Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
UFFFF! finalment ja us tornem a tenir aquí!
Crec que ens has fet sentir a tots una mica "mareta" preocupant-nos pet vosaltres quan heu estat lluny de casa, sobretot en la part final del viatge.
Que puc dir, feliç, content i sobretot alleujat.
Això si, ara trobarem a faltar aquelles cròniques diàries tant currades que ens feien posar la pell de gallina i les dents llaaaaaargues...
Un petonàs i una càlida abraçada. :kiss
Crec que ens has fet sentir a tots una mica "mareta" preocupant-nos pet vosaltres quan heu estat lluny de casa, sobretot en la part final del viatge.
Que puc dir, feliç, content i sobretot alleujat.
Això si, ara trobarem a faltar aquelles cròniques diàries tant currades que ens feien posar la pell de gallina i les dents llaaaaaargues...
Un petonàs i una càlida abraçada. :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
EVA, MONCHO, PASCUAL... BENVINGUTS TOTS A CASA
Eva, a tú que et coneixem tant bé, sabíem que, al no haver prés mal, tornaríes sense masses entrebancs fora de la aventura pura i dura. però no está de més dir que ens has tingut amb l'ai al cor.
Una abraçada!!!
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
Eva, a tú que et coneixem tant bé, sabíem que, al no haver prés mal, tornaríes sense masses entrebancs fora de la aventura pura i dura. però no está de més dir que ens has tingut amb l'ai al cor.
Una abraçada!!!
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
me n'alegro q ja esteu aqui, ara toca mirar endavant i recordar tots els bons moments que heu viscut (els dolents no fa falta)
i si necesssites anims aqui t'envio un munt
anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims.............
:kssss
i si necesssites anims aqui t'envio un munt
anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims anims.............
:kssss
Rime l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 04, 2010 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Osti Mareta, es veu que aquesta foto la vas fer al moment del terratrèmol. Mira que està moguda !!!! :eyes :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El que jo em pregunto és si la Mareta aquest diumenge sortirà a donar un tomb amb la GS-1200-que-té-abandonada o es quedarà a casa fent soffing.
No sé si obrir una enquesta..... :twisted:
No sé si obrir una enquesta..... :twisted:

- Eva
- Presentats
Aquestes fotos son del centre comenrcial Las Condes.
Com podeu veure a primera hora el comerços tenien molts de desperfectes.

El sistema antirobo de motos al centre comercial

Les cues a les oficines de LAN.
Sort que hi varem anar a primera hora a Lan.
Desde les 9 fins a les 12 del matí.

Com podeu veure a primera hora el comerços tenien molts de desperfectes.

El sistema antirobo de motos al centre comercial

Les cues a les oficines de LAN.
Sort que hi varem anar a primera hora a Lan.
Desde les 9 fins a les 12 del matí.

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 04, 2010 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
més fotos de l´últim día :
El departament de policia on vaig anar a recollir la denuncia i el policia em va dir que encara no tenien llum i que no podien engejar els ordinadors.

Les properes fotos son de l´accés a l´aeroport per carretera. Hi havien un parell de ponts molt malmesos.
També l´edifici de l´aeroport per fora semblava que estava tot bé, però l´interior la segina planta estava a terra.
També hi han fotos de les innombrables cues que varem fer. La questió era pujar al avió com fos. Varem aguantar hores i hores de cues al sol , a plena calor amb un grup d´alemans molt especials.
La sort va ésser que varem poguer embarcar i arribar a casa.

El departament de policia on vaig anar a recollir la denuncia i el policia em va dir que encara no tenien llum i que no podien engejar els ordinadors.

Les properes fotos son de l´accés a l´aeroport per carretera. Hi havien un parell de ponts molt malmesos.
També l´edifici de l´aeroport per fora semblava que estava tot bé, però l´interior la segina planta estava a terra.
També hi han fotos de les innombrables cues que varem fer. La questió era pujar al avió com fos. Varem aguantar hores i hores de cues al sol , a plena calor amb un grup d´alemans molt especials.
La sort va ésser que varem poguer embarcar i arribar a casa.

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 04, 2010 5:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
El meu tio, Alberto, que em va venir a recollir a l´aeroport i em va portar a casa em va preguntar :
- >Eva havent passat tot el que vares pasar, hi torneries ?????
I sense pensar-ho dues vegades li vaig dir :
I tant que sí. No estem els tres sans i estalvis ????? Qué més volem.
Però en lloc de repetir la Patagonia , crec que hi han molts altres indrets molt macos que ens estan esperant ;) .
- >Eva havent passat tot el que vares pasar, hi torneries ?????
I sense pensar-ho dues vegades li vaig dir :
I tant que sí. No estem els tres sans i estalvis ????? Qué més volem.
Però en lloc de repetir la Patagonia , crec que hi han molts altres indrets molt macos que ens estan esperant ;) .
- Eva
- Presentats
Un ensurt com el que hem pasat només és une anécdote més i ja està.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="110838"]
altres indrets molt macos que ens estan esperant ;) .[/quote]
Aixó és el que esperaba veure, esperem un nou viatge perqué ens hi has creat adicció ho sento per tu, peró ja pots preparar el pròxim. :D :D
BENVINGUTS I ESPERO FER-TE UNA ABRAÇADA
Aixó és el que esperaba veure, esperem un nou viatge perqué ens hi has creat adicció ho sento per tu, peró ja pots preparar el pròxim. :D :D
BENVINGUTS I ESPERO FER-TE UNA ABRAÇADA

- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="110824"]Osti Mareta, es veu que aquesta foto la vas fer al moment del terratrèmol. Mira que està moguda !!!! :eyes :mrgreen:[/quote]
A la càmara li ha agafat un yuyu mès raro despres del terretrèmol....... que surten totes mogudes-------
A la càmara li ha agafat un yuyu mès raro despres del terretrèmol....... que surten totes mogudes-------
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="110825"]El que jo em pregunto és si la Mareta aquest diumenge sortirà a donar un tomb amb la GS-1200-que-té-abandonada o es quedarà a casa fent soffing.
No sé si obrir una enquesta..... :twisted:[/quote]
Jo tinc clar el que faré ;) .
No sé si després de tanta 650 podré portar la 1200 .
Per cert, he d´encarregar unes botes ( me les varen robar ).
Per cert, he d´encarregar unes botes ( me les varen robar ).
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="110843"][quote user="Randy-650" post="110825"]El que jo em pregunto és si la Mareta aquest diumenge sortirà a donar un tomb amb la GS-1200-que-té-abandonada o es quedarà a casa fent soffing.
Per cert, he d´encarregar unes botes ( me les varen robar ).[/quote]
Osti Eva fas cara de bona noia, peró tant........... joder és que tu han robat tot :D :D :D :D
Per cert, he d´encarregar unes botes ( me les varen robar ).[/quote]
Osti Eva fas cara de bona noia, peró tant........... joder és que tu han robat tot :D :D :D :D

- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="110840"][quote user="Mareta" post="110838"]
BENVINGUTS I ESPERO FER-TE UNA ABRAÇADA[/quote]
Sobre el fet d'escriure crónique o millor dit petita crónique diària amb fotos, de vegades era una aventura més.
Pensa que normalment al arribar al vespre teníem que dutxar-nos , sopar i ràpidament anar a dormir perquè al dia següent teníem més i més moto.
De vegades fins i tot portava el notebook a la taula i mentre menjabem preparava la crónique o exportava les fotos.
Jo tenia molt clar que tots vosaltres fei-ho la volta amb nosaltres i que ho tenia que documentar-ho el més rápit i millor possible.
A més la meva família em seguia a través de les imatges que penjava a mototurisme.
L´altre inconvenient era que moltes nits no disposàvem de connexió wi-fi o internet o si teníem connexió a internet era molt i molt lenta i als vespres moltes vegades no es podia fer transferència de dades.
De veritat que malgrat m´ha tret hores de son i de descans, ho he fet molt a gust.
BENVINGUTS I ESPERO FER-TE UNA ABRAÇADA[/quote]
Sobre el fet d'escriure crónique o millor dit petita crónique diària amb fotos, de vegades era una aventura més.
Pensa que normalment al arribar al vespre teníem que dutxar-nos , sopar i ràpidament anar a dormir perquè al dia següent teníem més i més moto.
De vegades fins i tot portava el notebook a la taula i mentre menjabem preparava la crónique o exportava les fotos.
Jo tenia molt clar que tots vosaltres fei-ho la volta amb nosaltres i que ho tenia que documentar-ho el més rápit i millor possible.
A més la meva família em seguia a través de les imatges que penjava a mototurisme.
L´altre inconvenient era que moltes nits no disposàvem de connexió wi-fi o internet o si teníem connexió a internet era molt i molt lenta i als vespres moltes vegades no es podia fer transferència de dades.
De veritat que malgrat m´ha tret hores de son i de descans, ho he fet molt a gust.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
I nosaltres ho esperavem cada dia.
M'en alegro molt que ja estigueu aquí.
M'en alegro molt que ja estigueu aquí.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Mareta" post="110831"]més fotos de l´últim día :El departament de policia on vaig anar a recollir la denuncia i el policia em va dir que encara no tenien llum i que no podien engejar els orinadors.[/quote]
És ben extrany perquè els orinadors van sols....baixes la bragueta i pràcticament no necessiten res més. :mrgreen:
És ben extrany perquè els orinadors van sols....baixes la bragueta i pràcticament no necessiten res més. :mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Alucinamaripili" post="110849"][quote user="Mareta" post="110831"]més fotos de l´últim día :El departament de policia on vaig anar a recollir la denuncia i el policia em va dir que encara no tenien llum i que no podien engejar els orinadors.[/quote]
És ben extrany perquè els orinadors van sols....baixes la bragueta i pràcticament no necessiten res més. :mrgreen:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9
És ben extrany perquè els orinadors van sols....baixes la bragueta i pràcticament no necessiten res més. :mrgreen:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="110849"][quote user="Mareta" post="110831"]més fotos de l´últim día :El departament de policia on vaig anar a recollir la denuncia i el policia em va dir que encara no tenien llum i que no podien engejar els orinadors.[/quote]
Ostres :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: .
A la policia si tenies que anar als wc et feien pasar al "calabozo" directament. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ostres :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: .
A la policia si tenies que anar als wc et feien pasar al "calabozo" directament. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="110839"]Un ensurt com el que hem pasat només és une anécdote més i ja està.[/quote]
Bnevinguts a casa companys..
Eva, ara si que confirmes que ets una aventurera de veritat ( potser tampoc s'havia dubtat mai,je,je..)
Salut i Kms
Bnevinguts a casa companys..
Eva, ara si que confirmes que ets una aventurera de veritat ( potser tampoc s'havia dubtat mai,je,je..)
Salut i Kms
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us