hagués tirat la tovallola.
Físicament un día abans d´entrar al park Paine també ho vaig pasar molt malament i quand arrivi ja explicaré el perqué.
D´altre banda i sembla una tonteria, però per mí no ho és, TOTS ELS VOSTRES MISSATGES D´ANIMS M´AJUDEN MOLT A CONTINUAR DÍA A DÍA.
Ara anem a esmorzar i ja marxem cap a Usshuaia. Hem calculat el temps i ho tenim molt just per arribar-hi avui.
Tot depen de l´estat dels 180 kms de ripio i l´última frontera que hem de creuar. A la primera frontera ens varem passar més de 3 hores fent cues.
Vinga a10 que marxem cap el fi del mon :kiss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ajà.
Això sí, avui quan arribeu a Usshuaia, riu d'alegria tot el que puguis, i us donareu compte que ha valgut la pena tot el patiment. :kiss
Això sí, avui quan arribeu a Usshuaia, riu d'alegria tot el que puguis, i us donareu compte que ha valgut la pena tot el patiment. :kiss

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="109109"]Ajà.
Això sí, avui quan arribeu a Usshuaia, riu d'alegria tot el que puguis, i us donareu compte que ha valgut la pena tot el patiment. :kiss[/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ;)
I recorda que tots vosaltres també hi sereu.
Vinga ..... primer vaixell, tirar una pedra catalana al mar , despres ripio , tot seguit asfalt, molt de vent i ..... Ushuaia.
a10 que em cridan que vaig tart.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Això sí, avui quan arribeu a Usshuaia, riu d'alegria tot el que puguis, i us donareu compte que ha valgut la pena tot el patiment. :kiss[/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ;)
I recorda que tots vosaltres també hi sereu.
Vinga ..... primer vaixell, tirar una pedra catalana al mar , despres ripio , tot seguit asfalt, molt de vent i ..... Ushuaia.
a10 que em cridan que vaig tart.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Esteu fent un reportatge gràfic molt ampli i de bona qualitat.
Abans de marxar, hauríeu d'haver contactat amb "Escudo de Oro" o "National Geographic ";
encara us haurien pagat part de les despeses.
(ës nota que soc català) :lol: :lol: :lol:
Abans de marxar, hauríeu d'haver contactat amb "Escudo de Oro" o "National Geographic ";
encara us haurien pagat part de les despeses.
(ës nota que soc català) :lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 11:47 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ànims estas a punt d'aconseguir el que tant volies, però pensa que quant tornis, no tindràs temps d'anar ni amb moto, ens hauràs de fer una crònica acollonant, ok?
Una abraçada i records per tots
NOSALTRES TENIEM TOTS CLAR QUE HO FARIES. :kiss LA FI DEL MON :bow :bow
Una abraçada i records per tots
NOSALTRES TENIEM TOTS CLAR QUE HO FARIES. :kiss LA FI DEL MON :bow :bow

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Sagal" post="109121"]... però pensa que quant tornis, no tindràs temps d'anar ni amb moto, ens hauràs de fer una crònica acollonant, ok?[/quote]
Que co**ons una cronica... haurà de fer una conferencia en un teatre amb pase de diapos i explicació complerta del viatge (amb anècdotes eh !!!!!) :ban
Vinga Mareta, Pasqual i Moncho... que ja hi sou !!!!!!
Que co**ons una cronica... haurà de fer una conferencia en un teatre amb pase de diapos i explicació complerta del viatge (amb anècdotes eh !!!!!) :ban
Vinga Mareta, Pasqual i Moncho... que ja hi sou !!!!!!
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Anims Eva que ja falta poc per arribar.
Quant arribis al destí,pensa un moment en tot l`esforç que t`ha costat i que veritablement ha valgut la pena.
Una abraçada als companys. :bow :bow :bow :ksss :ksss :ksss
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
Quant arribis al destí,pensa un moment en tot l`esforç que t`ha costat i que veritablement ha valgut la pena.
Una abraçada als companys. :bow :bow :bow :ksss :ksss :ksss
:form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Doncs, una mica més d'ànims !!! ... Endavant que ja queda molt poc !!!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 8:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Eva, Pasqual i Moncho
Molts ànims això hi ha esta al caure , cada dia ús seguim ;)
gracies per les fotos
Molts ànims això hi ha esta al caure , cada dia ús seguim ;)
gracies per les fotos
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
VINGA COMPANYS, QUE AIXÒ JA HO TENIU FET!!!
Quin viatge més bonic i quina experiència més enriquidora. Us envejo enormement.
Quin viatge més bonic i quina experiència més enriquidora. Us envejo enormement.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
d'arribar de viatge per feina i estic amb unes ganes boges de veure la vostra aventures
(Demà al a nit tenir per segur que sereu el nostre tema d'comversacion)
ostres que alegria
gràcies i deixar-nos brindar amb vosaltres tres en el pensament de final d'aventura
--- d'aquesta per que segur que ens sorpendereis amb més ----
salut companys
:martell taxes del aeroports an pujat una mica i amb la quantitat de fang i pols que segur que us fan pagar sobrecàrrega :martell
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
JA ESTEM A USHUAIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OEEEEEEEEEEEEEEEEE
OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ara preparo les fotos ;)
OEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ara preparo les fotos ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 1:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Mareta" post="109229"]JA ESTEM A USHUAIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ara preparo les fotos ;)[/quote]
ENHORABOOOOOOOOOOONA !!!

OEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ara preparo les fotos ;)[/quote]
ENHORABOOOOOOOOOOONA !!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 1:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Sabia que ho aconseguiríeu.
Moltissimes Felicitats per haver aconseguit el vostre repte.
Moltissimes Felicitats per haver aconseguit el vostre repte.
Salutacions moteres.
-
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dj. feb. 11, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Baix Empordà
MOLTES MOLTES MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
Ahir al vespre varem anar a un hotel típic a Punta Arenas : La Marmita:
Un lloc ben pintoresc i "diferent". Com sempre els Sres. de la nostra aventura es varen fer esperar i jo vaig tingué temps d’encarregar un pisco sauer.

Com que jo soc abstèmia, el fet de prendre un licor en dejú em va deixar "tocada", però bueno.
Varem gaudir d´un assortiment multicolor i amb molts de gustos diferents.
Aquí os deixo algunes de les imatges dels plats :

Desprès de sopar varem anar a recollir les motos que estaven a revisió. El noi ens va comentar que per arribar a Ushuaia i retornar a Osorno, arribaríem amb les rodes molt llises i ens va donar 3 rodes que hem col•locat al darrera de les nostres motos :
Ara sí que semblem aventurers de veritat ;)
Un lloc ben pintoresc i "diferent". Com sempre els Sres. de la nostra aventura es varen fer esperar i jo vaig tingué temps d’encarregar un pisco sauer.

Com que jo soc abstèmia, el fet de prendre un licor en dejú em va deixar "tocada", però bueno.
Varem gaudir d´un assortiment multicolor i amb molts de gustos diferents.
Aquí os deixo algunes de les imatges dels plats :

Desprès de sopar varem anar a recollir les motos que estaven a revisió. El noi ens va comentar que per arribar a Ushuaia i retornar a Osorno, arribaríem amb les rodes molt llises i ens va donar 3 rodes que hem col•locat al darrera de les nostres motos :
Ara sí que semblem aventurers de veritat ;)
- Eva
- Presentats
Aquest matí ens hem llevat d’hora i desprès d’esmorzar hem anat a gafar el ferry que ens portaria a través del estret de Magallanes fins a la Terra del foc.
Hem embarcat les motos i un sr. Les ha fixat amb cordes.

La mar es movia bastant i no hem tingut cap ensurt i ningú s’ha marejat. De fet , en Pasqual i en Moncho han aprofitat per dormir:
Jo he anat a fer un tomb , un parell de fotos i he aprofitat per llençar la pedra que em va pintar la Mar al estret de Magallanes. Quina il•lusió. Una pedra catalana tant lluny.

Hem embarcat les motos i un sr. Les ha fixat amb cordes.

La mar es movia bastant i no hem tingut cap ensurt i ningú s’ha marejat. De fet , en Pasqual i en Moncho han aprofitat per dormir:
Jo he anat a fer un tomb , un parell de fotos i he aprofitat per llençar la pedra que em va pintar la Mar al estret de Magallanes. Quina il•lusió. Una pedra catalana tant lluny.

- Eva
- Presentats
A la arribada a la terra del foc, hem desembarcat molt rapit i anat per feina per intentar arribar a Ushuaia. Els primers 150 km han sigut de un ripio molt fàcil i anàvem a uns 80 km/h. El paisatge era preciós i amb sol i una mica de vent:

Tot seguit hem trobat la frontera novament entre Xile i Argentina. Apa cues un altre vegada.
A l’entrada d’Argentina ha començat a ploure uns 20 minuts i després només fred i vent.
La senyal de la ruta 40 a la terra del foc :

Els paisatges preciosos i m’he mig congelat abans d´arribar a Ushuaia. S’han de travessar el Andes i he tremolat fins el final.
La arribada a Ushuaia :

Ens havien recomanat l’hotel Campanilla d’uns catalans que van sortir al programa d´en Miki Moto i ens s’hi hem quedat allotjats. Els propietaris son una parella de catalans.
I ara es hora d´anar a dormir.
Bon cap de setmana.
Eva

Tot seguit hem trobat la frontera novament entre Xile i Argentina. Apa cues un altre vegada.
A l’entrada d’Argentina ha començat a ploure uns 20 minuts i després només fred i vent.
La senyal de la ruta 40 a la terra del foc :

Els paisatges preciosos i m’he mig congelat abans d´arribar a Ushuaia. S’han de travessar el Andes i he tremolat fins el final.
La arribada a Ushuaia :

Ens havien recomanat l’hotel Campanilla d’uns catalans que van sortir al programa d´en Miki Moto i ens s’hi hem quedat allotjats. Els propietaris son una parella de catalans.
I ara es hora d´anar a dormir.
Bon cap de setmana.
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 11:50 am, en total s’ha editat 3 vegades.