Girona
Moderador: Airald
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
Girona
uoollaaaaa!!!
doncs bé...la situació és la següent...tinc una invitació per una nit a un hotel de girona...i és clar...això s'ha de fer bé...per aquest motiu..demano consell als membres gironins de mototurisme per a veure si em poden oferir idees d'alguna ruta xula per fer amb la parella..i algun altre lloc que poder visitar i fer nit...ja que la intenció seria de marxar divendres nit i tornar diumenge...de quan no ho sé..pero ha de ser abans de finalitzar maig em sembla :???:
moltes gràcies companys!
salut!!
:D :D :D
doncs bé...la situació és la següent...tinc una invitació per una nit a un hotel de girona...i és clar...això s'ha de fer bé...per aquest motiu..demano consell als membres gironins de mototurisme per a veure si em poden oferir idees d'alguna ruta xula per fer amb la parella..i algun altre lloc que poder visitar i fer nit...ja que la intenció seria de marxar divendres nit i tornar diumenge...de quan no ho sé..pero ha de ser abans de finalitzar maig em sembla :???:
moltes gràcies companys!
salut!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Girona
Jo faria tota la costa desde LLoret de Mar -Tossa - Sant Feliu de Guixols- S´Agaró- platja d´Aro - Palamós- Calella de Palafrugell- LLafranch- Far de Sant Sebastia- Tamariu- Begur- Pals- Estartit ( a fer un café amb mí)- Escala- Roses- Cadaqués- Cap de Creus- Port de la Selva - LLançà- Colera- Port Bou ...... i fins a França ( si vols ) la carretera és bona i les corbes millors ;)
- Eva
- Presentats
Unaltre opció:
Girona- Santuari dels Angels- Monells- Santa Pellaia- Caçà- La Bisbal,- Cruilles i........ molts de poblets que estan un al costat de l´altre.
Si tens cualsevol dubte, truca´m .
Que vagi bé i et diverteixis molt ;)
Girona- Santuari dels Angels- Monells- Santa Pellaia- Caçà- La Bisbal,- Cruilles i........ molts de poblets que estan un al costat de l´altre.
Si tens cualsevol dubte, truca´m .
Que vagi bé i et diverteixis molt ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="117416"]Una altre opció:
[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ho sabia, ho sabia que ho diries!!!! Molt bona carretera per fer-la amb...una trail. Encara haig d'anar al dentista a que m'enganxi els empastes que em queien l'última vegada que vaig passar-hi. :form
[/quote]
Ho sabia, ho sabia que ho diries!!!! Molt bona carretera per fer-la amb...una trail. Encara haig d'anar al dentista a que m'enganxi els empastes que em queien l'última vegada que vaig passar-hi. :form

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Em sembla que he fet tard.... la Mareta ha posat les millors rutes. No hase falta desir nada más.....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
[quote user="Randy-650" post="117446"][quote user="Mareta" post="117416"]Una altre opció:
[/quote]
Ho sabia, ho sabia que ho diries!!!! Molt bona carretera per fer-la amb...una trail. Encara haig d'anar al dentista a que m'enganxi els empastes que em queien l'última vegada que vaig passar-hi. :form[/quote]
Randy el diumenge passat vaig fer la ruta que diu la mareta i de madremanya als angels tota la pujada botant encara em tremolan els braços
[/quote]
Ho sabia, ho sabia que ho diries!!!! Molt bona carretera per fer-la amb...una trail. Encara haig d'anar al dentista a que m'enganxi els empastes que em queien l'última vegada que vaig passar-hi. :form[/quote]
Randy el diumenge passat vaig fer la ruta que diu la mareta i de madremanya als angels tota la pujada botant encara em tremolan els braços
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Doncs jo faria la Ruta d'en Kel Dissabte per l'interior i el Diumenge la Ruta de la Costa proposada per la Mareta ... les dues estan molt bé !!! :D
Millor que no facis la dels Angels no sigui que et caiguin les dents, o els empastes, o l'ull de vidre o ves a saber què ... que porteu les Susis massa collades de suspensions ... :mrgreen:
Millor que no facis la dels Angels no sigui que et caiguin les dents, o els empastes, o l'ull de vidre o ves a saber què ... que porteu les Susis massa collades de suspensions ... :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 27, 2010 11:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
No et pots pas queixar, eh ????
Veig que falta el Pirineo Gironí.....
Jo crec que millor costa, ara que encara esta tranquileta i la temperetura és bona.
Vagi bé el cap de setmana !!!!! :kiss
Per cert.... penjaràs un parell de fotos ?????
Fins aviat
Eva
Veig que falta el Pirineo Gironí.....
Jo crec que millor costa, ara que encara esta tranquileta i la temperetura és bona.
Vagi bé el cap de setmana !!!!! :kiss
Per cert.... penjaràs un parell de fotos ?????
Fins aviat
Eva
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
moltes gràciesssssssssss!!!!!!!
ara ja puc començar a organitzar-me!!!
la veritat s q degut la varietat...tindria per algun dia més...però m'ajustaré al calendari...i tant aviat ho faci...us ho faig saber i després pregutno com es fa ho de les fotos i les penjo!!!!
gràcies novament!!!
ara ja puc començar a organitzar-me!!!
la veritat s q degut la varietat...tindria per algun dia més...però m'ajustaré al calendari...i tant aviat ho faci...us ho faig saber i després pregutno com es fa ho de les fotos i les penjo!!!!
gràcies novament!!!
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
+ Pals
+ Sant Marti d'Empuries...
+ Perelada (les caves si encara hi son)
Tambe son a la ruta
+ Sant Marti d'Empuries...
+ Perelada (les caves si encara hi son)
Tambe son a la ruta
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 29, 2010 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.