[quote user="Sagal" post="114691"]Algú ha provat de demenar-la, perquè el numero d'afiliació no el vol.[/quote]
Santi, no és el de telèfon, és el de la seguretat social. :mrgreen:
TSE - Targeta Sanitària Europea
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: TSE - Targeta Sanitària Europea
[quote user="Alucinamaripili" post="114741"][quote user="Sagal" post="114691"]Algú ha provat de demenar-la, perquè el numero d'afiliació no el vol.[/quote]
Santi, no és el de telèfon, és el de la seguretat social. :mrgreen:[/quote]
Collons ja podia anar marcan, :D :D :D , estic posant el nº bé peró no em deixa :crys :crys
Santi, no és el de telèfon, és el de la seguretat social. :mrgreen:[/quote]
Collons ja podia anar marcan, :D :D :D , estic posant el nº bé peró no em deixa :crys :crys

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gràcies Jordi (Alucina...) ara he marcat el numero de telefon i ja m'ha funcionat, :D :D :D :D he fet tal com explicaba en Randy i l'AlbertG i ja esta.
Gràcies a tots
Gràcies a tots

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Randy-650" post="114739"][quote user="Ride" post="114736"]Doncs jo m'he la trec cada any, pero ja no ho faré mai més, NO SERVEIX DE RES !!!!!, l'he hagut d'utilitzar, i et prenen les dades i al cap d'unes setmanes t'arriba la factura medica a casa, l'has de pagar (transferencia internacional, chec, etc...) i després amb la factura en má anar a la SS i reclamar aquest import, val més paguar al moment i t'estlavies temps i despeses internacionals.....
Vssss[/quote]
Però despres la SS et torna els calers o no? :shock:[/quote]
Si que et tornen els calés, pero utilitzant la tarja, et suposa més papers que si pagues i demanes que t'ho torni la SS. Jo hem pensaba (tal i com hauria de funcionar) que amb els dos governs s'entendrien entre ells, i no és així.
Vssss[/quote]
Però despres la SS et torna els calers o no? :shock:[/quote]
Si que et tornen els calés, pero utilitzant la tarja, et suposa més papers que si pagues i demanes que t'ho torni la SS. Jo hem pensaba (tal i com hauria de funcionar) que amb els dos governs s'entendrien entre ells, i no és així.